Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   kussen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=148640)

PUBERTJE ->mALE 04-07-2002 08:42

kussen

ik schaam me d'r wel voor mensen, maar ik zal eerlijk zijn.
Laatst ben ik ontgroend maar hevig afgegaan, ik kon het echt niet. (n) en om de volgende keer niet meer zo af te gaan, wou ik vragen: heeft iemand tips voor mij, hoe je moet kussen?
alvast bedankt
moi

happygirl1 04-07-2002 09:07

Ik denk dat je misschien wel een gespannen of zenuwachtig was.... Er zijn geen regels of vaste manieren hoe je moet kussen!!!!!!!!
Ik kan je eigenlijk maar een tip geven ga op je gevoel af.. en denk niet van ow jee doe ik het wel goed! dat is niet nodig want er valt eigenlijk niks aan verkeerd te doen.
Iedereen die zoent/kust eigenlijk wel op een andere manier! ;)

SUC6

PUBERTJE ->mALE 04-07-2002 09:38

thnx happygirl

sparkling star 04-07-2002 09:44

je kan eigenlijk ook kijken hoe ze het op tv doen, daar zie je wel een beetje hoe ze dat doen :) maar zo moeilijk is het echt niet. gewoon denken dat je het wel kan zoals happygirl zei, want anders ga je te zenuwachtig worden, en dan ga je het zeker fout doen! gewoon je gevoel mee laten doen. en neem haar gezicht vast ofzo, met je hand, dat vind ik althans leuk :) en voor de rest, is het niet zo moeilijk, gewoon je hoofd een beetje buigen, en niet teveel draaien met je tong, (da's om zenuwachtig van te worden). misschien denk je dat je het niet goed hebt gedaan, maar viel het best wel mee, de eerste keer dat ik met een jongen zoende vond ik het afschuwelijk, maar ik had wel het geluk dat het ook de eerste keer was dat die jongen zoende. wat heb je dan verkeerd gedaan denk je?

Vämpiria_Moon 04-07-2002 11:02

Mijn eerste keer ging ook zwaar slecht.. maar mijn tweede keer was echt genot.. :), het ligt er ook aan met wie je het doet.. als je een meisje gewoon in een disco op de bek pakt gaat het bij mij nooit goed.. maar als ik iemand ontmoet die ik echt heel leuk vind en goed bij me past (zoals bij me huidige vriendin) gaat het bij de eerste keer al gelijk goed.. het maakt niet uit hoe het eruit ziet vind ik, als zij en jij er maar van geniet.. Het moet vanzelf gaan.

nare man 04-07-2002 11:15

Ben je ontgroend? Wat moest je doen jongen, moest je de plees ter sociëteite schoonmaken met je moeders tandenborstel? :rolleyes:

happygirl1 04-07-2002 11:33

Citaat:

Ben je ontgroend? Wat moest je doen jongen, moest je de plees ter sociëteite schoonmaken met je moeders tandenborstel?
Jij bent ook lekker bezig zeg! je snapt toch wat ie bedoelt :confused:

wat Vämpiria_Moon zei van maar als ik iemand ontmoet die ik echt heel leuk vind en goed bij me past (zoals bij me huidige vriendin) gaat het bij de eerste keer al gelijk goed.. het maakt niet uit hoe het eruit ziet vind ik, als zij en jij er maar van geniet.. Het moet vanzelf gaan!

ben ik het helemaal mee eens :D

Vämpiria_Moon 04-07-2002 11:46

dank u!

happygirl1 04-07-2002 11:47

alstu :D :D

AtHell 04-07-2002 12:26

vaak en veel oefenen 't liefst met veel verschillende personen ;) dan komt alles wel goed :D

PUBERTJE ->mALE 04-07-2002 22:05

Citaat:

sparkling star schreef:
[wat heb je dan verkeerd gedaan denk je? [/B]
Ja, ze zei dat duidelijk te merken was dat ik groentje was, en dat ik stak. ofzoiets i e g. Ik heb het ook maar via via gehoord, dat vond ik zowiezo al erg kut maarja, bedankt voor de tips, nu nog ff genoeg zelfvertrouwen bij elkaar sprokkelen.

jnieuwelaar 04-07-2002 22:22

oefening baart kunst en later kinderen, maar eerst leren zoenen. Veel doen dus.

ms glampire 09-07-2002 10:42

Citaat:

PUBERTJE ->mALE schreef:

Ja, ze zei dat duidelijk te merken was dat ik groentje was, en dat ik stak. ofzoiets i e g. Ik heb het ook maar via via gehoord, dat vond ik zowiezo al erg kut maarja, bedankt voor de tips, nu nog ff genoeg zelfvertrouwen bij elkaar sprokkelen.

aww dat is rot voor je :(
bij mij was de eerste keer ook afschuwelijk hoor,volgende keer gaat vanzelf beter :) succes

PUBERTJE ->mALE 09-07-2002 10:45

maar hoe doen jullie het dan? geef 'ns een voor beeld en/of tips

sas_andrea 09-07-2002 10:52

ik vind dat er niet echt een voorbeeld is, je moet gewoon op je gevoel af gaan, maar dat kan ook alleen maar (vind ik dan :p) als er gevoelens in t spel zijn. Dus dat jij haar leuk vindt en zij jou.

succes iig ermee.

Kirk22 09-07-2002 15:39

Citaat:

PUBERTJE ->mALE schreef:
maar hoe doen jullie het dan? geef 'ns een voor beeld en/of tips
Heb haar lief. Proef haar, kus haar en verlang naar haar. Leer te spelen. Glij met je toch langs de hare en kus haar op d'r lippen. Zeg lieve dingen en kijk haar aan, zodat zij smelt van verlangen. Sluit je ogen en begin opnieuw. (y)

'I'he Prophet 09-07-2002 16:13

Citaat:

Kirk22 schreef:

Heb haar lief. Proef haar, kus haar en verlang naar haar. Leer te spelen. Glij met je toch langs de hare en kus haar op d'r lippen. Zeg lieve dingen en kijk haar aan, zodat zijn smelt van verlangen. Sluit je ogen en begin opnieuw. (y)

Zeg, kan ik jou ook inhuren voor versiertips? :D

Dy|_uCK 09-07-2002 17:23

niemand is 'goed' bij zn eerste zoen I guess,

als je een vaste relatie krijgt dan heb je mogelijkheid genoeg om 'beter' te worden

Tsoenami 09-07-2002 17:31

Citaat:

Dy|_uCK schreef:

als je een vaste relatie krijgt dan heb je mogelijkheid genoeg om 'beter' te worden

ben ik volledig mee eens, mijn eerste kus was ook niet zo fantastisch, ik was veel te nerveus ;)

Field 10-07-2002 12:23

Eerste kus is volgens mij altijd klote :D
k sdchok me tenminste heeeeeeeeeelemaal kapot

Heb inmiddels ietsje :rolleyes: meer ervaring :rolleyes:

Gewoon laten gaan....
en goed oefenen op 'slachtoffers :cool:

Thutshui 10-07-2002 12:47

Zolang het maar geen 'wasmachine-effect' wordt...

nare man 10-07-2002 12:53

Citaat:

Thutshui schreef:
Zolang het maar geen 'wasmachine-effect' wordt...
Dus niet vantevoren je tanden poetsen met zeepsop

Thutshui 10-07-2002 12:55

Citaat:

nare man schreef:

Juist!

a new noise 10-07-2002 13:13

Citaat:

nare man schreef:

:D

Kirk22 10-07-2002 23:46

Citaat:

Dy|_uCK schreef:
hmm. Ik had geluk dat ze me verraste. We lagen naast elkaar in't gras en opeens zat ze op me (met haar mond) ik had het niet gepland en deed gewoon mee met wat zei deed. Ging wel relax eigenlijk.

Idoless 12-07-2002 16:29

tip: probeer niet teveel te kwijlen, dat is echt goor, als je dan je hoofd terugtrekt hangt r zo'n kwijldraad tussen... bah

[^#ComeClose#'} 12-07-2002 23:10

Citaat:

Idoless schreef:
tip: probeer niet teveel te kwijlen, dat is echt goor, als je dan je hoofd terugtrekt hangt r zo'n kwijldraad tussen... bah
:D :D :D

Idd, probeer zoveel mogelijk kwijl binnen te houden...

MissBi@tch 13-07-2002 14:05

dat leer je vanzelf niet iedereen zoent tzelfde ik heb maar met 2 jongens echt lekker gezoend en 1 die zoende op een gegven moment wel lekker omdat ik had gezegd dat t echt niet kon zoals hij zoende...maar je eerste zoen(en) met iemand gaan waarschijnlijk vaak moeizaam omdat je nog nie tweet van elkaar wat je lekker vind...maar dat komt vanzelf goed hoor! trust me!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.