![]() |
Vrijdag de 13e!!!
Vandaag de hele dag vrijdag de 13e. Blijf je de hele dag binnen of was het je nog niet eens opgevallen? Mijd je de zwarte katten, of loop je júist onder ladders door?
Ik zag het toevallig op de scheurkalender, maar verder doet 't me niks... :p |
Doet me niet veel, dus nee, ik doe gewoon zoals ik normaal doe. :)
|
ik ontwijk sowieso zwarte katten :p maar werd vorige maand omsingeld door het pad van een zwarte kat :nono:
|
Nee, ik was het ook alweer vergeten dat het vrijdag de 12e was. :o
|
Citaat:
Ik was het zelf alweer vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
wat is het? :o |
|
Citaat:
|
Nee, ik ga vandaag gewoon met de trein (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben in mn kelder ondergedoken, en rararara wie ik hier toen tegenkwam. ;x
|
Geef Jon maar een kusje van mij :o
|
Liever niet, hij heeft zich niet geschoren vandaag. Jon is erg bijgelovig. :o
|
Ik kom er nu pas achter dat het vandaag vrijdag de 13de is :confused:
|
Alsjeblieft zeg, als je extra voorzichtig gaat zijn op vrijdag de 13e ben je echt te kansloos.
|
ik heb me vandaag gigantisch verslapen dus :p
|
Ik heb alle spiegels omgekeerd in een doos gestopt
|
Ik heb sowieso nergens spiegels hangen omdat ik ze creepy vind. :p
|
ik maakte maar een grap :o
|
Soijagrap. ;)
|
Serieus, bij jou kun je er echt niet van op aan of iets nou een grap is of echt. :')
|
Dan denk je dat hij een grap maakt en dan meent ie het :')
|
en er zijn nu ook precies 13 stemmen uitgebracht in deze poll! :eek:
|
Mijn god, we gaan allemaal dood!
|
Ik ben vrijdag de dertiende geboren
Voor iedereen een rotdag Maar voor mij een feest Maar dat wil niemand van mij horen Ze denken dat m`n leven rampzalig is geweest Lariekoek en apekool M`n opa komt niet eens op m`n verjaardag Omdat dat van m`n oma de dertiende niet mag Hij heeft het wel een keer geprobeerd Maar zag een zwarte kat en is toen omgekeerd Lariekoek en apekool Refrein: Iedereen is bang voor nummer dertien Bang voor zwarte katten en ladders op straat Iedereen is bang voor nummer dertien bang bang bang Je bent niet goed bij je hoofd Als je die lariekoek gelooft. Je mag niet raar doen voor de spiegel als de klok gaat slaan Maar van Elke gekke bek is er niet eentje blijven staan Kopjes borden schalen al gooi ik alles stuk zelfs honderdduizend scherven brengen geen geluk lariekoek en apekool Refrein: Je kunt geluk hebben of een pechvogel zijn een knuffelbeest of een proefkonij word je arm of rijk of door een tijger opgegeten er zijn mensen die beweren dat de sterren het al weten lariekoek en apekool Iedereen is bang voor nummer dertien Bang voor zwarte katten en ladders op straat iedereen is bang voor nummer dertien bang bang bang bang bang bang voor nummer dertien bang bang bang voor zwarte katten bang bang bang voor ladders op straat bang bang bang voor morsen met zout bang bang bang als de klok gaat slaan bang bang bang lariekoek en apekool Iedereen is bang voor nummer dertien bang voor zwarte katten en ladders op straat iedereen is bang voor nummer dertien bang bang bang Ja, ik was groot fan van kinderen voor kinderen :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
vakantieeeeeeeeeeeeee
|
Citaat:
|
Vandaag is de 'feestweek' van ons 30 jarig lustrum op school begonnen. Welke dag is er nou mooier dan vrijdag de 13e? Volgende week geen lessen :cool: (y)
|
alles ging vandaag juist extra goed (y)
(iedreen vond et wiskunde pw super moeilijk en hadden bijna nix ingevuld en k vond et super makkelijk en was zo klaar) |
Ik ben wel de hele dag binnen gebleven, maar niet omdat het vrijdag de 13de is ofzo :o
|
Citaat:
|
Ik wist niet eens dat het vrijdag de 13e was.. en had ik het wel geweten had het toch niks uitgemaakt.
|
Het doet me echt geen reet dat het vandaag de 13e is. :)
|
Brengt het ongeluk als je een zwarte kat kapotschiet??? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin ;)
Hoewel, ik ben toen ik een jaar of acht was op vrijdag de dertiende onder een ladder doorgelopen en diezelfde middag ben ik keihard op mijn bek gegaan bij de zandbak en mijn knie en arm lagen best wel open toen :eek: |
Citaat:
|
Nog niet onder ladders gelopen, ik wil het lot tarten :(
|
Ik heb juist een goeie dag vandaag! Het is vrijdag, like, doh! :p
|
[opschep mode] Ik ben op vrijdag de dertiende van een 43 meter hoge brug gesprongen [/opschep mode]
|
Kut Veronica, The simpsons komt niet. :mad: http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
|
Ik leef nog. Maar ik ga zo naar de bioscoop. Wie weet wat er nog gaat gebeuren.
|
Nee, ik ben niet extra voorzichtig. Ik geloof niet in die onzin. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |