Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   hoe breng je je weekend door (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1487248)

Horror Kitty 14-10-2006 23:15

hoe breng je je weekend door

nou, liefst drink ik me naar de tering en als dat niet lukt ga ik die stomme kuttopics hier lezen en tevergeefs proberen iets beters te bedenken. :) livejournal biedt ook al geen uitkomst. wat een ellende. :) maargoed. wat doen jullie graag in het weekend? leef je er naartoe of wil je graag weer dat het MAANDAGOCHTEND is. :) ga je bier drinken tot je zwakzinnig bent geworden of snuif je liever de binnenkant van je neus kapot. OF ga je rummikub spelen met je schoonouders en dancing on ice kijken. vertel het me ik ga dood van spanning. :)

reno 14-10-2006 23:33

Ik bezig studie-ontwijkend gedrag.

suvórov 15-10-2006 00:12

Bhaaaaaaaa

Paranoide 15-10-2006 00:21

Liefst dronken.

Crimson 15-10-2006 00:39

nou ik kijk het liefst het hele weekend LOST met mn vriendje
ik heb een WEEKEND relatie jaja

uitgaan doe ik bijna niet meer, geldgebrek en mn vriend heeft hier geen fiets en als we met de auto gaan kan hij niet drinken en dat vind ik zielig.

en dit weekend heb ik al 4 pagina's voor mn pws getypt over films en filosofie. yahey.

Otis 15-10-2006 01:30

nou dat verschilt per weekend bij mij :)

een weekend kan bij mij in het teken van mijn werk staan :)
of in het teken van 3dagen nietsdoen
of 3 dagen lost kijken
of 3 dagen verdovende middelen
ook ga ik weleens een weekendje langs mijn ouders
en heel soms doe ik een weekendje iets aan school

en welke mongool leeft er nou weer naar maandagochtend toe?

matt trakker 15-10-2006 01:38

Citaat:

Otis schreef op 15-10-2006 @ 02:30 :
nou dat verschilt per weekend bij mij :)

een weekend kan bij mij in het teken van mijn werk staan :)
of in het teken van 3dagen nietsdoen
of 3 dagen lost kijken
of 3 dagen verdovende middelen
ook ga ik weleens een weekendje langs mijn ouders
en heel soms doe ik een weekendje iets aan school

en welke mongool leeft er nou weer naar maandagochtend toe?

ben je nu alweer thuis :nono:

Otis 15-10-2006 01:44

ze draaiden PINK !!!

Hakuna 15-10-2006 01:49

Ik ben de hele avond, en zelfs nu nog druk bezig op mijn PC met muziek te plaatsen op mijn website. ;)

Er is heel veel vraag naar, gezien het aantal downloads. ;)

matt trakker 15-10-2006 01:57

toch niet illegaal he cor :nono:

@otis
vooruit dan maar

Carn 15-10-2006 02:26

al snuivend met vieze naalden in mn arm

Sjoerd 15-10-2006 08:27

vrijdag en zaterdagavond ben ik weg - waarnaartoe verschilt nogal- zaterdag overdag soms weg.
zondag = kamer opruimen/huiswerk

idontcare 15-10-2006 09:26

nou ik heb geen leven meer want ik loop de hele week stage. kan niet op donderdag uit. kan niet op vrijdag uit, want zaterdag bijbaantje. zaterdagavond ben ik doodop en ben ik meestal om 2u al thuis. zondag ben ik brak en denk ik de hele dag 'kut morgen moet ik weer'

shit mijn leven is écht over :( :( :(

White Trash 15-10-2006 09:51

In Den Haag nodig ik iemand uit om lekker te eten, flessen wijn te drinken, kratjes bier naar keuze, uitgaan, eenzaam draaierige gevoelens ervaren, slapen. Bij mijn ouders word ik meestal verwend en gaan we een keer naar een restaurant, daarna afspreken met vrienden, uitgaan. Op zondag meestal een luie dag maar ook wel eens burgerlijk naar familie, al zijn die nogal bourgondisch ingesteld dus dat is best wel leuk.

kuik 15-10-2006 10:13

in het weekend doe ik meestal nuttige dingen zoals leren en dingen regelen. en ook socializen met mn ouders en vriendinnen van de middelbare school. ik ga vrijwel nooit uit en ik word ook niet dronken, want dat doe ik meestal doordeweeks. en bovendien kan je in KUDELSTAART en omgeving NIET leuk uitgaan. :mad:

stout! 15-10-2006 10:18

Meestal doe ik het in weekend niet zoveel, beetje uitrusten van mijn wilde week :D.
Dit weekend betekent dat: uitslapen, thee drinken met vriendin, pizza eten, op uitzendinggemist.nl oude afleveringen van 'de reünie' kijken :o, een beetje studeren, tijdschriftjes lezen, lekker lang douchen en in mijn relaxbroek rondlopen.
En straks gaat een andere vriendin mijn haar knippen (Y).

innogen 15-10-2006 10:41

Verschilt per weekend.
Meestal vrijdagavond gewoon thuis blijven. Zaterdags werken en zondags huiswerk maken.
Hoe gaaf is dat? :(

Tonsillitis 15-10-2006 10:44

hangen.

woezel 15-10-2006 11:18

hangt eraan maar eigenlijk kan ik het samenvatten tot ; samen met vrienden koken eten ,blowen,daarna naar feestje/concert, zaterdag 'uitslapen' ( tot 11 uur wel soms :eek: )daarna werken voor school ofzo en soms naar mn oudjes, soms niet. zoja : feestje of cafe, zo niet; feestje of film of whatever.

Firdaus 15-10-2006 11:23

Verschilt elk weekend weer.

Drez 15-10-2006 11:40

Verschilt ook. Soms ga ik al dan niet met mijn vriendje toffe dingen doen, soms ga ik naar mijn ouders, of ik ga studeren of whateverrr. Maar altijd wel heelveel slapen en dit weekend een beetje hangen en opruimen en pogingen doen tot studeren. Haha wat een kutweekend.
Oh en mij maakt het vaak geen reet uit of het weer maandag is, want mijn weekend is meestal toch saaier dan mijn week.

Trimm Trabb 15-10-2006 11:57

Beetje onnodig dit. Om te zien wat mensen in het weekend doen kan je net zo goed kijken in het watskebeurt topic.
Anders kan je wel voor elke dag van de week een topic gaan maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.