![]() |
Ozric Tentacles
iemand bekend met deze band?
als je van progressive rock houdt DOWNEN die hap ze zijn echt SUPERGOED enne de voorkant van hun cd hoesjes zijn errug insprirerend vooral leuk om te horen als je megastoned bent :D |
Ozric rules...:D
|
Citaat:
|
klopt orzic heerscht
coily en kick muck vind ik de koelste nummers die ik heb, heb er stuk of 10 nummers van |
zozo.......!
|
zalig psychedelisch :D ik vin ze wel goed, heb er drie cd's van van mn broer die er nu ni meer naar luistert.
vooral zalig op zomeravond in de tuin (y) |
hmzz
iemand donwload tips ofzo..? toch niks beters te doen dus kan ik wel ff wat downen.. ben nou wel bezig met 2 nummers, maar kweenie of dat van het goede is enzo...? |
The Used - The Taste Of Ink........lekker relax!
Deftones - I want some milk.....hehe! |
uhmzz ik bedoelde eik download tips van Ozric Tentacles.....
|
neeeeeeeeeee, das slecht. vind ik.
duz, das beter, vind ik. hmmzzzzzzz. zo leuk om oerdom over te komen!! |
Citaat:
niet dat ik zeg dat Deftones slecht is nee maar dis relaxt uh ja Eef uhhhhhhhhhhhhhhhh ullular gate en Bizarre Bazaar |
Citaat:
ik ga searche.. ;) |
kheb nou een van die liedjes die je zei shan.. en klinkt echt heel relaxx!!
kewlzz :) nog meer tips iemand hiervan....? |
Citaat:
aangezien je Incubus ook vet stoer vind :D heheh gewoon alles downen wat je van de Ozrics kan vinden ;) |
Citaat:
|
misschien heel oud topic, maar Ozric Tentacles zijn super. Hun nieuwste CD 'Spirals in Hyperspace' is net uit, goeie shit. Ozric Tentacles fans, spread the word, niemand mag deze muziek missen man.
|
heb curious corn en pungent efulgent van ze.. vroeger een hoop geluisterd :) zal de cd's weer es onder t stof vandaan halen haha
|
Damn zeg. Pfft Everlong heeft hem geopend hihi. Dat is lang geleden. Ik gooi hem maar dicht dit is wel heel extreem oud en misschien niet zo handig. Een nieuwe is geen probleem hoor. open maar als daar behoefte aan is..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |