![]() |
Epil Smooth
Hoi!
Laatst heb ik voor de 100ste keer de reclame van TellSell gezien over Epil Smooth (een soort handschoen waarmee je alle ongewenste haren van je lichaam veegt). De makers claimen dat je met een soort handschoenachtig geval de haren in hun volledigheid uit je lichaam trekt. Ikzelf vind dat nogal maf en ongeloofwaardig klinken (ik bedoel; met een handschoen??). Heeft iemand ervaring met dit product? Als het werkt lijkt het me ideaal, maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven. |
Tellsell spul moet je per defenitie niet geloven.
|
Op die handschoen zit een soort schuurpapier. Bij de etos kun je zoiets ook kopen (alleen het schuurpapier, niet de handschoen). Maarja.. weet niet of ik het zelf nou zo geweldig vind.
|
Haha, dat soort dingen werken écht niet! M'n moeder heeft ook wel eens ontharingsscreme gekocht van Tell Sell.. dat was echt een ramp. Dat spul was verschrikkelijk agressief :|
Ook hoe ze het demonstreren op Tell Sell, geloof ik al niet dat het kán werken :| En mocht het dat wel doen, dan zal je huid er enorm door beschadigen net als door die ontharingscreme, daar was je 2 weken later nog zoet mee. Ookal gebruik je het volgens de gebruikersaanwijzing. Tell Sell is dus niet aan te raden... |
Citaat:
edit: van de etos heb ik geprobeerd. |
Het lijkt me zoiezo wel iets zeggen als je haren kunt verwijderen door alleen maar "zachtjes te wrijven" met dat ding :|
|
Ik heb ook die van de etos gebruikt. De haren gaan wel weg, maar niet helemaal. En m'n huid waskapot door dat schuurpapiertje. Niet echt een aanrader als je het mij vraagt
|
Die reclame is trouwens echt te smerig, die dude met zo´n helemaal behaarde schouder en rug.. ieeh.
|
En die mensen die een euwigheid over hun gezicht en bikinilijn aaien met zo'n blik van: "Hmmmm, sagt!"
|
die van etos zou je dus wel kunnen proberen. Die is 7 euro ofzo, zal je niet failliet aan gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |