![]() |
Keuze tussen 3 telefoons
Ik ga een abbonnement nemen via Orange en ik twijfel tussen de volgende 3 telefoons: Samsung E770, Siemens SL75 en de SE W300i
http://ozone.com.ua/img/m/samsung_sgh-e770_s.jpg http://www.physorg.com/newman/gfx/ne...lack_72dpi.jpg http://www.fs-newmobile.com/images/m...sson_w300i.jpg Heeft iemand ervaringen met een of meerdere van deze telefoons en zoja welke zouden jullie mij aanraden? |
Heb zelf een SE (iets ouder model zonder mp3 speler). En ik vind hem wel relaxed. Goede software enzo. Enige nadeel: hij is vrij log qua uiterlijk in vergelijking met de andere 2 telefoons.
Batterij duur daar en tegen is wel super. |
geen van 3, allemaal achterhaald
maar e770 heeft beste camera w300 heeft leuke mp3speler met leuke functies |
|
Ik heb de e770
al best wat problemen mee gehad. Hij ging slecht samen met m'n oude sim waardoor ik veel last had van gekraak op m'n toestel. Nu heb ik een nieuwe sim, maar af en toe krijg ik nog klachten over het geluid. Maar ik weet niet of dat aan de provider (telfort) of aan het toestel ligt. Je kan je eigen ringtones op je telefoon zetten, maar daarbij kan je dan niet de trilfunctie aanzetten. Dat maakt het behoorlijk nutteloos om je eigen ringtone te kiezen, beetje jammer. Verder moet je speciale oordopjes kopen voor de mp3speler, want er gaan geen gewone oordopjes in. Voor de rest kun je de linkertoetsen op de zijkant wel blokkeren, maar de rechterknop niet, terwijl die nou juist voor foto's maken is. Dus geregeld zwarte foto's vanuit je broekzak. Nou ja, dat waren wel de negatieve kanten. Voor de rest werkt het menu prima, geeft ie mooi beltoongeluid, gaat sms'en makkelijk met het woordenboek etc. Maar ik denk dus niet dat ik hem nogmaals gekocht had als ik dat van te voren had geweten. |
Citaat:
Werder vind ik de e770 wel relaxed uitzien |
Citaat:
|
Die SE W300i ziet er wel erg goed uit. :o
|
Citaat:
|
Wat een gedrocht.
|
|
Ik heb de siemens SL75.
Ik kreeg deze gratis toen mijn SL65 (de voorganger) kapot ging. Opzich is het een prima telefoon, maar ikzal even de nadelen noemen. Let op: misschien is dit alleen MIJN telefoon en niet alle SL75'ers: - als de wekker gaat, valt mijn mobiel soms uit, waardoor ik niet wakker wordt - Java fouten bij de spelletjes - als je een profiel kiest: er staat Trisignaall in plaats van Trilsignaal en dat kan je niet veranderen (staat dan ook in je beeldscherm) Voordelen: - mooie en kleine telefoon - doet geen pijn aan je oren als je belt :D - snellijst voor mensen die je het meest belt (gaat automatisch) (superhandig!) - snelmenu voor functies die je vaak gebruikt (zelf instellen) - een cocktail receptenboek :cool: - op de achterkant zit een (bruikbaar!) spiegeltje |
SL65 was echt een gruwelijke schijttelefoon, heb ik ook enkele maanden gehad, toen brak de verbindingskabel tussen bovenkant (beeldscherm) en onderkant (toetsen) :rolleyes: . De SL75 schijnt een stuk beter te zijn.
Trouwens: cocktailreceptenboek? :') |
Citaat:
kan ik je aanraden, zeker een goed toestel!! Maar om binnen jouw keuze te blijven. persoonlijk vind ik een samsung zowieso al niks.. althans.. de samsungs die in in mijn handen heb gehad.. kon ik gewoon niks mee met communicatie.. met IR en BT.. Siemens, kan er mee door, vind alleen de software van siemens telefoons over het algemeen nog een beetje traag, de voorloper (sl65) vond ik irriterend traag. En tsjah, ikb en altijd al een beetje een SE fan geweest, W300.. goed geluid.. over het algemeen heeft SE snelle software ingebakken.. en heeft voor elke toepassing wel een telefoon, dus als je echt voor geluid gaat is dit een prima foon.. Zoals ik al zei.. ik heb de K800i.. en daar ben ik ook nog steeds zeer te vreden over.. weet ook niet of deze er tussen zit (voor een meerprijs ??) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat cocktail receptenboek is natuurlijk meer voor de gein ;) Op de SL65 zat een fitness programma toch? Inclusief 3D animatie voorbeelden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |