![]() |
[29-12] Vsnares vs. Bong-Ra in Tivoli
Vrijdag 29 December dus
LINE UP: Venetian Snares vs Bong-Ra DEFORMER (Mike Redman : DJ / Eni-Less : Scratch) T-MUS (Dubstep) http://www.kludgemagazine.com/images...s/vsnares5.gif start om 22.00, kaarten kosten 12 euro, vvk begint op 26-09. aangezien ik de laatste 2 kansen om vsnares te zien hebben laten schieten, ga ik nu wel proberen hier bij te zijn. |
Als je 'm nog nooit gezien hebt zou ik het wel doen! Maar na 6 keer gaat het wel een beetje vervelen :P Het lijkt ook wel of geen een groot breakcore feest meer zonder hem kan.
|
Ga proberen om present te zijn. Maar dan puur voor de combinatie van Vsnares en Bong-ra.
|
Citaat:
|
bong-ra deze maand ook in roosje
|
ik ga niet eens de moeite nemen om te overtuigen dat ik moeite ga nemen om hier bij te zijn. dat scheelt weer een handvol teleurgestelde mensen.
ot: vsnares was afgelopen weekend tof, maar utrecht is te ver weg en 12 euro is te duur. |
Citaat:
|
Gaaf, Vsnares nog nooit live gezien. Utrecht is opzich wel kut, en ik zie niet in hoe ik nog terug kan komen dus dan maar hopen op een leuke kroeg oid in de buurt en dan eerste trein terug...
Wel mooie afsluiter van het jaar (Y) |
snap niet hoe mensen Vsnares nog nooit live gezien kunnen hebben
|
Citaat:
|
Klinkt goed, ik wil Bong-Ra zeker nog een keer zien. Vsnares is natuurlijk mooi meegenomen al doe ik het daar niet voor.
Is nog zo ver weg, ik zie wel of ik ga tegen die tijd. |
Overload.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder niets mis met Groningen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha true |
Ik heb em nog nooit live gezien
bij mij rust er geloof ik een vloek op. Ten minste de eerste paar keren dat ie kwam, nu boeit het me niet meer zoveel |
Ik voel voor het eerst positieve affectie in mij opkomen voor de ns, dank hen voor de nachttrein naar amsterdam (y)
Citaat:
|
Citaat:
|
Present.
|
Zelfs ík heb beide al eens live gezien.
Erg cool moet ik zeggen. |
Ben er ook.
Blenderhoofd: Ik ga waarschijnlijk met lotte en een paar van haar nijmeegse buddies, are you in? |
Citaat:
|
Nee dank je. Maar speciaal voor Ymir, we gaan binnenkort proberen om Vsnares naar Groningen te krijgen. Jij ook weer blij.
|
klinkt goed! ik heb vsnares ook nog nooit gezien. bong daarentegen al een keer of 6.
|
Citaat:
MORGEN! Ik heb er zin an! Kijk ook uit naar deformer en T-mus, dik man. |
Die plaat van deformer was iig lekker, eens zien wat ie er live van bakt.
|
Citaat:
|
Dansje wagen.
|
Dat was me een kkharde party (y)
|
Kramp. (y)
|
|
Kapitalisten.
|
De classics aan het einde waren vet. Jammer dat er geen hond meer was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |