Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Epil Smooth (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1486367)

HIMling 12-10-2006 18:19

Epil Smooth

Hoi!

Laatst heb ik voor de 100ste keer de reclame van TellSell gezien over Epil Smooth (een soort handschoen waarmee je alle ongewenste haren van je lichaam veegt). De makers claimen dat je met een soort handschoenachtig geval de haren in hun volledigheid uit je lichaam trekt. Ikzelf vind dat nogal maf en ongeloofwaardig klinken (ik bedoel; met een handschoen??). Heeft iemand ervaring met dit product? Als het werkt lijkt het me ideaal, maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven.

Bloem 12-10-2006 18:52

Tellsell spul moet je per defenitie niet geloven.

shining 12-10-2006 19:29

Op die handschoen zit een soort schuurpapier. Bij de etos kun je zoiets ook kopen (alleen het schuurpapier, niet de handschoen). Maarja.. weet niet of ik het zelf nou zo geweldig vind.

Poor twisted me 12-10-2006 21:33

Haha, dat soort dingen werken écht niet! M'n moeder heeft ook wel eens ontharingsscreme gekocht van Tell Sell.. dat was echt een ramp. Dat spul was verschrikkelijk agressief :|

Ook hoe ze het demonstreren op Tell Sell, geloof ik al niet dat het kán werken :| En mocht het dat wel doen, dan zal je huid er enorm door beschadigen net als door die ontharingscreme, daar was je 2 weken later nog zoet mee. Ookal gebruik je het volgens de gebruikersaanwijzing.

Tell Sell is dus niet aan te raden...

ilse 13-10-2006 10:19

Citaat:

shining schreef op 12-10-2006 @ 20:29 :
Op die handschoen zit een soort schuurpapier. Bij de etos kun je zoiets ook kopen (alleen het schuurpapier, niet de handschoen). Maarja.. weet niet of ik het zelf nou zo geweldig vind.
ik heb het geprobeerd, op een gegeven ogenblik na een tijd schurenw aren dan de haartjes weg, maar allemaal bloed stipjes kwamen er voor in de plaats. ik vond het maar niets. dat was dan bikinilijn,m maar je hebt het ook voor je benen. schijnt beter te werken..

edit: van de etos heb ik geprobeerd.

XQseMe2 23-10-2006 07:07

Het lijkt me zoiezo wel iets zeggen als je haren kunt verwijderen door alleen maar "zachtjes te wrijven" met dat ding :|

danielle84 24-10-2006 17:39

Ik heb ook die van de etos gebruikt. De haren gaan wel weg, maar niet helemaal. En m'n huid waskapot door dat schuurpapiertje. Niet echt een aanrader als je het mij vraagt

Drez 26-10-2006 16:12

Die reclame is trouwens echt te smerig, die dude met zo´n helemaal behaarde schouder en rug.. ieeh.

Cherry Springs 26-10-2006 16:44

En die mensen die een euwigheid over hun gezicht en bikinilijn aaien met zo'n blik van: "Hmmmm, sagt!"

Sarah 26-10-2006 19:37

die van etos zou je dus wel kunnen proberen. Die is 7 euro ofzo, zal je niet failliet aan gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.