![]() |
Scissor sisters TA-DAH is super
tis alweer een tijdje geleden dat TA-DAH werd gereleased
maar ik ben in ieder geval groot fan geworden! wat een swingende plaat fuck yeah |
ben het hier totally mee eens
echt een tegekke plaat!!!!!! wanneer komen de mannen (zijn het wel mannen ??? haha) naar ons landje???? |
Die zijn echt zo kut. :/
En ze waren laatst nog op lowlands. :o |
Citaat:
|
ja hoor,
ben het hier echt super helemaal totally mee eens (ach je snapt wat ik bedoel) ;) |
mwah kan er niet zo heel veel mee, wel grappig maar meer niet
|
Citaat:
|
Ik vind m erg goed moet ik zeggen. (y)
|
het vorige album was beter. en ze waren leuk op lowlands.
|
Ik ben hem toch maar aan het downloaden, maar het lijkt me stug dat ze hun eerste overtreffen met deze.
|
jullie hadden het vast al wel begrepen denk ik, maar voor de zekerheid toch nog even:
de scissor sister zijn uitermate gay(e)/homo('s)/flikkers/bipsridders/kringspiermusketiers/poten. |
Troep.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan er wel om lachen. (y)
|
Citaat:
|
ik vond t eerste album toffer. maar ook deze is wel TE PRUIMEN en ik vind elton john wel leuk (y) (y)
|
ik vind de scissor sisters naar, totzover mijn nutteloze mening
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Don't feel like dancing, ofzoiets? Wat een kutnummer. :confused:
|
Scissor Sister, supergoed. Als je tenminste begrijpt dat de disco/ gay-look een vorm is om hun briljante muziek-schrijversschap te relativeren. 'Return to Oz' van het eerste album is muzikaal gezien mijn favoriet. Ben ook erg beniewd naar het nieuwe album!
|
Ik ken 3 nummers van ze. Ik vind ze wel cool. Erg happy. En dat ze gay zijn boeit me eigenlijk niet. Maar het alleen maar vrolijker. Bovendien, veel mannelijke muzikanten die ik goed vind hebben een mietjes-stem.:) Ik bedoel maar, Adam Levine, die zanger van Keane, Muse, enzovoort. :D
|
Citaat:
|
Nummers als Return To Oz, It Can't Come Quickly Enough en Mary vind ik simpelweg zeer goede popliedjes, en daar hoef ik niets voor te relativeren. En ik snap die hele stampij niet rond dat gaye geluid van ze, Electric Six was ook intens gay en dat vond iedereen dan weer wel te gek ofzo. :confused:
|
ja maar electric six was tongue-in-cheek gay en the scissor sisters zijn daadwerkelijk echt gay. Daar schijnen veel mensen over te vallen blijkbaar
|
ik ben down met de scissor sisters(Y)
|
Eerste album vond ik erg prettig, waren vet op Lowlands (2004?).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat ene nummer wel jofel :(
|
Wat een kutnummer. Ik dacht eigenlijk dat het een re-release was van een eerder nummer, maar dat komt waarschijnlijk doordat al die nummers van hen practisch hetzelfde klinken.
|
ik vind ze live heel leuk, op cd irriteren ze me een beetje. vooral die nieuwe single. ze draaien hem zelfs op sky radio omg. dus nu zijn de optredens vast ook kut. :) en ja dat is lekker kortzichtig.
|
Duuuuuh :p !!
<333 :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(als artiest ja, bedoelde ik) |
Misschien vinden ze het gewoon leuk om zich minder serieus voor te doen dan ze zijn. Misschien willen ze gewoon in de picture blijven door gezellige hitjes uit te brengen want met alleen de serieuze liedjes krijg je minder aandacht - blijkbaar.
Er zijn zoveel artiesten die eerst singles hebben uitgebracht om het grote publiek aan te trekken en ondertussen hun eigen gang zijn gegaan. Dus de mensen die verder luisteren ontdekken bijvoorbeeld prachtige nummers als de nummers die ik al een paar keer heb genoemd. Zo vangen ze twee soorten publiek in één klap lijkt me. Ik vind trouwens de meer uptempo nummers helemaal niet altijd onder doen voor de wat meer serieuzere qua opbouw. Maar goed. |
Ik vind ze goed op festivals want ze kunnen feesten. Een cd van ze kopen zou ik nooit doen.
|
Citaat:
|
ik vind die nieuwe single wel leuk.
|
Citaat:
|
Niet aan mij besteed.
Die hele gaye gimmick kan me verder totaal gestolen worden, de zanger z'n stem stoort me en de liedjes doen me niets. Het is tenminste beter dan P!atD (y) (y) (y) |
Citaat:
Ik ken het verder niet goed genoeg, de singles zijn altijd wel vermakelijk though. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hier een leuk interview met de (homos) van Scissor Sisters.
Volgens mij is het interview gedaanop lowlands (wel in twee delen is beetje kut, maar goed) deel 1 http://stream.nxs.nl/asx/jimmyalter/...istersIV_part1 deel 2 http://stream.nxs.nl/asx/jimmyalter/...SstersIV_part2 |
Ik vind deze CD maar saai en ik ben een ietwat teleurgesteld in de scissor sisters. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |