![]() |
hawaii
Oke, ik geef toe...ik heb misschien nog maar twintig minuten op internet gezocht..maar waarom kan ik bij vliegmaatschappijen geen reis naar Hawaii boeken?
Wanneer ik bij klm Hawaii intyp...dan staat er dat je het niet via internet kunt boeken, maar het telefonisch moet boeken.. Maar ik wil eigenlijk gewoon weten hoeveel een retourtje in dec. kost naar Hawaii.. Kan iemand mij helpen? |
Ik denk dat je eerst naar Amerika oid moet vliegen?Overigens lijkt het me ook handiger om Honolulu in te typen.
|
Met United Airlines, retourtje:
Amsterdam, Netherlands (AMS) to Honolulu, HI (HNL) 1102.60 USD per person |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind trouwens wel dat de site van united altijd en alleen maar dure ticketprijzen weer geeft maar goed ff snel gezocht: met delta: (709,00 + 74,35) 783,35 EUR pp |
Moet van mijn vader, krijgt hij weer frequent flyer miles als ik met United ga :o
|
dat kan toch niet
als jij een ticketboekt onder jouwn naam, kan jouwn vader daar geen miles voor krijgen en verder maakt het niet uit of het nu united is of niet zolang het maar met een airline van star alliance is. krijg je gewoon je miles.. dus hoeft niet perse united te zijn. |
Jawel, hij dwingt me ze over te boeken!
|
oooh zo ja...
lol naja ik spaar ze liever zelf :D sorry nivava dat ik ff heeeeelemaal off topic ging..lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |