![]() |
grootste flop van dit seizoen
de gouden kooi, wat een tegenvaller zeg(n)
wat vinden jullie de grootste tegenvaller van dit televisieseizoen? |
jouw ava, definitely
|
big brother deel 5000
|
Ik kwam erachter dat Expeditie Robinson na duizend seizoenen niet meer leuk is :(
|
Citaat:
Citaat:
|
talpa.
|
Citaat:
|
Na de pilot vrij hoge verwachtingen van Standoff, maar dat viel vies tegen, na 4 episodes maar afgehaakt..
|
Koppensnellers was eigenlijk nog kutter dan ik me kon voorstellen. Het was al niets meer, maar het was vrijdag (?) nog minder. :) :)
Haha Jack, pwnd. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt zeggen wat je wil over Talpa, maar ze brengen wel originele series uit. De andere zenders zitten elkaar alleen maar na te apen met hun schaatsshows of herhalingen uit te zenden. |
Citaat:
wie kijkt er nou naar talpa ?? :confused: |
Citaat:
Ik ben gewoon man genoeg om alles een eerlijke kans te geven voordat ik het totaal afkraak. |
Citaat:
Maargoed, ieder zn ding. Ik vind de Gouden Kooi eigenlijk best leuk, ookal mis ik het bijna elke dag. :o |
ik snap jullie kritiek op talpa echt niet, ze investeren héél veel geld in nederlands drama: gooische vrouwen, lieve lust, van speijk etc. De series slaan niet allemaal aan en ze zijn ook niet allemaal even goed. Maar ze besteden meer geld aan drama dan welke commerciele omroep dan ook. RTL 4 kan niets beters verzinnen dan baantjer en hebben jullie ooit een nederlandse dramaserie op sbs 6 gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuw Dier. Ik had gehoopt dat het grappig was, maar ik heb laatst een hele aflevering gekeken en kon er niet om lachen. Jammer, want die Jeroen van Koningsbrugge vind ik op zich wel tof. En Koefnoen vind ik tot nu toe ook niet zo sterk (behalve Chris Zegers, dat was geniaal).
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En Talpa: origineel? :confused: Ik heb nog nooit iets origineels op Talpa gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:') |
Citaat:
Naast die series bestaat Talpa uit oude, tot in den treure gerecyclde programma's als Funniest Homevideos (origineel??), Big Brother deel 8875259766, Gouden Kooi (Big Brother maar dan met pesten en moeders die hun kinderen achterlaten), Expeditie Robinson deel 887655 (ook nog weggekocht van andere zender), etc. Dat je Talpa hartstikke leuk vindt, oké, maar ga niet net doen alsof het vernieuwend of origineel is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef het op, jullie willen persé iets te zeiken hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
RTL heeft dan nog het fatsoen om er Oprah en RTL Z doorheen uit te zenden. (En niet zeuren dat Talpa dat niet doet: als Nickelodeon er niet was geweest, dan had Talpa net zo goed die irritante belspelletjes uitgezonden. Daarbij heeft John de Mol deze fantastische 24-uurs tekenfilmzender naar de maan geholpen, en dat vergeef ik hem nooit :mad:.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
films, tv en radio wordt overheerst door nitwits
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ga dan eens in op alle anderen? :) |
houdt toch op, als jullie het over tekenfilmpjes hebben dan heb ik echt geen zin om met jullie in discussie te gaan.
daarbij worden hier allerlei woorden in mijn mond gelegd en dat maakt een discussie er echt niet leuker op. het enige wat ik heb gezegd is dat ik de kritiek op talpa overdreven vond. En ja, ik vind talpa beter dan rtl en sbs, omdat talpa nederlandse producties meer kansen biedt en nederlands drama uitzendt van een redelijke kwaliteit. Als je dat geen argument vindt, dan geef ik het op |
jullie gaan offtopic.
wat alla puchacheva bedoelt is: het is sneu om dingen geen kans te geven als je er nooit naar hebt gekeken en je kan zeggen wat je wilt maar john de mol weet verdomd goed hoe hij van niets iets moet maken. Nu zullen jullie media&cultuurstudentjes( + wat nalopertjes a la martinenogwat en OOK HALLO , die probably nog op t vmbo zitten..) vast niet naar Talpa kijken, er is een groot aantal nederlanders die dit soort televisie blijkbaar wel kan waarderen:) Dit gaat niet over smaak maar over het succes van een concern, deal with it. Oh en om terug te komen op big brother, ik haat dat programma heel diep en had er geen verwachtingen van. Ik verbaas me juist dat er een deel 5000000 van is verschenen dit jaar. Als jullie een post niet begrijpen, vraag dan aub om uitleg ipv meteen jullie stoere standaard-posts over talpa klaar te hebben. thanks:) edit: misschien moet ik er TER VERHELDERING bij vertellen dat ik geen talpafan ben en ook geen fan van de soort programma's die er worden uitgezonden ( de meeste dan, De Slimste vind ik echt een leuk programma (y) ). Maar voor ik oordeel over iets zorg ik er wel voor dat ik het heb bekeken. Alles wat ik zeg is dus geoorloofd. :o |
Ik vang vaak genoeg beelden van Talpa op aangezien m'n zus het ongeveer 24/7 kijkt en ik vind die series waardeloos, 90% van de andere programma's ook, er zitten dan ook nog eens reclameblokken van 10 minuten tussen.
Hij vindt dt blijkbaar overdreven kritiek en daar ga ik op in. |
hij
|
Zo goed? :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
die attitude siert je niet hoor, Ook Hallo :)
ik vind het vertrek van jeroen pauw bij nova een flop , nu moet ik voortdurend tegen sletty polak aankijken (n) |
Citaat:
|
Expeditie Robinson ja :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Leuker is dat uit jouw reactie blijkt dat mensen met een iq van 60, die geen vriendelijkheid en geen eigenschap om fatsoenlijk te kunnen discussiëren bezitten, het duidelijk leuk genoeg vinden om er ruzie over te gaan maken op een forum. Citaat:
edit: typo |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |