![]() |
Leuke activiteiten?
Ik weet niet waar ik deze topic zo snel ergens moest plaatsen, dus neem aan dat het hier wel ok is.
Binnekort hebben ik en wat vrienden vame een dagje gezelligheid gepland staan. We hebben een stuk of 15 man uitgenodigd. Maar nu willen we iets bedenken voor wat we overdag kunnen doen, want we zullen dan buiten zijn & we gaan er even vanuit dat het ook lekker weer zal zijn ;) Alleen kan ik zo snel nix verzinnen, hebben jullie toevallig nog ideeën? En graag serieuze ideeën :P |
hm, wordt het weer niet steeds slechter nu we december naderen? :o
twister ofzo :p |
Offtopic: weet je dat ik jouw nick eigenlijk wel de meest irritante vind :o
|
Citaat:
|
Naar het strand. Ga er maar van uit dat het lekker weer is.
|
Citaat:
|
met z'n allen met een dildo op de foto?
|
Been there, done that
En nu weer terug naar de serieuze reacties graag. Twister is wel een leuk id :p En het strand is ook een goeie(y) |
Citaat:
Maar wel bedankt voor je id'en tot nu toe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lasergamen of karten o.i.d
|
naar het bos
en als jullie wel geld hebben wat krab zegt |
Dierentuin, pretpark (als die dingen tenminste niet in de winter en zo gesloten zijn), karten, een stad bezoeken etc. :)
|
Heeft één van die mensen een Eye Toy? Da's best lollig, kun je in groepjes een soort van wedstrijd maken wie de beste 'sporter' is. Ondertussen kan iemand foto's nemen van de mensen die voor de tv staan te hupsen en te springen.
Altijd leuk om daarna te bekijken ;) |
Dat wel, maar we hebben niet bepaald een tv voor buiten die we dan ergens aan kunnen sluiten, we zitten immers in een bos ;)
Misschien iets soortgelijks, maar dan zonder tv... |
organiseer een speurtocht (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |