![]() |
chatlog met een marokaan...[onzin mensen WEGBLIJVEN]
Geef je meningen....over het gesprek...en hou a.u.b. andere lompe dingen weg...
--- na laatste dat ik zei, ging ie offline(zal me denk wel geblokkeerd hebben) (laatste 2 posts was idee om te zeggen van vriend van me, omdat ik niet wist wat ik moest zeggen tegen zo een dikhoofdig idioot) ---- Jeffrey - says: lekker gegeten? mocro says: en jij bent Jeffrey - says: en jij bent niet XXXX(meisje d’r naam);0 mocro says: nee ben haar vriend jij dan Jeffrey - says: dat zei ik Jeffrey Wist niet dat ik, zo slecht sprak mocro says: Hey niet brutaal worden Jeffrey - says: “en jij bent” “jij dan” klinkt anders niet vriendelijker mocro says: jaja Jeffrey - says: haha mocro says: ga spelen fozo Jeffrey - says: praat a.u.b. nederlands ik begrijp woorden zoals fozo niet mocro says: ok maar ga geen grote mond hebbe vriend Jeffrey - says: ik kan niet goed tegen als ik dingen moet herhalen ^^; ga ik vreemd doen :p mocro says: ja maar wat moet je van XXXX(meisje d’r naam) Jeffrey - says: is ze d’r? wou met d’r praten eigelijk mocro says: nee ze is er nit zeg maar tegen mij ik geef wel door Jeffrey - says: gewoon kletsen :p spreek d’r andere keer wel mocro says: luister vriend beter ga je niet meer haar kletsen Jeffrey - says: huh? mocro says: ze mag alleen met mij kletsen verder heeft ze niemand nodig begrepen Jeffrey - says: wtf? mocro says: wat kan je niet lezen ofzo Jeffrey - says: ehhh bedreig je me nu? mocro says: neej maar je hoeft niet te kletsen met haar heeft ze niet nodig als ze wil kletsen doet ze dat maar met mij Jeffrey - says: juist hoezo heeft ze dat niet nodig? mocro says: waarom wle Jeffrey - says: leven is zo saai als je maar 1 persoon hebt om mee te praten, lijkt me mocro says: neej voor haar niet Jeffrey - says: juist ja...en voor jouw? mag jij ook alleen met haar praten? mocro says: neej ik ben een jongen Jeffrey - says: dat is niet echt eerlijk dan mocro says: dat is anders neej ik ben een jongen Jeffrey - says: dus? mocro says: ja bij ons gaat dat anders Jeffrey - says: ik geloof dat vrouwen, zich verlost hadden van dat soort onderdrukking mocro says: bij ons zijn een man en vrouw niet hetzelfde hoor Jeffrey - says: je bent in nederland, hier zijn mannen en vrouwen wel gelijk! hoe jij praat lijkt het net of een vrouw een huisdier is mocro says: ja maar ik ben geen nederlander ben en blijf marokkaan Jeffrey - says: je leeft wel in nl dus moet je je aanpassen aan onze leefwijze mocro says: neej Jeffrey - says: waarom niet wat is je reden om niet aan te passen ben je zo laag dat je het niet kan begrijpen wat dingen anders moet dan daar waar jij woont --- |
Ga de FAQ eens lezen op elk deelforum hier, sukkel.
|
Dit heeft niet veel met Letteren te maken en ziet eruit als een 'onzinnige-discussie-met-ongetwijfeld-veel-racistische-opmerkingen-en-ander-slap-gelul'-magneet-post.
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |