![]() |
internet relaties
wat vinden jullie van internet relaties enzo?
en afspreke met iemand die je via internet kent? xbram |
|
okeej maar wat vinde jullie dr van?
|
als allebij eerlijk zijn en niet .. doet als of ie je iemand anders bent, dan besluit elkaar te ontmoeten kan d'r denk ik wel iets uit komen..
maarja |
Ik denk dat een échte relatie pas kan ontstaan vanaf het moment dat je elkaar ontmoet en IRL verliefd op elkaar wordt. Maar het internet is natuurlijk wel een manier om elkaar te leren kennen. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.
|
ja jeffrey ik denk dat je gelijk heb
maar de afstand is soms heel ver das wel vervelend dan:) bram |
amerika <-> europa
is maar paar 1000km ^^ had ik...nooit ontmoet :( zal ook nooit gebeuren |
tja dat is wel erg jammer:(
|
Ha ik heb als 13- of 14 jarige weleens afgesproken met een zogenaamd 25-jarige verpleegster. Ik had haar ontmoet via een of andere dating site. Ze kwam alleen niet opdagen. Niet zo heel vreemd ook, ik acht de waarschijnlijkheid van haar bestaan achteraf bezien ongeveer gelijk aan nul. Maar ach je bent jong, naïef, geil en je wil wat. Acheraf ging 'ze' zich ook nog keurig verontschuldigen dat ze opeens een extra dienst moest draaien in het ziekenhuis. (Ja dat was dus het pré GSM tijdperk lieve kindertjes)
|
Citaat:
2: ik ben niet geil..... |
Citaat:
Verder kunnen mensen zich via interet anders voordoen, dan in ''real-life''. |
Citaat:
en je ziet dat diegene niet een man van 40 jaar is ofo wat vidn je dr dan van? |
Citaat:
De persoon kan zich nog steeds anders voordoen. ik moet nu trouwens gaan, moet de bus halen. succes. |
thankss
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Buiten dat, een jochie van 13 moet je ook ff zin in hebben als een man. 13 jarige meisjes zijn een gewilder object lijkt me. Maar TS, zou je nee zeggen tegen een vrouw van 25?
|
Citaat:
wat moet ik met een vrouw van 25......? |
Citaat:
|
Citaat:
op me 13e? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb dr geen behoefte aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn er al meerdere topics over. Je kan even de zoekfunctie gebruiken om er meer over te lezen :o
Een relatie alleen via internet kan niet voor mij. Zonder dat je elkaar in het echt hebt gezien, weet je niet of er ook een 'klik' is als je 'echt' bij elkaar bent. Mocht het ook klikken als je elkaar gezien hebt en is er de mogelikheid om elkaar te blijven zien, dan moet het kunnen :) En ik spreek wel vaker af met mensen van het internet en dan niet met de intentie om een relatie te hebben, vaak gewoon voor de gezelligheid :) |
ok
|
Waarom ben ik de derde hier met een avatar?
|
Citaat:
heb je nog een menig of blijft et hierbij? |
Je kan nooit weten of hij/zij zich voordoet als iemand anders zoals al gezegd is/was? Ik ben zelf op 13-jarige leeftijd in aanraking gekomen met een pedofiel..Niet leuk..als je op je dertiende dan mailtjes krijgt als: "Zin in seks schat? "of" ben je een beetje geil??" Afspreken met iemand die je op het internet hebt leren kennen vind ik dus (en da's m'n eigen persoonlijke mening) gevaarlijk! Zeker als je nog jong bent is het geen goed idee. Dit wil niet zeggen dat ik er radicaal tegen ben ofzo. Nee in tegendeel. Ik zou zelfs met plezier met iemand afspreken die ik heb leren kennen op internet. Maar als ik het zou doen: - Plaats waar veel mensen zijn.
- mobieltje mee. - en misschien een vriendin ofzo.. Dus da's mijn mening :o |
Relatie als in romantisch of ook vriendschap? Een vriendschap kun je opbouwen via internet, als je eerlijk bent, een beetje flirten ook wel. Maar een relatie niet.
Ontmoetingen: meerdere keren gedaan. Nog nooit echt rare ervaringen gehad, wel een paar mensen met wie t uiteindelijk echt niet klikte. Maar één van mijn goede vrienden heb ik echter wel leren kennen on this very forum. Maar het blijft gevaarlijk, je kunt altijd frearks treffen, maar ja, in de kroeg ook :p |
ja maar als je diegene op cam heb gezien enzo kan het moelijk een vieze pedofiel zijn ofzo
bram |
Citaat:
|
Als je dertien bent, zou ik er nog niet aan beginnen. Maar als je een grote meid bent, en je loopt niet meer in zeven sloten tegelijk, dan kan het geweldige sex opleveren. Of je wordt in zeven stukken gesneden in zeven sloten tegelijk teruggevonden.....
|
Een relatie met iemand die je nog nooit ontmoet heb, noem ik geen relatie.
Iemand van internet ontmoeten, en daarna een relatie krijgen, kan natuurlijk wel. Als je iemand van internet wil ontmoeten, neem dan altijd een vriend of vriendin mee, spreek af op een openbare plaats waar veel mensen zijn (het station of een cafe bijvoorbeeld) en vertel aan je ouders wat je gaat doen. Dan is het wel veilig :) |
Citaat:
Als iemand daar niet aan wilt doen is het natuurlijk al meteen niet te vertrouwen :o En foto's kan ik zelf ook wel van internet plukken :) |
Het is niet mijn eerste keuze om via het internet een relatie (proberen) te krijgen. Of dit echt werkt in real life is een tweede, ik geloof niet in msn/telefoon/webcam-relaties maar als je besluit elkaar te ontmoeten kan er misschien wel iets uitkomen.
|
okeej bedankt:)
nog meer mensen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar een jongen leren kennen via internet (email). Het contact is om verder persoonlijke redenen na een paar maanden verbroken. Sinds deze zomer is er weer (een heel klein beetje) contact en als we binnenkort allebei eens tijd hebben gaan we wat afspreken.
Ik vind dus wel dat het kan. Er zit nogal een verschil tussen als dertienjarige met een engerd af spreken en mijn situatie. Maar als ik binnenkort ineens totaal niks meer post op het forum en dus waarschijnlijk ben omgebracht door een engerd, mogen jullie voor de zekerheid de politie waarschuwen. :D :p |
okeej
|
nogo iemandd?
|
@TS: Misschien kan je stoppen met steeds jouw topic omhoog te gooien als er een paar uur niet in is gepost. Dat heeft geen enkele toevoeging aan de discussie die je op gang hebt proberen te brengen en elk topic zakt na verloop van tijd weer weg. Om dan met een vraag of er meer mensen willen antwoorden het weer naar boven te schoppen, schiet je niets op.
|
Citaat:
mja , sgoed |
Pff ik vind het niks.
Heb slechte ervaringen mee. Internet is net zon gesloten boek met een mooie kaft. Maar als je ze eenmaal in real life ziet, valt het altijd tegen. Altijd. |
Ik sprak af met een internetvriend, na 1,5 jaar. en nu zijn we 4 maanden 'al' bij elkaar. Na een jaar lang uitwisseling van fotos, webcambeelden van zijn kant en later ook smsjes en telefoontjes toch heengegaan (hij wilde eerst niet uit veiligheid), en toen gingen we zoenen en toen was het aan :D
|
Internetrelaties kunnen heel leuk lopen. Ruim 4 jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen via internet, en sinds juli wonen we samen :).
Verder vind ik het altijd wel interessant om mensen met wie ik een tijdje gechat heb eens in het echt te zien, omdat dat toch vaak meer zegt dan een chatvenster en een plaatje. |
Been there, done that!
Mensen vergeten eigenlijk dat internet heel relatief is, het gaat om de relatie. Internet is niet meer dan een medium om mensen met elkaar in contact te brengen. Aan jou om er een succes van te maken, dat is meestal lastiger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |