![]() |
Silkroad Online
silkroad is net als wow een mmorpg maar volkomen gratis! mooier en (vind ik) leuker. wie van jullie speelt het al? heeft vragen of whatever drop het hier:D btw ik ben lvl 33 full int thief lvl2 (y)
|
Ik was eens redelijk hoog, maar de lag was te nasty.
|
lag is al half jaar weg;) ik zit op venice
maar er zijn heel veel nieuwe dingen nu.. |
Hmm, ach, heb er nu geen tijd meer voor :p
|
Heb je screenshots? Dat die mooier is betwijfel ik namelijk ;)
|
Thanks voor de tip, ik ga em even spelen.
Edit: servers offline kek ;) |
Wel verschrikkelijk slecht engels op die site zeg.
|
al gespeeld, was erg saai, toen stopte ik
|
ik ben al een 60hunter in wow, en boel andere shit
75warrior in ffxi, en boel andere jobs....en RIJK!!! ok....dat is een leugen niemand is rijk in ffxi ;; |
Citaat:
|
Plaats is ff een link van het spel, ben te lui te zoeken. En screenshots zou ook wel leuk zijn. Ik heb alleen niet heel veel tijd om het te spelen.
Gaat er veel tijd in zitten? |
ehm als je noob bent zit er veel tijd in:)
duurde half jaar voor lvl 30 bij mij maar me 2e char had ik binnen een week lvl 30 en als je wilt gaan spelen kom op de Venice server help ik je wel een handje en kheb ook NLers nodig voor de guild(clan) de meeste nlers zijn al voorzien>< de scr shots zijn niet van het hele beeld moest <1.5 mb en had geen zin om shit te verkleinen dus heb het gewoon weg geknipt :p maar ingame heb je dus je hp mp enzo http://img47.imageshack.us/img47/245...scrnsrokd1.jpg ^inlog/opstart scrn http://img47.imageshack.us/img47/3981/nukexk0.png ik die een earth taoist nuke :evil: |
|
[QUOTE]Q schreef op 16-10-2006 @ 12:03 :
Heb je screenshots? Dat die mooier is betwijfel ik namelijk ;) [/QUOTE is toch echt mooier ^^ dan wat ik ooit van wow gezien heb :evil: |
Citaat:
|
Net Guild Wars. Jammer dat het spel ermee kapte nadat ik 1 vijand had gesloopt.
WoW is beter. |
Tss wat nou flames. Kan je elkaar niet gewoon in zn waarde laten, wat boeie graphix nou.
Wie weet welke armour een full strenght bower moet hebben? ik heb voor die middelste gekozen :o |
ik ben ook full strenght bower, net begonnen :o
heb ook maar voor middelste gekozen :p (speel trouwens op Babel :o) |
garment want magic is je zwakkepunt als full str en magic is bij monstrs altijd ranged. Dus zo ben je heeeel zwak tegen magie:p
|
kzal er vanavond eens naar kijken :o :)
ben nu lvl 12 ofzo, moet zeggen dat je redelijk snel levels omhoog gaat :) of zo voelt 't in ieder geval :P |
Citaat:
The details regarding the compensation event due to rollback are listed below. [Event] Event Beginning Time : To be announced later Event Period : 7 days Event Information: Experience points - 30 % increase Chance of item being dropped - 100% increase Amount of gold dropped - 50% increase :p |
Citaat:
vond die opdracht van die tabletten van Stone Tablets terug te krijgen voor die monnik wel irritant, duurde echt lang voordat ik alle acht had :o |
ik ben net een nieuwe char gestart nu al lvl 11 maar met dat event kan je beter op rode of oranje monsters trainen lvl je snel zelfs op lvl33:p kom op venice btw!:o ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |