![]() |
Fm 2007
De demo is uit en het ziet er allemaal leuk uit. Nog meer opties dan voorheen (wat uiteraard te verwachten was). Meer mensen die al jaren deze serie spelen?
|
Citaat:
|
Is er ook iets duidelijk geworden hoe de structuur van de Nederlandse competitie in het spel is verwerkt? Met de playoffs is het namelijk redelijk complex geworden. In FM 2006 werd nog gewoon het 'oude' systeem gehanteerd. Is het nu wel met playoffs?
|
Citaat:
OT: Ik heb zelfs de selecties van NEC en RKC ingevoerd, dus ja, ik speel hem wel ;) |
Wanneer komt het spel zelf uit?
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd. :)
|
Citaat:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Football_Manager_2007
"On 24th September 2006 it was announced that Football Manager 2007 will be released on the 20th October 2006." |
Wat ik me trouwens afvraag. Je kon bij de bond ook altijd klagen over een scheidsrechter, maar daar gebeurde m.i. nooit wat mee, dus wat is het nut van die optie?
|
Realisme. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de demo, maar deze nog niet echt uitvoerig gespeeld. Ik ben nog te lekker bezig in FM2006, seizoen 2022/2023 inmiddels.
Ik speel de serie vanaf CM97/98. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is er alweer een nieuwe demo uit? |
FM 2007 komt op 27 oktober uit.
|
Weet iemand of je fm 2007 kan spelen met windows me of vista?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal 2D, op de competitiewedstrijden tegen kleinere clubs en competities als de League Cup na.
Ben dan ook al in maart ofzo begonnen met deze ronde. |
ik speel t ook al jaren ja, khad gehoord dat je in 2007 satellietclubs kon nemen? iemand die hier meer van weet?
ik speelde voorheen altijd met ajax, altijd cl winst & wereldbeker voor clubs enzo met mn jeugdelftal... nu paar weken geleden met steaua begonnen en die club naar de top gebracht, toen naar Triestina gegaan waar ik nu probeer om die club omhoog te loodsen (wat wel moeilijk is met die schijtregels in Italie & hun krappe financien)... |
Citaat:
Hier de releasedata: Engeland & Ierland - 20 oktober Frankrijk - 20 oktober Italië - 20 oktober Scandinavië - 20 oktober Benelux - 27 oktober Australië- 26 oktober Portugal - 27 oktober Griekenland - 20 oktober Spanje - 27 oktober Amerika - 24 oktober |
Woei, ik heb em juist binnengehaald :D
|
ben bezig met kopen (y)
|
Ik ben hem ook aan het kopen.
Hij is op 22%. :D |
Nu al? Dan ga ik ook even naar de winkel. ;)
|
gekocht en geinstalleerd maar nu vraagt ie om de juiste cd-rom.
|
Ik heb het spel heel eventjes gespeeld, en het ziet er goed uit allemaal. (y)
|
Hou het een beetje legaal graag :).
|
Ik heb hem 'gekocht' en het ziet er weer goed uit. (y) Het is leuk dat je ook instructies kan geven voor spelers van de tegenstanders, en alles draait weer wat sneller.
|
Kan je de volledige versie al kopen?
|
Ja bij sommige winkels.
|
Citaat:
|
Voorzover ik weet alleen de Engelse versie.
|
het commentaar wat je levert aan je spelers voor de wedstrijd & in de pauze is ook behoorlijk effectief zeg.. speelde met Ajax tegen Feyenoord en eerste helft 4-0, ik zeg tegen me spelers dat ze 2de helft rustig aan kunnen doen en moeten genieten en meteen in 5 minuten 3 goals tegen :|
|
Ik wist niet dat Feyenoord kon scoren :p
Heb het nu een paar uur zitten spelen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet per se een verbetering vind. Vooral de editor is veel minder gebruiksvriendelijk dan in 06 (n) |
Ik heb op dit moment alleen de demo, maar die ziet er goed uit.
Ik speel het al vanaf cm2000/2001. Ik lees hier dat iemand al in 2023 zit... en dan dacht ik dat ik ver was met 2017.... :eek: :P Zal is gaan kijken of ik de volledige versie kan kopen ;) |
Ja Nederlandse versie Lucky Luciano.
|
Citaat:
|
Inderdaad, viel me ook meteen op. Het beginnen van een spel gaat erg snel, plus tegenover de vorige edities.
|
Feyenoord haalt 1 dag voor de sluiting van de transfermarkt ineens 2 spelers voor gezamenlijk 27 miljoen.. Ze hebben zeker in het spel wel een suikeroom kunnen vinden :)
En ik heb tevens last van een enorme blessuregolf tijdens wedstrijden.. In 5 wedstrijden, 8 spelers die er minimaal 2 maanden uitlagen.. :rolleyes: Voor de rest vind ik dat met die satellietclubs wel echt een verbetering, al zou het wel tof zijn dat je ze wat extra geld kunt sponsoren zodat ze hun technische staf verbeteren.. Want dat komt je eigen spelers natuurlijk ook weer ten goede. (y) Het lijkt me ook wel tof als ze het commerciele aspect (optioneel, zodat je als cijfernerd helemaal los kan, en als je er niet van houdt dat je het automatisch kunt laten gaan) wat verbreiden. Onderhandelen met sponsors enzo, en dat je dan extra cash kan verdienen als je bepaalde doelen bereikt. En ik mis een beetje het deel van de oude voetbalgames dat je zelf je stadion een beetje kunt pimpen.. Fanshopje hier, hotdogtentje daar.. Grote perszaal enzo.. Of voetballers die ineens een popster als vriendin hebben en dat dat dan weer invloed heeft op zn spel/transferwaarde/sponsoring.. Mogelijkheden genoeg :o Algemene indruk: (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
Ik ben wel blij dat we voor het arcade-gedoe EA Sports hebben en SI gewoon een goede, redelijk accurate managementsimulatie weet te produceren. |
Citaat:
|
Voor even is dat wel leuk, maar het mist wel de verslavingsfactor van FM om eerlijk te zijn.
Hier issie trouwens ook met alles sneller. Vooral het starten van een nieuwe game gaat veel vlotter (large db, 8 actieve comps). Net kampioen geworden met Atletico :) |
Ga hem zo ook even kopen, kijken of hij net zo tof is als FM05, CM03/04 en CM01/02, dat waren de meest verslavende (samen met CM97/98 :cool: )
|
Het Nederlands Elftal zit er niet in. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif Net als Duitsland in het vorige spel.
|
Kan je wel veranderen, moet je naar je FM 2007 map gaan, dan Data/db/700/lnc/all en dan in fake.lnc van de 1tjes nulletjes maken.
Erg gaaf, vooral het scouting gedeelte vind ik een grote vooruitgang. Met Feyenoord, Emnes, Bruins, Linderoth, Agustin Delgado en Aghahowa gehaald, beetje kwaliteit injecteren ;) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |