![]() |
Paranormaal
Hallo Iedereen,
Ik ben bezig met het leren van telekinese. Maar zijn er hier meer mensen die al iets geleerd hebben van paranormaal of zijn er mensen die mij er iets kunnen leren. Deel je ervaringen en skills! |
:)
|
Ik heb geen skills :( :( :(
|
" You know, like nunchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills. "
-Napoleon Dynamite |
Ah dus ik hoef alleen maar een vriendje te zoeken :o
|
Ik lees de gedachten van mede forummers.
|
Wat denk ik ;)
|
Ik zal je moeten waarschuwen, topics over het paranormale worden door de gemiddelde DK'er genadeloos de grond in geboord.
Ik kan je helaas niet helpen met je telekinese, wel veel succes met het leren ervan. |
Vet handig als je zware dingen moet optillen, ik denk ze gewoon omhoog (Y)(Y)
|
Ik ben een Jedi Meester.
Use the Force, Luke! |
Oeh, een nieuwe veertienjarige :cool: (y) :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
14jariges begin altijd zo leuk op dit forum (y) |
Citaat:
Ik was in het begin 13 :( Wij 'jongste jongeren' zijn meestal heel andere fora gewend. Dit is meer een hele community. En daar moeten veel mensen nog aan wennen, hoor. ;) |
Begin een praatgroep zou ik zeggen :')
|
Telekinese leren? Zou ik er in geloven denk ik dat je er toch wel een aanleg voor moeten hebben. Ik zou je graag doorverwijzen naar Mystiek, maar dat bestaat niet meer.
|
...
weer zon vreemd gastje dat zichzelf dingen laat geloven. Hier was eerst ook zon kerel die dacht die dat kon. die idioot staat in mn geheugen gegrifd. Dauron heete hij volgens mij. die zat op mystiek ook steeds te schreeuwen dat hij orbs kon maken, en televisie's kon laten ontploffen :') |
Citaat:
Dus ik was het niet :cool: |
Mystiek revived :eek:
|
Ik kan met bomen praten ;)
|
Alleen omdat ik het je geleerd heb he ;)
|
Ja ;) Dus als jullie het ook willen leren, dan moet je OH even PM-en ;)
|
Citaat:
|
Je moet ook eerst er drie rondjes opheen lopen, duivendrek koken in een pannetje en over de wortels gooien ;)
|
Ja en eerst een band opbouwen natuurlijk. ;)
|
Citaat:
|
Je moet bomen ook veel knuffelen, voor meer informatie daarover pm Sylph maar. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik liet dat maar, vond het ene beetje té eigenlijk :p
|
Citaat:
OT: Ik doe niet aan telekinese. |
Ik vraag me wel af trouwens hoe je precies telekinese leert. En waarom je het wilt gaan leren.
|
Tja.. Je leert het om je erop te concentreren. Waarom: Waarom niet ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |