![]() |
Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld?
Als laatst uitgespeeld: Final Fantasy X (na zo'n 70 uur :o )
Momenteel speel ik dus eigelijk niks, tijd voor Final Fantasy X-2 of XII |
WoW
|
metroid zero mission
en nu wacht ik voor de engelstalig versie van ff3 voor de ds :( |
Civilization 4, de civfanatics.com Game of the Month. Helaas ben ik hopeloos ingemaakt door de Fransen en de Azteken :(
|
Volgens mij heb ik als laatst Guild Wars Prophecies 'uitgespeeld', en dan heb ik het over de main story line. Ik speel nu Bia Earned in Blood, Guild Wars en DTM 3. :p
|
Op dit moment weer Guild Wars (als ik thuis ben dan he)
|
Company of Heroes.
En het lukt me maar niet. :mad: Skirmish :mad: |
americas army 2.7 motherfuckers!
|
Citaat:
|
Momenteel alleen nog maar Mugen. Maar ja, dat is natuurlijk geen echt spel :)
|
Laatste uitgespeeld: Company of Heroes
Momenteel aan het spelen: World of Warcraft |
Merkte vanmiddag dat m'n WoW prepay tijd erop zit en ik kan pas maandag nieuwe halen :D
Dus ik had weer eens zin om na ruim een jaar Diablo2 weer eens op te starten. Heerlijke 'nostalgie' naar een game die ik jaren heb gespeeld. Ik speel het niet online en ben ik ook niet van plan. Gewoon lekker single player met /players8 voor veel exp en een itemdropmod die elk moster de kans geeft zo'n beetje elk item te droppen. Mja, simpel, maar ik had gewoon zin om eens een keer van die dikke shizzle te dragen waar ik online alleen maar over hoorde :) |
Laatst uitgespeeld: F.E.A.R.
Nu: Silkroad Rappelz GunZ: The Duel Fifa07 Halo NFSU2 Kan nog wel langer worden maar deze het vaakst. |
Uitgespeeld
Rome total war.. Nu spelen Rome total realism Spartan total warrior Empire Earth II Darkgalaxy |
Ik heb net Prince of Persia: The Sands of Time uitgespeeld :)
Ik vond het een onwijs gaaf spel. Actie actie actie, en stijl :cool: Zodirect beginnen aan het volgende deel :p (Gisteren Sands of Time, Enemy Within en The Two Thrones gekocht voor €15.-) |
Citaat:
De WOTM? |
Nu Titan Quest (y) Leuk, maar wel erg makkelijk tot nu toe..
|
Citaat:
|
FF XII, Dragonball Z Budokai Tenkaishi 2, WoW en Pokemon Emerald ben ik nu aant spelen.
Oh en Disgaea 2 en Okami ook :o. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben nu weer eens bezig met de originele Half-Life en ik blijf me verbazen hoe relaxed die omgevingen en het beeld was voor die tijd. Denk dat ik binnenkort weer eens aan Sin of Unreal ga beginnen, dat blijven ook klassiekers.
|
Citaat:
CoH was goed (y) alleen skirmish is niet leuk tegen de computer, unfair en erg saai (beetje achterelkaar aanlopen om gebiedjes te stelen) |
Defcon
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog 2 weekjes dan issie normaal uit (y). Hij speelt wel té geniaal lekker. |
Ik ben momenteel Chrono Trigger aan het spelen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Def Jam FFNY :cool: Al een paar keer uitgespeeld maar ik begin steeds opnieuw :D
en ik wilde maar eens aan neverwinter nights gaan beginnen, schijnt goed te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Animal world, Golden Sun, WoW, CivCity Rome & Canal Control op mn nokia :')
|
Gisteren een paar keer Metal Slug 4.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
NOu ja, keen was een betere klassieker..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ducktales, the Hunt for Gold (oid) tbh.
Met die heersche safetycodes die je aan het begin moest zien te kraken. |
Citaat:
Het is een van mijn persoonlijk klassiekers dan :cool: |
|
fm 2007 demo met udinese momenteel :o .
|
Citaat:
Deus Ex heb ik helemaal grijs gespeeld, maar niet recentelijk en toevallig ging dit topic erover welk spel je als laatste hebt uitgespeeld :) |
Warhammer 40k - Dawn of War
|
Voornamelijk altijd nog WoW. Verder wat SoF 2 mutliplayer op z'n tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |