![]() |
Ik snap hem niet.
http://www.garfield.com/comics/comics_todays.html
Kan iemand mij deze strip uitleggen? Die van 15 oktober dus. Dit topic is verder ook bedoeld om uitleg te vragen voor grappen en andere dingen die je niet snapt. |
Wat valt daar nou niet aan te snappen? Jon zegt iets geks, Garfield maakt het gekker.
|
Citaat:
|
De man zoekt de afstandsbediening. De kat ook. Die hond lag de hele tijd al op de afstandsbediening en heeft nu de tv voor zichzelf. Zoiets?
|
Vols mij zoeken ze allebei de afstandsbediening en heeft dat hondje (hoe heet hij ook alweer) hem gewoon verstopt... ofzo :s
|
Citaat:
Eh. Odie springt niet als een gek in het rond, en Jon en Garfield raken in paniek omdat ze denken dat er iets aan de hand is, en dan kan Odie rustig televisie kijken? :confused: |
Citaat:
Ik denk idd dat die van Cesar en Bloompje wel klopt. Dankjulliewel! :) (y) |
Kun je die strip niet gewoon plaatsen?
En ow, ik zie dat je al antwoord hebt. ;) |
Ik vind hem eigenlijk heel grappig :p
Garfield is sowieso wel leuk (y) http://images.ucomics.com/comics/ga/2006/ga061015.gif Even voor de handigheid. |
:d;d;dDD;d;;d:;d::D::D;d;dDD;D:dDD;d
|
Citaat:
|
Waarom rennen ze als zulke ongelofelijke mongolen weg?
|
Omdat ze natuurlijk willen spelen met de hond, dus als ze wegrennen hopen ze dat de hond achter hen aan komt om te spelen..oid (denk ik)
|
Garfield is niet grappig, daarom snap je hem niet. Je verwacht aan het eind van de strip te moeten lachen. Dit gebeurt echter niet omdat je de zoveelste voorspelbare en humorloze kopie van de vorige Garfield strip voor ogen hebt.
|
Citaat:
|
Garfield is amusant, maar nooit grappig.
|
Garfield is nooit grappig.
|
Alleen als je een lelijk gevoel voor humor hebt is Garfield nooit grappig :)
|
Citaat:
|
ok, nu snap ik hem :p
|
Garfield is wel vet, maar deze strip is een beetje onduidelijk idd. De verwarring kwam vooral omdat op het eerste plaatje 'GARFIELD' (en zijn hoofd) 3-dubbel getekend staat, en dat Jon en Garfield daar last van hadden, en zich daarom als debielen gedroegen.
Ik vond het eerst nergens op slaan, maar nu ik snap hem dus dankzij de uitleg. |
Garfield was grappig... tien jaar geleden. Daarom ga ik mee met Wijzerplaat. En nou mond dicht, want als er iemand verstand heeft van strips ben ik het. ;)
|
Citaat:
Veel kranten laten die namelijk weg om ruimte te besparen. Daarom mag die in principe nooit betrekking hebben op het verhaal. Daarom zie je ook twee keer hetzelfde plaatje met Odie liggend. Tekenaars zitten daar vaak voor niks op te tekenen. Uitzondering was Bill Watterson, die kreeg het gedaan een andere lay-out te mogen gebruiken. |
Idd, de bovenste strook is bij Garfield altijd overbodig voor het verhaal.
|
Citaat:
|
Het hondje heeft de afstandsbediening opgegeten, want hij is op de eerste plaatjes langer dan op het laatste plaatje.
|
Waar zit nou de clou?
|
Citaat:
|
Maar hoezo rennen garfield en die gast weg? :confused:
|
Ze willen gewoon ontzettend graag iets zien, maar Odie niet, dus die eet de afstandsbediening op. Jon en Garfield kunnen nu geen tv kijken dus raken ze volledig in paniek :confused:
|
Citaat:
Nouja ik probeerde ook maar wat ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Dat komt natuurlijk door de koffie, jeez.
|
Ah. Daar zit wat in.
Al zijn onze 'striphelden' het geloof ik niet met je eens. :D Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik dacht dat ik dom was :|
|
Citaat:
|
Ik ben wel benieuwd wat jullie vroeger voor cijfers haalden voor tekstverklaring op de middelbare school. :D
|
Citaat:
[edit]Hoge. :o [/] |
Citaat:
|
Ik heb Garfield nooit leuk gevonden. :o
|
Dat dit topic nog zo ver is gekomen. :D (n)
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dude, zoals al 4 keer gezegd: die hond ligt op de afstandsbediening en Jon en Garfield zijn in paniek als ze dat ding niet kunnen vinden. Die bovenste strook staat daar los van. |
Citaat:
|
Droog topic. :p :cool:
|
Nu snapt iedereen hem toch wel? :(
|
Ik vind het al knap dat er überhaupt iemand is die het niet snapt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |