![]() |
condoom probleem
zodra ik een erectie heb lijkt er niks mis te gaan, seks zonder condoom gaat gewoon prima maar zodra de condoom in het spel komt gaat het mis..
bij het om doen van de condoom verdwijnt de erectie, en volgens mij heeft dit niets te maken met de grote van de penis. wel heb ik vrij veel voorhuid, de condoom rolt namelijk ook heel snel terug. soms lukt het de erectie te behouden, maar tijdens de seks rolt de condoom er dan weer af. het lijkt alsof de voorhuid hier voor zorgt. wat kan ik hier het beste aan doen? is er een condoom die hier beter voor bruikbaar is? ik hoorde iets over durex comfort XL, maar klopt dit? of is er een andere oplossing? |
Pfff, kan ze niet gewoon aan de pil gaan? Misschien heb je XS nodig...
|
Durex Comfort XL is groter, dus als 'ie steeds afrolt lijkt het me niet verstanding juist een grotere te nemen.
|
dat was mijn ex ook, maar het gebruik van een condoom is nu dus stukke handiger..
met het formaat van mijn penis is niets mis, iets hoger dan gemiddeld, dus dat zal het niet zijn |
Je hebt een anarchy avatar dus help ik je niet.
|
Dat ook natuurlijk.
|
Ik heb nog nooit gelezen dat een forumer niet "iets boven gemiddeld" zat qua grootte. Zou er een verband liggen tussen het bezoek van het seksualiteitforum en de grootte van de penis? :eek:
|
Citaat:
|
Hoe groot is je penis dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ik dan maar gauw ssht zeggen want het is hier nog steeds geen onzin ;) Kom met een nuttige inbreng, of ssht. Dank u!
Je kunt de XL eens proberen, kan nooit kwaad. Ik zou gewoon eens wat verschillende soorten in huis halen en proberen, zal er vast wel 1 tussenzitten waarmee het wel lukt. Anders zou ik me toch eens af gaan vragen of je em niet heel toevallig verkeerdom hebt zitten oid, dan rolt ie ook erg makkelijk weer terug. |
heb je al geprobeert de gebruiksaanwijzing te lezen ?
|
Wie rolt hem er eigenlijk overheen? Als je vriendin het doet kan ze het misschien wel niet, en als jij het doet ben jij misschien wel onhandig...maar verder stem ik eigenlijk wel in met wat AngelLena zegt.
|
mocht het problemen blijven opleveren, dan zou je andere anticoncepitie-methoden moeten overwegen. Of, misschien wel handiger om snel te proberen, wat meer expirimenteren met soorten condooms. Er zijn er 100en :). Met wat google werk kom je vast wel wat meer te weten over de maten/soorten, wellicht dat je dan wat sneller de juiste kan vinden!
|
als je denkt dat het aan het formaat van het condoom kan liggen:
http://www.condomerie.nl/webshop/pro...roducts_id=281 kun je het uitproberen. |
Ik weet dat de standaard Durexen een slagje groter zijn dan gemiddeld. XL is nog groter. Billy Boy is gemiddeld. Kleiner weet ik zo gauw even geen merk, maar die heb je ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |