Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Voorspel / naspel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=148750)

Vämpiria_Moon 04-07-2002 11:06

Voorspel / naspel

Wat vinden jullie leuk en niet leuk in het voorspel en naspel.. wat doe je het liefst.

Ikzelf vind het heel leuk om het meisje "te verwennen", gewoon een beetje vingeren/beffen en strelen..

lorzenno 05-07-2002 10:13

ik vind het ook leuk om bij het voorspel haar heel lang en uitgebreid te gaan verwennen. Ik hou soms wel van lang voorspel, en het meeste van de tijd besteed ik dus aan haar.
Gewoon haar te zien genieten van alles dat ik bij haar doe, heerlijk :)

sead-nbm 05-07-2002 13:27

inderdaad helemaal mee eens als ik haar zo zie genieten. das geweldig

jnieuwelaar 05-07-2002 18:30

ik vind het naspel eigenlijk net zo leuk als het voorspel, alleen is voorspel veel spannender. Naspel is uitgeteld op elkaar liggen meestal en later wat zoenen.

Gwen. 05-07-2002 19:08

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik vind het naspel eigenlijk net zo leuk als het voorspel, alleen is voorspel veel spannender. Naspel is uitgeteld op elkaar liggen meestal en later wat zoenen.
Naspel is geweldig.. Naspel is bij mij vaak echt liefde.. zeggen dat je van elkaar houdt.. kusjes geven.. knuffels geven.. ik luister dan naar zijn ademhaling en zijn hartje kloppen en ik lig met mijn hoofdje op zijn buikje en dan ben ik optimaal gelukkig :).. dan mag hij ook wel een peukje roken en dan ga ik alleen naar hem kijken.. en dan slaat hij zun armpje om me heen.. *zucht*

Voorspel is ook wel geweldig hoor, als je supergeil bent :D alleen duurt het dan meestal niet zo lang.. en jah dan een beetje teasen en hem opgeilen is koel

Gianluca * 05-07-2002 19:53

meestal doe ik met muh vriendin alleen voorspel, iz ontzettend geil!!! staan we naats elkaar en dan gaan ik met me handen langs haar k*t en zij langs mij l*l hihi tis ontzettend lekker en je geilt elkaar steeds meer op! ik heb een keer zle der alleen maar tegen der kont aan gereden waarna ze mij heb klaar getrokkken ! echt heerlijk zoals ze dat doet!

*Fallen_Tear* 06-07-2002 11:00

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Naspel is geweldig.. Naspel is bij mij vaak echt liefde.. zeggen dat je van elkaar houdt.. kusjes geven.. knuffels geven.. ik luister dan naar zijn ademhaling en zijn hartje kloppen en ik lig met mijn hoofdje op zijn buikje en dan ben ik optimaal gelukkig :).. dan mag hij ook wel een peukje roken en dan ga ik alleen naar hem kijken.. en dan slaat hij zun armpje om me heen.. *zucht*

Voorspel is ook wel geweldig hoor, als je supergeil bent :D alleen duurt het dan meestal niet zo lang.. en jah dan een beetje teasen en hem opgeilen is koel

Hier ben ik het wel mee eens

PiNoW 06-07-2002 12:35

Citaat:

Miss Quasy schreef:

agree. ;) :p

TMLWKY 14-07-2002 17:45

Voor: haar vingeren, beffen... En zij mag natuurlijk ook een Btje voelen :p

Na: in elkaars armen liggen, beetje strelen, zoenen.

Grtz,
F

MissBi@tch 14-07-2002 18:51

kvind t altijd leuk als we beginnen met een massage die uitloopt op voorspel (zoenen,strelen,vingeren,beffen)..kvind t leuk om te krijgen maar ook om te geven...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.