![]() |
De Grootste Flop nr. II
Welk programma vinden jullie de grootste flop van het TV-seizoen? En waarom: tegenvallende kijkcijfers, domme presentatoren, laag-bij-de-grondse tv?
Spui hier je gal! Let op: het gaat hier dus over tv-programma's, niet over tv-zenders. Dus niet lopen zeiken van "omg talpa is zo slecht!" :nono:. Talpa (of SBS/RTL/PO) bashers mogen een nieuwe thread openen, maar niet hier dus. We willen niet dat dit een mislukking wordt zoals het vorige topic. (En als er weer iemand ruzie gaat maken stuur ik Ieke op hem/haar af;).) |
TS begint: Thuis, NSE, Big Brother (de vorige), 4 in het Land (zielige imitatie), SmartKids.
|
Blade the series.
Standoff. |
Smith, zo snel gecanceld. En Deal or no Deal (NL).
|
Star Academy
|
Citaat:
|
Citaat:
Blade was na de pilot al jammerlijk, het gevoel van de eerste twee blade films (de derde was gewoon belachelijk slecht, de eerste twee mwah) kwam nergens echt terug in de serie. |
Idols, alle delen (N)(N)(N)
|
De gouden kooi
|
Citaat:
Fantastisch, en die kandidaten die geen benul hebben maken het alleen maar heerlijker. |
ik zie allemaal voorbeelden van programma;s die dit seizoen niet zijn uigezonden
de grootste flop tot nu toe vind ik de gouden kooi |
Citaat:
Net zoals kidnapped wat ook na 13 afleveringen gecanceld wordt. :( en smith wil ik het niet over :( |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Lotte, 4 in het land, NSE, Thuis.. Entertainment live vind ik trouwens ook slecht, zeer slecht RTL Boulevard nagedaan, en er zit ook zo'n irritant wijf vaak, Sjimmy ofzo (n) |
De westrijden natuurlijk
|
Citaat:
|
topspijkers
|
Citaat:
@Puta_madre, standoff zal wel geen lang leven beschoren zijn, ik gok dat ze ook na iets van 10 afleveringen de stekker er wel uittrekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |