![]() |
wat zou er kunnen veranderen aan s.com?
ikzelf denk:
-betere smileys, bv.de Fok! smileys -meer subfora |
alles kan veranderen
ik mis de gaap smiley, voor topics zoals deze. |
:eek:
Ga jij je opwerpen als initiatiefnemende wannabeFB? :p |
|
alles kán veranderen
maar de Fok! smileys zien er niet uit. |
Citaat:
anyway, er is dus wel vraag naar! :) |
nee
|
grijze stukken weg aan de zijkant en slaap smiley:P
|
Ik zou wel is even kijken hoe andere kleuren er uit zouden zien op het forum qua lay out . Dat gele forum toch ;) Wij hebben idd bar weinig smileys vergeleken met Fok!. En meer subfora of forum. Want er zijn wel meer onderwerpen
|
Citaat:
Verder denk ik dat een topic als deze thuishoort op Beleidszaken. |
Er zijn genoeg subfora en de Fok-smilies zijn lelijk.
|
--> Beleidszeken (wat MA al zei)
Onzin zou wel weg kunnen. Maar dan komen ze hierheen, laat dus maar... |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik niet dat er iets moet veranderen, ik vind deze layout beter dan degene die ervoor in de plaats komt. |
Meer smiley's zou wel leuk zijn. Soms wil je je op een bepaalde uitdrukken en met de huidige smiley's gaat dat soms moeilijk.
|
verschillende skins
|
Grotere avatars..
Die stomme lampjes mogen ook wel weg :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben overigens aartsconservatief. :o |
Citaat:
Weet je waar veel meer vraag naar is? Een slotje op dit topic. |
Citaat:
Citaat:
Ik vind het huidige aantal smileys overigens wel toereikend. Dan moet je een beetje creatief zijn om over te brengen wat je bedoelt. Vaak zie ik op fora dat, hoe meer smileys er zijn, hoe onzinniger de posts worden. En Onzin moet blijven, omdat ze anders hier naartoe komen. |
Niks. Alles is perfect.
|
blowe agtergront
|
Citaat:
|
er moet spellingscontrole komen (y)
|
Citaat:
|
Mensen zouden minder klote-topics van Onzin-niveau op DK kunnen zetten. Helemaal omdat ze het alleen maar doen omdat het kán, omdat ze stoer willen zijn en vervolgens in andere topics gaan klagen over het lage niveau van DK.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en er zo treurig van worden :( :p :rolleyes: |
Citaat:
Bovedien zijn d/t-fouten eenvoudig te vermijden. Ik vind dat mensen die dingen schrijven als "ik vindt" niet tegemoet gekomen moeten worden met een hulpmiddel. Laat ze hun verstand trainen. (y) |
Citaat:
En zo moeilijk is dat d/t echt niet. Alleen bij de 3e persoon enkelvoud kun je dt krijgen. Voor de rest nooit. En voor voltooid deelwoord heb je 'fopschok'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me leuk als er vooraf een spellingscontrole opzit. Maar dan zo dat je het bericht pas kunt plaatsen als alles correct geschreven is en de spellingscontrole zegt niets :p...
|
Citaat:
|
De Kantine kan wel weg.
|
Mensen die klagen over het niveau van de Kantine zouden eens kunnen stoppen met klagen over het niveau van de Kantine en zich eens realiseren dat ze aan het klagen zijn over het niveau van de Kantine.
|
Citaat:
|
Niet echt constructief, maar het valt me wel op dat de meeste subfora ontzettend zijn uitgedund. Twee jaar terug waren er veel meer (verschillende) topics met veel meer discussie, om van vóór die tijd nog maar niet te spreken.
|
Lijkt me duidelijk.
Minder kut onzintopics op de kantine. (n) Alle onzinners moeten een ban voor het kantinegedeelte krijgen!!! (y) |
De Klaagmuur (y)
|
Citaat:
Je meent toch niet serieus dat je die regel van 't kofschip niet snapt? :o verder zijn er genoeg subfora, en de smilies van fok zijn lelijk! al waren ze niet lelijk, dan nog waren ze lelijk, want ze zijn van fok! :o en spellingscontrole is grote onzin :) |
de kleur ..
|
de kleur is legendarisch :nono:
edit: tis z'n handelsmerk (y) |
maar het is zo lelijk :(
|
kan me best voorstellen dat je dat als nweling denkt, maar als vast forumer? :nono:
|
Nou ... zo nieuw ben ik nu ook weer niet
|
Citaat:
Overigens vind ik de huidige smiley's zó 1999. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |