![]() |
Complimenten tot op het bot!
Volgens mij was er geen meer dus bij deze, wie complimenteerde jou vandaag en waarmee?
Ts. begint: Ik kreeg vandaag van meerdere collega's te horen hoe vet ze mijn Malle Pietje en de Bimbo's shirt vonden :cool: |
Mijn vader zei dat hij m'n broek leuk vond en zijn vriendin zei dat ze m'n bloesje en m'n haar op een staartje leuk vond heujj
|
ik kreeg een tijdje mad props voor mijn jannes pet met licht.
|
een crackhoer vroeg of ik kleingeld had, blijkbaar zie ik er welvarend uit :)
|
Citaat:
|
Zaterdag viermaal credits voor mijn jiskefet Multilul sjurt. en terecht
|
tssk daar creditte ik je vorig jaar lowlands al voor, wat een na-aepers :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik kreeg van t weekend veel complimenten over mijn bril :)
|
Citaat:
Verder vond ze het heel lief dat ik dr zoals altijd een ontbijt op bed maakte. |
dat ik t wel waard was om heen en weer te vliegen, aww
|
mn moeder zei "je lijkt wel een heks als je je haar los hebt" :confused:
|
dat ik nog steeds bruin was ..
|
ik wordt gecomplimenteerd om mijn monteerskills op mijn stage
|
"volgens mij win je eerder de jackpot dan dat je zo'n kind krijgt"
|
Citaat:
een oude man in de tram zei: JE HEBT EEN GLITTER OP JE WANG , PRINSES. natuurlijk keek ik, huilend van binnen, snel weg |
op mn stage zeiden ze dat ze allemaal blij waren dat ik er was.
aaww :) |
ik kreeg complimentjes over mijn nieuwe broek (Y)...dat ie me leuk staat en dat mn kont er sexy in is.... :o stiekem vond ik dat wel heel erg leuk om te horen :bloos:
|
feedback projectgroepje: goede stem en kan goed leiding geven, misschien vinden ze mij wel luidruchtig en dominant maar het is even goed een compliment :)
|
Citaat:
|
Ik kreeg gister een compliment dat ik altijd eerlijk was, en dat dat zeer gewaardeerd werd. En dat vind ik veel vetter dan 'wat heb je leuk haar'
Woehoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand vond mijn tas leuk. ze ging het helemaal aaien. :|
|
ik kreeg te horen dat ik lekker rook.
|
stimmt.
Ik ben afgevallen aldus iemand maar ik ben aangekomen, it are jedi mindtricks! |
Ik had een beoordelingsgesprek op m'n werk en kreeg van m'n leidinggevende te horen wat een fijne collega ik toch ben. (y)
En een man aan de toonbank zei: "Wat bent u een leuke vrouw. Nee echt, u doet het echt leuk, dat mag ook wel eens gezegd worden." En hoewel het een beetje een vieze oude man was werd ik er toch wel blij van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mn laarzen heel leuk waren (y)
|
Nou CRAIG, Dext0r zei net dat mn zuurkool zo lekker ruikt :o :) :)
en mn rij-instructeur zegt dat ik goed kan schakelen zonder schokjes en hij deed ook nog: (y) |
Ik heb goed gehandeld als baas ;)
|
huisgenoot 1's vriendin: leuk bloesje
huisgenoot 2's scharrel/vriendin: leuke laarzen! vriendin: leuke laarzen, welke maat, mag ik ze hebben? :):):) |
Mijn baas zei dat ik een geweldige werker ben. 't zal vast wel te maken hebben met haar vraag of ik morgen eerder wil beginnen, maar ja.
|
oud mannetje, op brommertje, tegen moi, op fiets(grote haast) : je rijdt 25 km/h. :s :confused:
of dat een compliment is, je ne sais pas.. :) |
Citaat:
|
Voor alle mensen zonder talenknobbel ;) :
moi= ik in het frans |
Citaat:
De regel hier is dat je over t algemeen gewoon Nederlands typt. Nu heb je het vertaald dus is het goed maar denk er de volgende keer wel aan. |
Yea, what she said.
|
Citaat:
|
Citaat:
ahum, mag ik dan ook geen woorden meer gebruiken als restaurant, relaxed en cool? deze woorden komen namelijk ook uit vreemde talen! voor alle mensen zonder MIDDELBARE SCHOOLOPLEIDING: je ne sais pas is frans voor: ik weet het niet. :| |
oh touché! :rolleyes:
|
Als ik jou was zou ik beginnen met een toontje lager zingen.
Die woorden die jij gebruikt zijn gangbaar in de Nederlandse spreektaal, dus die mag je net zo vaak gebruiken tot je er misselijk van wordt. Hele Franse zinnen daarentegen zijn hier niet toegestaan. Die regels zijn er niet om je te pesten hoor, wen er maar gewoon aan. |
Wil jij mijn kinderen opvoeden later?
|
Misschien is er wat mis met mijn computer hoor, maar jij bent toch geen forumbaas? ik zie zeer (oei, had bijna très getypt..) duidelijk het woord ''lid'' bij jouw naam staan.
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
en A Lot Of Rock, er is hier sprake van sociale controle. Niet alleen forumbazen mogen er iets van zeggen wanneer de regels niet worden nageleefd. Nogmaals , ik probeer je niet te pesten. Ik wil je alleen iets bijbrengen en wegwijs maken op dit forum. |
Citaat:
|
Mag ik dan nog voor a lot of rock zeggen dat de mensen die de forumbazen proberen te spelen een soort hulpjes van de leraar zijn, en dus gewoon zielig zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |