![]() |
Eet ik nu zoveel per dag?
Hey iedereen, ik ben een man van 18. En heb de laatste tijd echt het gevoel dat ik flink aan het bunkeren ben... En echt aan ga komen als ik zo doorga.... Ik vroeg me af wat jullie denken.. is het normaal voor een man dit? Of kan ik beter wat gaan minderen?
Ik heb hier een dagschema gemaakt hoe ik gemiddeld eet: Ontbijt (rond 09.00, Ja heb tijdelijk geen school) - 1 Snee roggebrood met 1 plak Jonge 48+ kaas - 1 Beker Optimel drinkyoghurt Lunch (rond 12.00) - 3 Bruine boterhammen 2 met Vlees (Filet americain, Rosbief, Frikandeau of kip/kalkoenfilet) 1 met Jonge 48+ kaas - 1 Beker optimel drinkyoghurt Tussendoor (rond 14.00) - 1 Boterham met Vlees - Flesje spa blauw Tussendoor 2 (rond 16.30) Blikje Light frisdrank 1 Pakje sultana, Of pakje Liga milkbreak.. Avondeten Lekker gevult bord met wat we ook eten In de later avond Schaaltje (van ong 200ml) Halfvolle yoghurt, En 1 grote appel/peer. |
pardon? meen je dit?
|
Buiten dat dit in het Grote Voedingstopic hoort...
Nee. Je eet niet teveel. Eerder te weinig. |
Je eet eerder te weinig voor een man van 18, als je het mij vraagt.
|
Op welke momenten zou ik dan meer moeten eten :confused:
|
Dit is (veel) te weinig en zeker niet te veel. Maar voor vragen over je voedingspatroon is er op Lichaam en Gezondheid een heel mooi Voedings en Gezondheidtopic. Niet alleen voor vragen over afvallen, maar voor alle vragen omtrent te veel of te weinig eten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |