![]() |
Hoeveel sport jij?
Sorry als een soortgelijk topic al bestaat, heb het niet kunnen vinden..
Anyway, ben wel eens benieuwd hoeveel/vaak de gemiddelde forummer sport. En welke sport doe je dan? En alleen trainen of ook wedstrijden? (Sport kijken op TV valt hier niet onder ;)) Zelf sport ik gemiddeld ongeveer 8 uur in de week. Dat is 5 uur trainen, en 1 of 2 wedstrijden in het weekend. Ook fluit ik nog 1 of 2x in de maand een wedstrijd voor de bond (en af en toe voor de club). Basketball doe ik overigens.. |
Vier tot zes uur. Roeien, hardlopen en fietsen.
|
nooit
ik fiets wel iederedag minimaal 10 kilometer naar de uni en naar de stad enz ikw eet niet of je dat tot sporten rekent :p |
"Meer dan negen uur" :cool: (y)
Tel je nou echt fluiten mee als sporten, Femic? :p |
Behóórlijk intensief hoor, zweet me altijd kapot, je rent de hele tijd van de ene kant naar de andere kant van het veld.. (als je 't goed doet..)
|
4,5 uur per week doe ik aan atletiek, alleen hardlopen. En dan nog 1,5 uur sportschool per week. En ook heb ik nog 1,5 uur gym op school, maar hoe intensief dat is, verschilt nogal. Dus heb voor 4-6 uur gekozen.
Nu begint het wedstrijdseizoen weer. Twee keer in de maand een crosswedstrijd van ongeveer 3 kilometer, en dan vervalt er 1 training anders wordt t n beetje veel :o |
3 uur per dag 7 dagen in de week ongeveer.
|
Ongeveer 1.5 uur fitness/squash per week en 2 uur gym per week.
|
Dansen; 1,5 uur in de week
Hardlopen 2x per week; 1 uur in de week Fietsen; 100 km per week (word nu 50 km per week) Maakt samen: 2,5 + 1,5 + 1 = 5 uur. :) |
Ook al interesseer ik me voor diverse sporten die op TV komen, zelf ben ik niet echt sportief. De laatste maanden heb ik zelfs helemaal niets meer aan sport gedaan. Maar vanaf volgende week ga ik weer beginnen met zwemmen en fitnessen. Fitnessen doe ik 2 uurtjes op 1 avond in de week en bij zwemmen doe ik 1 uur lang baantjes trekken. Dan kom je op 3 uur per week. Plus eventueel wat fietsen. ;)
|
Min 6 dagen pw een uur cardio per dag, en 4 tot 6 dagen krachttraining ook gem. een uur.
|
meer dan 9 uur. Fitness, paardrijden, yoga, fietsen, hardlopen
En dan geen wedstrijden. |
14 uur, alleen wielrennen.
|
4 - 6 uur
skeeleren momenteel: 2,5 uur skeeleren in het zomerseizoen: 4 uur fietsen: 1 uur zwemmen: 1 uur touwspringen: kwartier hardlopen: 0 - 0,5 uur |
Citaat:
waarom sow veel? minder dan 1 uur k loop gezellig op krukken |
Voetbal:
4,5u /week fiets: 2u /werkdag =14.5uur |
Citaat:
|
momenteel 3 uur per week (2 x 1,5 uur training), maar waarschijnlijk binnenkort rond de 4 uur (2x 30m hardlopen erbij)
|
3x1,5 uur atletiek in de week (soms 4x)
2x1,5 voetbal (soms 3x) Dan 1x een voetbal wedstrijd, ongeveer 2,5 uur. En dan soms een atletiekwedstrijd, en gym maar dat tel ik maar niet mee. Dus in een gewone week zo'n 9 uur, en soms uitschieters naar boven. :) |
Citaat:
|
Momenteel geblesseerd :( ... maar normaal zo'n uur of 3 per week aan voetbal
|
Citaat:
|
2x 2,5 uur
1x 3 uur 1x 1,5 uur 1x ongveer 2 uur Dat maakt bij elkaar ongeveer 11,5 uur per week. Is allemaal dezelfde sport. |
Voor mij is poolen een sport... en dat speel ik competitie in Belgie en in Nederland. Dus 2 avonden per week al competitie... En dan probeer ik ook nog 2 dagen te trainen.
Daarnaast speel ik competitie snooker, en dat is dus 1 namiddag en probeer ik eens om de twee weken ook wat te trainen. Daarnaast doe ik just-for-fun badminton, 1x per week zo'n 2h. Tellen de kilometers die ik elke werkdag afleg op mijn werk ook mee als snelwandelen ofzo? ;) |
Citaat:
|
1-3 uur per week: een uur training en in het seizoen ongeveer om de week een wedstrijd.
|
Citaat:
Wedstrijd zelf is al 1,5 uur totaal, en je komt al snel aan een uur warming-up. |
- 45 minuten waterpolotraining
- 45 minuten zwemtraining - (niet altijd) wedstrijd in het weekend - 100 minuten gym op school - 75 minuten stijldansen (als dat telt) Dus 4-6 uur per week. |
Vroeger stond ik echt elke dag op de tennisbaan. Tegenwoordig heb ik steeds minder zin de baan op te gaan, ik denk dat ik volgend jaar ook geen lid meer ga zijn van mijn vereniging. Bye bye tennis...
Ik sport dus helemaal niet meer. :) |
7-9 uur :)
maandag: 1,5 uur trainen dinsdag: 2 uur gym woensdag: 1 uur harlopen donderdag: 1 uur hardlopen vrijdag: 1 uur fitnissen zaterdag: rustdag ;) zondag: ook een 1 uur hardlopen |
poeh poeh, wat een sporters
Ik zit tussen de 3 en 4 uur 1x zaalvoetbal van 1 uur 1 of 2x fitnessen van 1,5 uur |
Gemiddeld 4 uur: 3 uur kracht, 2x half uurtje snelheid/cardio/recovery.
|
0!
Tenzij je traplopen meeteld, want dat doe ik veel. Ik vertik het om de lift te pakken :) |
2 uur fietscross,1 uur judo
|
4 uur trainen + 2 uur vrijspelen + 4 uur competitie =10 uur
|
3 uur fitness en 4 uur capoeira, 7 uurtjes dus
|
Ik probeer 4-6 te halen. Soms meer, soms minder.
|
maandag 2uur volleybal
donderdag 2uur volleybal zaterdag 3/4 uur volleybal en ik poog hard te lopen, anderhalf uur per week ofzo, maar dat schiet er vaak bij in :x |
maandag 2uur conditietraining
dinsdag 1,5 uur volley woensdag 2uur conditietraining donderdag 1,5uur volley vrijdag 2uur conditietraining zaterdag 1 uur zwemmen zondag 5 uur paardrijden en dan nog van maandag tot vrijdag elke dag een uur wandele, telt dat mee :o oh, en de zaterdag gaan dansen, das ook wel sport :p uhm waw 15 uur :eek: geen wonder dat ik om de twee uur honger heb |
Ey femic typ normaal of ben je een turk? ofzo en dan wat zeggen over mij hee en die andere gast het zelfde muts zeggen terwijl ik goed typte hij niet whahahahaha:)
De groeten aan jezelf |
Vedetje 5 uur paardrijden!! :o Ruig:) dat doe ik ook:)
|
Net of jij een fatsoenlijk topic opent?
|
ik zit niet op een sport ofzo maar ik fiets elke dat een uur heen en weer naar school en afentoe lopen...
|
Citaat:
:d Heerlijk is dat! ik heb een paar vrienden die beweerden dat paardrijden geen sport is, ik heb ze eens uitgenodigd: van 1 uur tot 7 hebben we gereden met een uur ofzo pauze ertussen. De dag erachter, de ene, een smsje 'doet er iets pijn bij jou?' (bij hem dus wel) en de andere, die moest ik normaal zien op de volleytraining, die is niet afgekomen door al haar spierpijn... en dan beweren ze dat paardrijden geen sport is haha |
Citaat:
ik ga er vanuit dat je fysiek in een dusdanige staat is dat je de training kan afmaken. |
Citaat:
|
2x 1.5 uur taekwondo en ehmz 3 uur fitness/groepslessen (net waar ik zin in heb)
|
Meer dan 9 uur, Badminton
|
4-6 uur, hockey. 7-9 als ik ook nog af en toe ga fitnessen, maar dat doe ik te weinig tegenwoordig.
|
Ik train 14 keer in de week ( en ik ben er trots op) ik doe dansen, zwemmen en fitnes... ook fiets ik elke dag heen en trug naar school ( 5 kwartier:D)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |