![]() |
Eerste Keer Blowen
ik heb gelezen dat mensen bij blowen moete lachen enzo, maar dat had ik niet, ik werd duizelig, ik voelde me benen niet en kreeg een droge mond, hoe kan dit?
|
...dat heet stoned zijn... wees blij eerste keer voelde ik niks...
|
Jammaar ik moest nergens om lache, terwijl veel mesnen dat wel moeten , en ik viel bijna flauw, enzo was geen goed gevoel
|
dat verschilt bij iedereen ik heb de eerste 100x ook geen lachkick gehad sommige krijgen het soms sommige krijgen het vaak en sommige krijgen het nooit
kan er ook aan liggen hoeveel je hebt gebruikt en wat voor wiet je gebruikt hebt |
Geen idee wat voor het was, maar was best veel met een beetje blackdevil... mss ligt t aan mijn leeftijd want ik ben 13(19e word ik 14)
|
Misschien dat het er ook aan ligt dat je een beetje onzeker ben over hoe je eorp gaat reageren en dat je er bepaalde verwachtingen ervan hebt en die dan persee wil laten 'uitkomen'...
Je bent ook wel erg jong, misschien moet je het over een tijd nog eens proberen en slaat het dan wel beter aan. |
Citaat:
Dat van die droge mond is een erg normaal stonersverschijnsel trouwens. |
Citaat:
Verder versterkt wiet inderdaad je gevoelens (zoals Coopergirl ook al zei) dus de zenuwen (die je hoogstwaarschijnlijk had) zullen ervoor gezorgd hebben dat je geen lachkick had. Het is dus ook niet zo dat je meteen vrolijk wordt en lachkicks krijgt als je een joint hebt gerookt. Normaal zou ik zeggen probeer het nog een paar keer dan komt het vanzelf maar gezien je leeftijd zeg ik dat nu lekker niet. :P |
Je moet ook eerst even aan wiet wennen. Bij heel veel mensen heeft wiet de eerste keer een compleet andere (of zelfs helemaal geen) werking dan pak'mbeet de 20e keer.
|
Citaat:
ik heb geblowd, en nu je dat zo zegt, ja, ik moet idd enorm hard lachen |
Citaat:
|
dat had ik dus ook!
|
Citaat:
Erm... ja jij wel :rolleyes: |
*het helemaal eens met Wammus*
Het zal idd gelgen hebbenaan het feit dat je zenuw8ig was, eerste keer kan je het het beste gewoon met goeie vrienden doen ofzo, wij hebben er altijd één lijpo bij, ik ging de eerste keer zéker wel STUK, ik lachte zo lang, hard en raar dat ze bang van me werden, dee d'r ook een half uur over om die :D van m'n smoel af te krijgen :p Maar je zei dat je bijna flauw viel, dat kan iedereen overkomen. Ik choke normaal ook wel wat, maar laatst stak ik m'n eerste J op in de shop en ik werd al niet goed, strompelde de shop uit en ging op straat liggen want ik zag geen hand voor ogen meer.. (n) wat ik wil zeggen is; relax, smoke die shite, en de lachkicks komen vanzelf wel.. (y) EdiT: En ja een droge bek hebben we allemaal, geloof dat as je die rook in je mond krijgt dat dat je speekselklieren aan 't werk zet ofzo, en later moeten ze weer ff bijtanken om het zo maar te zegge :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |