![]() |
het 'vroegah'-topic
Toen j-'de teering'-nieuwelaar nog maatjes was met masterofpuppetz.
Toen Vork# de admin was. Toen elk ander topic dat niet metal was, direct beantwoord werd met 'kut, kanker, ellende, telluriet is gay, snij je polsen door en sterf'. Toen er nog coole bierdrinkmeetings waren. Toen over het algemeen iedereen de ballen verstand van muziek had, maar het tegenovergestelde waar was. Toen 5 jaar later bovenstaand feit nog steeds bleek te gelden. Vul aan. |
Sint Enigma en Blackwater Piet, kleine kinders snoep geven uit de zak van de Sint <3
Toen de helft van alle topics op Muziek een slotje kreeg Toen gothic metal en nu metal hip was Toen ik bijna Muziek-FB was maar onder meer om mijn Sint Enigma-grollen het had verbruid bij o.a. Jeroen-tering-nieuwelaar en Mitros Vakje27 <3 Vork#0 <3 metalraad <3 |
hey sjoerd je bent bijna 1 jaar langer lid dan ik. Dat wist ik niet.
Ik zou even moeten kijken in mn eigen post-historie wat er toendertijd speelde! |
Vroegah heette ik nog undeclinable en was ik mezelf. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen mainsupreme, The_Undertaker en TeethgrindeRRR nog geregeld hier kwamen
Toen ]{ing nog KornGuy heette Toen mixtape nog Creedgirl heette Toen de nieuwe plaat van System Of A Down (Toxicity) met open armen werd ontvangen Toen "duchtig" het woord was om een goeie plaat te beschrijven |
Citaat:
|
Rutger, die 666 nickchanges geleden fOrUm-PuNk heette.
|
En destijds naar verluid een gothic heeft gebeft
|
Oh?
|
Ik vond Juice nog een vette naam en gebruikte veel Engelse woorden a la Break Out!.
Maar dat is meer persoonlijk. Vroeger is voornamelijk de tijd van mennuz, Amnesjan, Erishkigal en fucking telluriet. |
* Toen ik nog principieel overal tegen in ging puur om het zeiken.
* Toen topics over hc punk altijd eindigde met een flamefest en slotjes. * Toen sjoerd en kornuiten, wouszer nog into poppunk waren en niets van hc moesten hebben :P |
-Toen DeadNation nog de ':D' en ':)' smileys gebruikte.
|
Vroeger toen je je niet hoefde te schamen om te zeggen dat je op een scholieren forum postte omdat je daadwerkelijk ook scholier was.
We worden oud. |
Citaat:
|
Volgend jaar zit ik weer op school hoor. :D ;) :) :eek: :mad:
|
Wat doen we hier uberhaupt nog?
|
Citaat:
|
Toen STP nog Thutshui heette.
|
toen iedureen nog sow tiepte en je er mee weg kwam om korn duchtig heerschende metal te vinden.
|
Toen EPD nog foto's met waxinelichtjes had.
|
Jochem zegt:
Toen elk ander topic dat niet metal was, direct beantwoord werd met 'kut, kanker, ellende, telluriet is gay, snij je polsen door en sterf'. Jochem zegt: mooie tijden Blism. zegt: Ik was er toen nog niet. Blism. zegt: Lies BESTOND toen nog niet eens. (y) |
beter dat het forum van 5 jaar geleden gewoon gewist wordt ofzo.
|
toen cha0s nog een kilt droeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha wat stakker vond ik dat. Met zn tamme valk op z'n schouder.
|
Zo te lezen waren het mooie tijden (Y)
|
Toen de gemiddelde leeftijd op Muziek 5 jaar lager was dan nu
|
Citaat:
|
Den Heerschers.
En hoe heette dat blackmetalproject van Mennuz met dat liedje over Staphorst ook alweer? |
Burzumennuz
http://kvlt.urlauten.net/?page=burzu...&bmain=kvlt001 Maar dat is pas 2 jaar geleden, dat is niet heel erg oude school. |
|
He, toen zei ik nog houdoe.
|
12341234
_o_ |
toen ik nog straight edge was.
|
Citaat:
|
x belle x
|
Citaat:
|
|
ja man ik blijf gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
12341234
Verbannen lid |
toen epd nog een vieze goffik was.
toen float a ziggy nog irritant was... euh...laat maar telluriet was ook een vermakelijk ventje, met zijn ban is de sfeer hier drastisch verandert. |
Ik kan me telluriet eigenlijk amper meer voor de geest halen?
|
ik ken iedereen nog, ik zit hier echt te lang..
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |