![]() |
Stage op de longafdeling...
Haj..
Ik ga na de herfstvakantie stage lopen op de longafdeling..!! Wie heeft dit al eerder gedaan? EN wat kan je verwachten???? :confused: Ben errug benieuwd nar jullie reactie! Liefs |
Heb je geen stage gesprek gehad?
|
Haj,
Kmoet nu dus een activiteitenplan maken, waarin je o.a. moet vertellen wat weet je al over de longafdeling e.d... Ja jeetje, heel weinig maar omdat er neer te zetten! Nee, geen stage gesprek |
Longpatienten.
|
Goed dat je t zeg.. :p
|
Hehe;) Ja maar je vraag is ook breed gesteld. Wat wil je precies weten? Dan kan ik je beter helpen:P
|
Nou bijvoorbeeld: Wat voor longaandoeningen komen er het meest voor, en welke eventuele complicaties. Verblijven ze er lang etc....
|
Citaat:
Als laatste is het zo dat je op een longafdeling ook patienten kan aantreffen met Interne aandoeningen. Aangezien longziekten een dochter is van de Interne Geneeskunde, de moeder der geneeskunde. Maar deze zijn dan onder behandeling van een internist. Zo een beetje een antwoord op je vragen? |
Toppie!! ;) Kga er morge mee verder!!!
Thanx :) |
Citaat:
|
via de site van het ziekenhuis waar je stage gaat lopen kun je meestal ook veel info vinden, bijv op www.umcn.nl van het radboud kon ik destijds aardig wat info vinden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |