![]() |
Callcentra die bellen
Gezellig :D
Ik maak er tegenwoordig een sport van om te zorgen dat ZIJ zeggen: 'Hé, maar ik ga ophangen' in plaats van dat ik ze af moet wimpelen. (y) Vorige maand eentje een uur aan de telefoon gehad. Vandaag net na twintig minuten opgehangen met iemand over een pensioen. Wie zegt dat zulke telefoontjes irritant zijn? :p |
Jij bent irritant :p
|
Oog om oog :o
|
Als iemand met vol verstand dat zou zeggen dan zou ik het erg vinden.
Denk daar maar over na! :p |
Ze vinden het gezellig aan de telefoon hoor :p Sommigen zeggen dat het een superleuk gesprek is en vragen mijn msn :p
|
Dan heb ik jou misschien ooit aan de telefoon gehad! :)
Nouja misschien niet. Hoe dan ook. Tand om tand. |
Heb je gebeld voor eh... pensioenplatform?
Dat was namelijk best een leuk gesprek :P |
Tele 2 lievert :)
|
Tja, dat hebben we al, dus daar valt niet zoveel over te praten... helaas!
|
Jammer.
Anders had ik je wel gebeld. Maarja werk er niet meer helaas. Vond het toch interessant. Has het overal over met iedereen. Behalve over tele2 :D Hoe dan ook een roosje voor jou! (y) |
Jee! :bloos:
Weet ook niet of je in Alkmaar belt :P Ik vond leuke gesprekken altijd een opvrolijker van mijn dag, toen ik nog in callcentra werkte :) |
ik had een keer eentje...heeft me toen 3x tijdens rijles gebeld (dus heb k niet opgenome. En 3 keer gebeld toen het niet uitkwam.
Het leukste is: ik wilde ze heus wel te woord staan, maar nu bellen ze niet meer :s |
Ahw.
Heb je ze afgeschrokken :o |
De hamvraag: hoe krijg je ze zover dat ze zelf willen ophangen?
|
Als ze te lang bellen komt er een chef kijken.
|
Wij gingen een keer ipv vragen beantwoorden juist allemaal vragen stellen. "Voor een opdracht voor school moet ik wat mensen interviewen. Vindt u het nou leuk om bij een callcentre te werken?" etc. :D Is al wel weer een hele tijd terug.
|
Ook een manier ja :p
Offtopic: Jouw avatar is te droog. Is het Robijntje? *hoopt* |
Citaat:
|
Offtopic: Oh, ik heb wel beertjes geslacht :o Zie mijn website.
|
Gewoon zolang niets zeggen dat "mevrouw, bent u er nog?" "mevrouw, kunt u antwoord geven?" *klik*. Arme kinderen. :(
|
beginnen met hijgen, werkt altijd prima (y)
|
Willen jullie niet eens gezellig praten met die mensen? :(
|
Citaat:
|
''ik moet even een pan van het vuur halen, ben zo terug'' Telefoon neerleggen en na een een half uurtje eens luisteren of ze er nog zijn.
|
Ik beantwoord altijd netjes hun vragen, maar zeg 't wel meteen als ik niet geïnteresseerd ben in hun product. Wil ik ook nog wel vertellen waarom. En dan zeggen zij meestal: 'dan zal ik u niet verder storen'. En nee, dat soort gesprekken duren gelukkig geen uur, eerder 2 of 3 minuten...
|
Beetje zonde van mijn tijd.
Bovendien is 'ik heb geen interesse' en eventueel 'nee mevrouw, ik heb écht geen interesse' meestal al voldoende. Daar ga ik echt geen uur aan verspillen. Het zijn ook maar 16jarige grietjes die daar zitten. Zij zijn niet degene die het geld opstrijken, dat zijn de bazen die uberhaupt die telefoon niet aanraken, dus ik vind het flauw dat veel mensen proberen het werk van die meiden zuur te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien staat dat volgens mij nooit in verhouding tot wat er verdiend wordt aan al die aangesmeerde abonnementen etc. |
ik vind het zelf een mooie sport on centerparks of andere 0800 te bellen en zwarma of pizza te bestellen... :evil:
|
eh ja leuk :confused:
|
Daar heb ik helaas geen tijd voor. :o
|
Ik heb een keertje toen ze met zo'n enquete kwamen net gedaan of ik heel geïnteresseerd was maar na een minuutje ging ik vragen stellen als 'wat heb je aan?' en 'heb je vanavond wat te doen?'
Toen had ze zo opgehangen... :cool: |
Citaat:
|
Ik probeer asap duidelijk te maken geen interesse te hebben :o
|
Ik zeg altijd meteen 'geen interesse' en dat is altijd wel voldoende. Mensen die dan toch door gaan, maak ik nog eens duidelijk dat ik echt geen interesse heb, en als ze dan door blijven gaan, hang ik op. Maar dat laatste is nog maar twee keer gebeurd.
|
Bij geen interesse moeten ze het inderdaad wel snappen ja...
Citaat:
|
best zielig
je kunt ook gewoon een nummer bellen dan bellen ze niet meer |
Citaat:
|
Ok!
|
18 okt:
CDA-Kamerlid Jan ten Hoopen stelde voor om bedrijven te verbieden mensen telefonisch met verkooppraatjes te benaderen tussen 17.30 en 19.30 uur, omdat het dan etenstijd is. Ook bellen op zondagen en feestdagen door bedrijven is uit den boze. Volgens Ten Hoopen wordt het "gezin" te veel lastiggevallen. Teiltje D66-Kamerlid Bert Bakker wond zich op over zoveel betutteling en vroeg zelfs om een "teiltje". VVD-Kamerlid Charlie Aptroot vroeg Ten Hoopen "niet een karikatuur te maken van zichzelf". PvdA-Kamerlid Martijn van Dam pleit voor wetgeving waarbij mensen zelf kunnen beslissen of ze telefonisch aanbiedingen willen krijgen. Dat kan op meer sympathie rekenen van de VVD, aldus Aptroot. Opta Mensen die niet gediend zijn van telefonische aanbiedingen, kunnen dit kenbaar maken als ze een telefoontje krijgen van een zogeheten telemarketeer. Als een bedrijf daar toch mee doorgaat, riskeert het een boete van de Opta, de toezichthouder in de telefonie. Bovendien houden bedrijven op vrijwillige basis een register bij van mensen die geen telefonische aanbiedingen willen. Volgens Van Dam doet zo'n tien procent van de bedrijven daar niet aan mee en hij wil dat wettelijk verplichten. |
En ook al op de bres voor Lingo. Het CDA heeft mijn stem.
|
Ik ga het altijd over kinky seks hebben, dan zijn ze zo weg.
Meestal iig, soms niet... |
Citaat:
|
Ik heb leuke gesprekken met die callagents.
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon nooit tijd, einde verhaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |