![]() |
Wel of niet gaan + verlegen
Dit verhaal zal misg een beetje standaart worden.. maar ik moet het tog wel echt kwijt.. :s
IK zit sinds kort op een sportvereninging en vind daar een jongen leuk.. hij was mij al eens eerder opgevallen op school.. maar nu op die vereniging vind ik hem eigenlijk pas echt leuk.. Maar ik heb het probleem dat ik te verlegen ben. Ik durf gewoon geen actie te ondernemen en heb nog nooit op school hem aangesproken, daar ben ik gewoon te verlegen voor.. :bloos: Op die verenigng zitten een paar meiden al langer en kennen hem dus beter en die weten al zo ongeveer dat ik hem leuk vind. Nu is er zaterdag daar een feest waar ik heen kan, maar ten 1e weet ik niet of hij zal komen en ten 2e weet ik niet of naast die 2 meiden die t weten er nog andere mensen kome n die ik mag... Nu zijn mijn vragen.. wat moet ik doen, moet ik mij gewoon over het verlegen zijn heen zetten en moet ik zaterdag gaan??? Alvast bedankt :p |
2 mensen die je kent is toch sowieso genoeg? Of-ie nou nkomt of niet :)
|
Ja, probeer je over je verlegenheid heen te zetten.. maar dan wel ZONDER drank!!! Anders heb je kans dat je dingen gaat zeggen waar je spijt van krijgt en niets is zo onaantrekkelijk als een aangeschoten dame die om een jongen heen hangt en niet weet wat ze met de situatie aamoet! :o Verplaats je eens in hem!
|
Gewoon gaan :D
|
Gewoon gaan. :) Je leert daar misschien zelfs nieuwe mensen kennen. Daarnaast zou je ook gewoon kunnen beginnen met hallo te zeggen, je hoeft niet een originele openingszin te verzinnen om aandacht te trekken.
|
nee absoluut niet gaan. het is hopeloos, zinloos, en als je maar 2 mensen kent, tja wat is t dan voor zinloze excercitie?
:rolleyes: |
Ik ken er wel meer als 2 mensen hor:P maar ik weet van 2 mensen die ik egt mag cker dat ze komen;)
|
Ik bedoel niet onaardig, maar soms ben ik zó blij dat ik geen 15 meer ben :D.
Gewoon gaan en een leuke avond hebben, met of zonder hem. |
Citaat:
|
Gewoon gaan. Of hij nu komt of niet, het is sowieso voor jezelf een overwinning dat je wel heengegaan bent. Is ook goed voor je zelfvertrouwen :)
|
Citaat:
|
Gewoon gaan. God mag weten wat je verder nog tegen komt! Met sowieso twee toffe mensen komt 't vast goed.
|
Ik zou gaan met die twee meisjes. Je zegt dat ze er zijn, maar ik zou er ook samen heen gaan. En dan proberen contact te leggen met die jongen.
|
Joh, als je komt ken je twee mensen, als je weggaat ken je er twintig.
|
Ik ken er egt wel meer dan 2 mensen goed.. maar het ging mij meer om die ene jongen.. wat ik nouw moet doen met t feit dat ik gewoon nix tegen hem zeg... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, een ladderzat meisje dat over m heen kotst zal ie niet waarderen maar beetje aangeschoten is niets mis mee Maar goed, das dan weer mijn mening, iedereen verschilt daarin edit: moet je natuurlijk wel n gesprek met m proberen te beginnen :p geen flauw idee wat jullie hobbies zijn maar zoek wat overeenkomsten, mocht hij verlegen zijn en interesse in je hebben dan merk je dat snel genoeg |
Citaat:
En een engel in bed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(hou er bij deze post rekening mee dak met t sarcasme van chimera meega) |
Citaat:
|
Sarcasme valt nogal weg als je het uit gaat leggen Herby.
Verder, hoe is het gegaan zaterdag? |
Wacht tot het sinterklaas is en ga als zwarte piet hij zal niet verwachten dat jij het bent en je kunt dus lekker doen en laten wat je wilt....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |