![]() |
je lievelingskledingstuk
wat is jouw lievelingskledingstuk en waarom? is het omdat je jaren lang op zoek bent geweest naar dat specifieke kledingstuk, of omdat je het van iemand bijzonder hebt gekregen, of omdat je een mooie herinnering hebt aan een keer dat je dat kledingstuk droeg, of omdat het kleding heel erg exclusief is? kom op, vertel me, wat is jouw favoriete kledingstuk?
mijn favoriete kledingstuk is een jasje die ik ooit van een ex heb gekregen, (was wel 500 euro!!!!) Het is een zwart getaileerd jasje, met drukknopen, en het is al drie jaar oud, maar nog steeds vragen mensen waar ik het gekocht heb. Ik heb het ding zovaak aangehad dat de mouwen bijna vesleten zijn |
Ik heb een spijkerbroek en die doe ik het vaakst van al mijn broeken aan. Ben er ook superblij mee, had hem namelijk voor 30 euro gekocht en zit perfect.
|
Ik heb een aantal favoriete kledingstukken, dat zijn voornamelijk tweedehands schoenen waar ik een belachelijk laag bedrag voor betaald heb en waar mensen steeds jaloers op reageren :evil:.
Daarnaast een zwarte trui die heel erg lekker zit en eigenlijk altijd wel kan. |
Alweer?
Ik heb nu een trui aan die zeer COMFY zit. |
Ik heb een hechte band met mijn tortoise-shirt.
En hier een plaatje, voor de volledigheid: http://www.thrilljockey.com/assets/merch/100229.jpg |
mijn zwarte trenchcoat straalt autoriteit uit
|
Citaat:
|
:(
|
Ik heb een hele mooie sjaal die ik al wel 6 jaar hep.
|
Een zwarte hoody met groene opdruk die ik al een jaar of 4 heb en waar meer gaten in zitten dan in een gemiddelde gatenkaas.
|
mijn t shirt van kraakpand de Storing. Allereerst is het een herinnering aan het vetste pandje waar ik ooit feesten bezocht heb en ten tweede zit het erg chill en staat ie goed(y)
|
Citaat:
ot: Mijn geisha-spijkerbroek en een human nature te grote trui waar ik in de winter in woon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een spijkerbroek, die zit gewoon heel fijn en staat ook mooi (y)
|
Citaat:
|
Oranje hoodie
Blauw/wit overhemd van de zara :eek: Ik mocht er natuurlijk maar 1 noemen. |
M'n zwart fluwelen tweedehands jasje, die heb ik heel vaak aan. Helaas zijn de mooie knopen die erop zaten kapot.
|
Citaat:
|
Citaat:
Woonplaats maasbree Kan ze niks aan doen. |
een vest wat gejat is.
|
[QUOTE]hellebel schreef op 15-10-2006 @ 21:38 :
Woonplaats maasbree Kan ze niks aan doen. [/QUOTEmaasbree haha |
|
Mijn spijkerbroeken van Kuyichi :) , gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde model en ook niet allemaal dezelfde kleur, maar verder is het een behoorlijke inspiratieloze verzameling :(
|
Mijn Only baggy spijkerbroek
Zwarte allstars (y) |
een van mijn carhartt spijkerbroeken
en me winterjas omg <3 |
Zwart v-hals vestje van Kookaï, die heb ik al 4 jaar en hij staat overal bij.
|
ik heb een supermooie legerwinterjas uit de 50ies uit tsjechië, maar die kan ik nooit aan omdat ie bloedheet is. laat het maar sneeuwen (Y)
|
Op dit moment m'n nieuwe jas, gewoon omdat ie tof is :D !!
|
een redelijk nieuwe spijkerbroek van indian rose. ik woon er echt in (L)
|
Een oude jeans van Indian Rose, en een xxl t-shirt van m'n vriendje (lekker cliche ;))
|
Mijn witte Umbro sneakers.
|
ik heb van de week een vestje gekocht wat inmiddels mijn lievelingskledingstuk is.
|
Indian Rose broek die al twee jaar kapot is. Maar die zal wel altijd favoriet blijven.
Ohja en een groen en een zwart carhartt (thermo?)vest |
|
tegenwoordig wellich ook wel mijn zwart/rood gestreepte trui en mijn spikeriem. die draag ik echt zowat iedere dag.
|
m'n apensokken waren mn lievelings maar ik ben in een dronken bui één van de twee verloren.
|
Ik hou erg veel van mijn Posus jeansen, gewoon omdat ze heerlijk zitten, wijd en afschuwelijk alto zijn :). Al geweldige momenten mee beleefd.
Maar lievelingskledingstuk, hmpf... ik heb jarenlang hardnekkig mijn compleet verragde goudwitgevlekte Dr Martens blijven dragen, maar die zijn nu uit elkaar gevallen. Ik denk dat ik dan maar voor mijn nieuwe Bronx-laarzen ga, gewoon omdat ze zo gaaf en mooi zijn en ontzettend heerlijk lopen zodat ze werkelijk mijn absoluut favoriete laarzen zijn geworden. Al zijn er wel meer kledingsstukken die ik niet zou willen missen (vooral mijn rokjes en NIN-shirt, m'n warme Nirvana-trui, Flogging Molly-shirt...) |
mijn zwarte jurkje
mijn zwarte vestje Allebei alweer meer dan 5 jaar geleden gekocht. :) |
mijn blauwe levi's
grapje! |
M'n baggy bruine broek van de Didi...omdat-ie zo gruwelijk lekker zit vergeef ik 'm dat er al na een halfjaar een gat in de knie zat van slijtage.
M'n favo algemeen draagbare kledingstuk is m'n nieuwe jas. Die zal ook hoog eindigen in eeuwige lijst van favo kledingstukken omdat hij praktisch, stijlvol, mooi en warm is. Gebeurt me niet vaak, dat ik daar tegenaan loop...er is altijd wel wat met m'n jassen en deze is bijna perfect. Wat speciale herinneringen betreft: ik bewaar nog altijd een ochtendjasje in quilt stijl die m'n al vrij lang geleden overleden oma voor me heeft gemaakt. Als dat ding tijdens een opruimronde tevoorschijn komt dan ben ik meteen weer terug in haar flatje, enzo :) |
een broek. en een trui.
|
een minirok :bloos: (Y)
|
Citaat:
|
een heel oud baggy vest
|
|
Citaat:
|
Citaat: