![]() |
Wat heb je nou altijd al willen weten?
Is er een brandende vraag die je al jaren kwelt en waar je nou nooit antwoord op hebt gevonden?
Post het hier! |
Ja! Waarom er geen doucheboeken bestaan :o
|
Citaat:
OT: Waarom zijn mensen in godsnaam begonnen levensbeschouwing een vak te vinden (n) (verplicht deel van examen op mijn school, belachelijk) |
Waarom een badjas een badjas heet. Je gaat er toch niet mee in bad?? Ja ok, professor Zonnebloem uit Kuifje wel (daarom moest ik hier ook aan denken). Maar goed. Wtf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar komen de babys vandaan ? :(
|
Citaat:
|
Ja.
WAAROM hebben ze de Tom&Jerry-kaasijsjes uit het assortiment gehaald? :mad: Het is al tien jaar terug en ik ben nóg boos :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadverdamme, ijs met kaassmaak :| :(
Nu is mijn dag verpest. Waarom zouden mensen op De Roy van Zuidewijn stemmen? Serieus, als ik de nieuwsberichten moet geloven is zijn enige programmapunt "de macht van Vooruit, ik herstel mijn vraag: denkt die kerel echt een zetel te behalen? :confused: |
de klokkeluiderspartij doet niet meer mee met de verkiezingen.
|
Citaat:
En ze waren zoooo lekker <3 Beter vanilleijs heb ik nooit meer gehad. |
Citaat:
Beetje té makkelijk geantwoord. |
Ik wist niet veel over de islam, en al helemaal niet over hindoeisme/boedhisme. En ethiek dat moet ik komende weken leren, maar als ik dat niet bij filosofie gehad zou hebben zou ik daar vast ook wel wat van leren. ;)
|
Citaat:
|
Ik heb dat anders niet in de onderbouw geleerd. Ethiek niet in ieder geval.
|
Ok dan :)
|
Citaat:
|
Waarom hebben ze de AH Maaltijdsalades met Mozarella uit de schappen gehaald? Die was echt veel lekkerder dan de rest. Maar ja, de consument he?
|
Citaat:
Ik wil weten waarom mensen altijd instinctief krabben waar ze jeuk hebben. En waarom er geen citroen-vianetta meer bestaat. :( En vast nog wel meer dingen. |
Mijn vader zij altijd dat ik een houten kindje was. Maar hij ga mij zogenaamd vlees botten en ingewanden
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Waarom is bier zo lekker?
|
Waarom zeggen mensen 'auw!' als ze plotseling pijn hebben, en niet iets anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de ijsjes mis ik het ergst :( |
Waarom zijn sommige mensen dom maar mag je het niet meer zeggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gebeurt er nu iets ergs? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe groter de durf, hoe minder de domheid. :) |
Citaat:
|
;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ouch is gewoon awtsj
|
Waarom is er voor jongen nog een verkleinwoord, terwijl meisje er al een is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |