![]() |
Wraak?
Hey ik ben er net achter gekomen dat mijn vriend, waar ik 3 jaar mee heb gehad, de laatste paar weken vreemd is gegaan.
Nu heeft hij verkering met dat meisje, waar ik ook net achter ben gekomen. Een week geleden kwam ik hem namelijk tegen en hebben we een hele tijd gesproken over vanalles en hij deed alsof hij me terug wilde enz. Maar niets over dat meisje gezegt.. dus ik dacht.. jeetje, hij is nog wel leuk etc. Maargoed, niet dus. Hij heeft toen aan mij gevraagd om binnenkort iets te gaan drinken in de stad, maar dat wil ik nu natuurlijk niet meer. Ik zit er nu overna te denken om een beetje wraak te nemen, maar hoe? ik weet dat het kinderachtig is, maarja :) |
Citaat:
|
Ik zou niet meer met hem afspreken.
En al helemaal geen wraak nemen. De beste wraak die je kunt nemen is je leven oppakken, jezelf omringen met mensen die wél om je geven, en laten zien dat je 't ook best zonder hem kunt! |
Wat gaan drinken en een scene maken :o
|
Citaat:
*noteerd* nooit gaan drinken met een meisje, als je weet dat ze misschien boos op je is *genoteerd* |
Citaat:
Of iets heel plakkerigs(goor mixdrankje oid) kopen en dan in zn gezicht gooien. Dan voorafgaand heel aardig doen natuurlijk.. maarja, is wel heel kinderachtig dat weet ik :o |
Citaat:
maarrrr wat gij niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet :nono: |
Geen wraak. Move on.
|
i know, maar het is zo verleidelijk :)
|
Citaat:
|
dus mag dat niet meer?
|
Het is niet bepaald volwassen. ;)
|
Daar heb je een punt, maar daar was ik zelf ook al achter. Het zou alleen voor mezelf wel een ok gevoel geven.
|
Maar dus niets meer van me laten horen?
|
Citaat:
en jij kan dan iets voor je eigen doen boek lezen, film kijken, een andere hobbie, uitgaan, etc. :) |
Wraak lost helemaal niets op, geeft weinig voldoening, en veroorzaakt alleen maar meer problemen. (n)
realiseer je dat hij de moeite niet waard is :) |
Citaat:
|
Wraak is zo 1999 :o
Niet doen, jezelf verlagen tot dat niveau schiet je niets mee op :) |
Wraak lost niets op...Beetje zielig zelfs!
|
Wat een loser.
+ Citaat:
|
mijn idee is toch wel goed?
hem lekker voor niks laten komen, weet ie ook meteen dat het voorbij is. |
Citaat:
|
Speel dan de scene van "When Harry met Sally" na.
|
gewoon niet op komen dagen
|
Citaat:
als je iets kwijt bent mis je het vaak pas ;) ;) ;) (op die manier) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk moet je geen wraak nemen nee en niks van je laten horen, maar ikzelf zou denk ik wel afspreken, maar niet op komen dagen, en daarna inderdaad helemaal niks meer van me laten horen. Zou denk ik wel een fijn gevoel krijgen als ik zoiets deed :evil:
|
Ja dat ja (Y) Afspreken, niet op komen dagen en niets meer van je laten horen. Doorgaan met je leven laten zien dat je het zonder hem véél beter hebt! Dan ben je pas :cool: .
|
Citaat:
-- Ik zou niet voor wraak kiezen, houdt lekker de eer aan jezelf |
Citaat:
|
De beste wraak is idd negeren, je leven opnemen en hem laten zien dat je zonder hem kan. Dat steekt, geloof me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wraak uitoefenen lijkt me nogal kinderachtig.
Als je hem toch nog leuk vindt, zal wraak wel het tegenovergestelde effect bij hem geven. Ik denk dat je het eerst heel gezellig moet hebben..En heb dan confronteren met wat je weet. En er goed inwrijven, dat jij dat totaal niet cool van hem vindt. Wanneer je toch iets met hem weer wil beginnen, maak hem duidelijk dat je daar niet meer van gediend bent. Maar wraak lost niks op. |
"Dirty Martini? Dirty bastard!"
Voor de SATC liefhebbers onder ons ;) |
Citaat:
|
Wat afspreken, glas water bestellen, over hem heen gieten en dan weglopen met iets van: "hier, omdat je zo'n zwakke vent bent".
Uiteraard dien je dit in een vol restaurant of cafe te doen. Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar ik heb weleens zoiets gezien. Dat maakte best wel indruk op mij destijds. :) Lange tijd kon ik me geen grotere afgang bedenken dan dat. Je brengt hem geen schade toe, maar zet hem wel zodanig in zijn hemd dat hij het nooit zal vergeten. |
Wraak? Asjeblieft wees volwassen!
En mocht je toch kinderachtig willen zijn, en jezelf een goed gevoel willen geven: Spreek af om ergens wat te gaan drinken, laat een briefje met leuke boodschap achter bij de bar, en kom vervolgens niet opdagen. Meestal zijn barmensen best welwillend genoeg om je even te helpen. |
Flunitrazepam.
|
meisje ook uitnodigen.. blijf erbij ;)
|
Geen wraak nemen, gewoon niet meer afspreken, punt. En als hij vraagt waarom je dat niet meer wilt, dan zeg je hem waar je achter gekomen bent.
|
Als hij je echt terugwilt, is de beste wraak hem gewoon negeren. (dit moet je misschien wel lang volhouden dan)
Of inderdaad een afspraak maken en niet opdagen. Daardoor maak je ook een en ander duidelijk aan hem. |
Ach ja, wraak is leuk en aardig, maar het lost ook niets op, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
|
Citaat:
Ik zou geen wraak nemen, je kunt hem gewoon beter uit je hoofd zetten en negeren of heel koel reageren. Wat moet je met een jongen die onbetrouwbaar. daar kun je geen toekomst mee bouwen |
Citaat:
|
Citaat:
<3 |
Draai een drol voor zijn voordeur.
|
Heeft ie geen auto ofzo die je vol kan krassen? Z'n fiets de sloot in? Je kan zoveel doen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |