![]() |
me arm is naar de klote?
net in middag ff, gewichen gekocht:O 10kg....ff uurtje mee zitten lopen dragen in stad...hele tijd in rechte hand gehouden , ding is nu helemaal dood XD
iets heel lichts voelt opeens zwaar |
Wat wil je met dit topic? Wat is je vraag?
|
Hij wil dit gewoon even delen met ons:D
|
Citaat:
ishet permanent? :( :( :( |
Citaat:
Ja dat gaat over:D |
Citaat:
Als jij (ik neem aan ongetraind) een uur met gewichten gaat lopen zeulen, dan is het logisch dat je daar last van krijgt. Geef die arm wat rust en bouw het 'gewichtheffen' daarna langzaam op. |
Citaat:
ik ben niet ongetrained ;) ;) ;) ik had een nieuwe halter + gewichten gekocht ik heb geen zin om naar sportschool te gaan als ik d'r alleen gewichten gebruik kan ook thuis. rennen op machine ken ik thuis ook, ff joggen :D maar wel buiten dan normaal gesproken train ik met 10kg, en dan maar 5-10minuten en nu een uurtje Citaat:
vind beetje aparte serie, maar wel intresant maar niet iets waarvoor ik thuis zou blijven |
:d :d
|
Citaat:
|
House is helemaal geen aparte serie :mad:
Hugh Laurie is geniaal als Dr. House en de serie is briljant. Als je een uur lang loopt te sjouwen met 10 kg aan je arm, kan je daar best last van krijgen. En dat weet je zelf ook wel volgens mij. Dus wat wil je met deze topic bereiken? |
Citaat:
ah ok:) persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk. beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ? (n) is alleen maar goor, beetje vorm/extra massa, goede conditie(rennen) meer dan genoeg voor mij |
Citaat:
|
Citaat:
niet echt, ik ben 2jaar lang bij sportschool geweest, ik ben alleen spul in huis aan het halen en dat het zwaar is betekend dat ik d'r niet heel lang mee moet schouwen:P en ik denk dat sportschool echt weggegooid geld is voor het zelfde geld haal je het in huis. (maar zou ik wel pas doen als je weet hoe je moet trainen) zoals ik nu :) ik ben zelf eigelijk meer een conditie sporter zwemmen/rennen :) |
Voor een beetje gewichten betaal je al snel een paar jaar sportschool-abbo. En heb je nog de ruimte thuis nodig. De sportschool is voor de meeste mensen een betere oplossing.
Jouw probleem is eerder dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Verdiep jezelf een beetje in het menselijk lichaam en trainingsmethodes zou ik zeggen. Thuis een beetje aankloten is zonde van je tijd en veroorzaakt waarschijnlijk meer problemen dan dat je er profijt uit haalt. |
Citaat:
:eek: wat zeg ik nu, heb 2jaar lang getrained, enige wat ik deed was met halters en bank drukken...saai...en rennen....of fietsen |
Citaat:
"persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk. beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ? (n):" ... weet je toch al genoeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |