![]() |
Gaan er zondag nog mensen naar Dragonforce in Amsterdam?
Ik namelijk wel, was benieuwd of er nog meer mensen van hier gingen.
Concert: DragonForce zondag 22 oktober 2006 Melkweg - The Max - Amsterdam Aanvang: 20:00 Hoofdprogramma: DragonForce Voorprogramma: Firewind Prijs € 12,50 + lidm |
niemand
|
jawel ik
|
IKniet
|
Neen. Misschien ga ik stiekem in Groningen kijken.
|
Die keer dat ik ze zag vond ik ze leuk en een tik fout, maar ik ga er geen geld voor neerleggen.
|
Ik ga ze zaterdag zien in Groningen
|
Citaat:
|
Lijkt me opzich wel geinig eigenlijk.
|
is best leuk live hoor, komen ze nog ergens anders besides groningen en a'dam ?
edit: nee dus, maar man, ze zijn al een jaar non-stop aan t touren haha |
Ik ben toch erg benieuwd naar al die over the top solo's live, het schijnt dat ze het aardig kunnen brengen. Alle youtube meuk van DF onderstreept dit ook.
|
Citaat:
|
Ja die was mooi, hehe.
Achteraf nog ff met Vadim en Dave gepraat. Erg toffe gasten. Maar wat is die drummer kort, hehe. En Sam was straalbezopen, hehe. Vadim zal in A'dam wel wat rustiger zijn geweest, want hij had z'n enkel/been verrekt tijdens het springen. We gingen met een hele groep nog naar De Ster en daar kwamen Sam en die bassist later ook nog aan. All in all was het een retevette avond :cool: |
Ja was een mooie avond inderdaad, maandag ochtend wel een erg zware ochtend gehad want ik was zelf ook aardig lam.. Maar tering wat kunnen die gasten spelen. Ik vraag me ook echt af hoe lang die geoefend hebben in hun leven..
klein minpuntje toch: de zang en de 2e gitaar stonden te zacht (of de rest te hard) in de mix |
Mja, dit was het 2e concert met een volledig nieuwe crew, dus die moeten ook ff wennen :)
|
Voor een venue als de Melkweg vind ik dat geen excuus.. Als het nou het plaatselijke underground hol zou zijn, misschien dan wel, maar de melkweg is echt te groot om dat als reden aan te dragen
|
Citaat:
De Ster zou ik nog heen, had ik een collega beloofd (is en blijft onze stamkroeg), maar op 1 of andere manier blijven plakken in Santana :bloos: Achteraf best spijt van maar ach, was alsnog gezellig :D |
en waarom was ik niet uitgenodigd? :o
|
Citaat:
|
Haha, en ik dacht nog "goh! nou studeer ik al ruim 5 jaar in Amsterdam, en dan ken ik nog de cafe's rondom de Melkweg niet!"
:o |
Citaat:
De Ster is de metalkroeg in Groningen waar na concerten zo'n beetje iedereen zich verzamelt, inclusief artiesten om zich nog eens lekker lam te zuipen (y) |
Ik ben 1x in Groningen geweest, op een feestje van Dizkartes (?) een of andere studentenvereniging aldaar.. En als je maar 1x in een stad geweest bent, dan is het niet erg dat je n00b bent :o
ontopic: in ieder geval, ik heb flink wat foto's gemaakt van het concert, ik zal binnenkort de besten er even uit zoeken en deze hier posten. |
Citaat:
Ik heb er maar een paar die echt goed gelukt zijn, maar het filmpje van de toetsenist met zware ADHD is onbetaalbaar :D |
Speelde de toetsenist in Groningen ook een of andere gabbertechno achtig solo nummer? Wat een ellende was dat..
en ik heb het gegoogeld, en het is wel dizkartes. www.dizkartes.nl |
Citaat:
|
Ach, het zijn van die dingen die er wel een beetje bij horen inderdaad. Net als die ene verplichte ballad die dit soort bands ook spelen op zo'n avond.
2 ideale momenten om bier te halen.. en zie de dizkartes-edit van de vorige post :p |
Citaat:
Was btw de 1e keer dat ik in de Ster was. An sich een leuke bar, maar wel vrij klein (althans met zo veel mensen wel :P). |
Citaat:
|
Citaat:
Haha ja dan wel, normaal is het wel iets rustiger ;) 2 jaar lang m'n stamkroeg geweest, moet er maar weer eens wat vaker heen :) |
Citaat:
Net als bij Dragonland, vond ik Graveheart eerst ook niks, maat toen ik ze live zag was het daarna opeens best tof, hehe. |
Citaat:
hahah, wat een saaie kaktent is dat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |