![]() |
Halloween
Hallo mensen,
zoals jullie misschien wel weten is het 31 oktober weer Halloween. Wat gaan jullie eraan doen? Trekken jullie je raarste/engste outfit uit de kast (en zo ja, wat is dat dan) of vinden jullie het maar een belachelijk amerikaans iets. Ik vier mijn Halloween op 28 oktober al (tsja, dat valt tenminste op een zaterdag) maar heb nog geen idee als wat ik moet gaan. Het is in wageningen, dus ik zat eerst te denken om als ranzige hippie te gaan met een gebatikt pakje en geitenwollensokken in jezussandalen, maar dat schijnt daar niet echt gewaardeerd te worden. Plaatjes van goede ideeen zijn altijd welkom. Plaatjes van mensen met mislukte outfits natuurlijk ook. GO! |
Ik vier het niet en ik hoop ook geen vierende mensen in wageningen tegen te komen (n)
|
vind dr geen reet aan en ik vind het veel te amerikaans, hoewel ik weet dat het daar niet vandaan komt maar die mensen hebben dan ook vrij weinig zelf bedacht. ik vind het een kut feest met veel te veel ranzig snoep, net als sintemaarten, das toch van dezelfde strekking?
|
ohhh trimm als ik dan in ede ben ga ik je uitlachen.
ik wil wel n keertje halloween vieren eigenlijk maar ik weet nooit waar dat soort obscure feestjes zijn en ik heb ook geen vrienden die meewillen. Of ik moet ze eerst benevelen. dus TJA :confused: :confused: |
Ik vier zelf geen Halloween, ik bel alleen naar Amerika om mijn ex-au pair kinderen een Happy Halloween te wensen en veel plezier als ze gaan trick-or-treaten. Ik vermijd zo mogelijk alle feesten waarvoor je je dient te verkleden. Ik was vroeger op Konginnedag ook altijd 'ziek', puur en alleen omdat je dan verkleed naar school moest.
|
Dan ben ik in amerika, maar ik vier het niet.
|
Citaat:
|
|
halloween is kut.
dus een topic over halloween eigenlijk ook. maarja. |
Citaat:
Ik wil ook altijd wel Helloween vieren want ik heb dat nog nooit gedaan, maar ik heb ook nooit mensen die mee willen. Sommige hebben er nog principes bij ook, smerig. Ik wil gewoon bier en pompoenen en mensen in lelijke kleren :( Oja, ik heb wel een keer per ongeluk Halloween gevierd, maar dat was eigenlijk Aep z'n verjaardag en ik kwam er pas de dag erna achter waarom er overal pompoenen lagen. |
Halloween is echt cool, maarja niemand viert het dus ik ga maar in m'n eentje the Nightmare Before Christmas kijken. :(
|
Ik steek een theelichtje aan.
|
Halloween valt op Hervormingsdag en dat vier ik liever :)
|
vorig jaar vootr het eerst naar een halloween feest geweest emn dat was aardig lame, ik ging als Alex van Clockwork Orange. denk niet dit jaar weer zoiets te doen. de 28e zit ik iig op een punkfeest in dordt dus in a way loop ik dan al tussen verkl;ede freaks.
|
Ik ga morgen naar een Halloween feestje en heb echt geen flauw idee hoe ik verkleed moet gaan :confused:
|
We hebben een keer "met ons huis/ huisgenoten" een halloweenfeestje gegeven en dat was best leuk. Ik was verkleed als Frankenstein.
|
ik vier geen halloween..
|
ik zit in canada en heb dit weekend 3 halloweenfeestjes, waarvan ik er zelf 1 geef op zondag. heb het nog nooit eerder gevierd, dus ben benieuwd. en ik ga verkleed als een siamese drieling met mn huisgenootjes :cool:
|
Haha, dat word handig als je naar de WC moet ofzo. :D
Ik ga trouwens met een vriendin van me heel standaard als zombie. Gewoon wat witte schmink, mss wat nephuid en heel veel nepbloed. En dan helemaal in het zwart met een I (heart) brains T-shirt erbij. |
Citaat:
Mijn zus organiseerde met haar huisgenoten meestal een Halloweenfeest maar dat zijn ze gelukkig nu ook zat (y) . |
Citaat:
|
Ik heb een verjaardag morgenavond en ik gok eigenlijk best wel dat Jantien morgen vlak voor we vertrekken gaat zeggen: Oh ja, we moesten verkleed...
En er komen er larpers, dus ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik heb niets met Halloween, buiten dat er dan tig gave films op tv komen, anders dan de standaard Scream-horror, en dat ik Samhain wel leuk vind (cider, appels, noten, mede, kaarsjes <3). |
Natúúrlijk doe ik niet mee aan vieringen van Amerikaans imperialisme en consumerism.
|
Citaat:
|
ik ben nu in zuid afrika and daar wordt t volop gevierd. dus morgenavond n paar feestjes. ik ga als varken of barbie!
|
Citaat:
|
dn brabantse boer in me zegt steevast "neen" maar het likt me an sich wel grappig. Maar ik kan me echt niet motiveren om aan zoiets mee te doen etc.
|
morgen tv kijken, veronica doet halloween shite, wel leuke films op zich :)
|
Mijn samenwerkingsding met cha0s had vandaag uit moeten komen maar hij is een luie hond geworden. :mad: :mad: :mad: ;)
|
bij halloween hoort natuurlijk een gevoelig gedicht!
Thou nippest the death, attemptet the change. Createt such horror, Thou changest my faith. Dust over emotions, Mirrorst thou me? I watch myself roaming, but is it in thee? Frostdemons carrie my soal, To an unspoken parradise lost. Where thou camest from long ago, To embrace with eyes pale dusk. Deaded warriors ascenden truth, To inferior they shall mask. Lone creations shall roam the earth, The freaks without our hearts. Deamonical purity far beyond chaos, welcomes with a warm sinister laugh, Subordinate no more I sleep, Where we once had our love... :') |
ik was zaterdag op een halloweenfeest in utrecht, in de stairway. Dikke lelijke gothics in een korset en vieze mannen met enge kleren. Hoogtepunt was een stripper/paaldanseres die echt halfnaakt ging. Bah.
Maar op halloween heb ik mn vriendje leren kennen, dus ik vier 't met sex. |
omg, Ik was dus zaterdag bij dat feest in wageningen, waarvan dus heel groot op het affiche stond dat je verkleed moest komen, en toen kwamen we daar dus binnen en bleken we de enigen te zijn. Staan er ineens 5 zombies tussen de 16 jarige michael jackson/justin timberlake wannabe's. En dan krijg je natuurlijk heel veel rare blikken.
Maar goed, het was alsnog een leuke avond, maar volgende keer naar een tent waar mensen het wel aandurven om verkleed te gaan. |
mag het topic dan nu dicht want jij hebt je feest gehad (y)
|
Citaat:
|
Ik heb ook afgelopen zaterdag Halloween 'gevierd'. Verder doe ik er niks aan en heb ik geen jonge kinderen in de buurt wonen dus merk ik er als het goed is niks van (y)
|
What's next? Thanksgiving in Nederland http://msn.mess.be/data/thumbnails/43/sad.gif.
|
nee we hebben de kerstman al, dat is wel weer genoeg amerikaanse cultuur imo
|
Citaat:
Vind het wel opmerkelijk dat zoveel mensen tegen Halloween zijn, of het iedergeval niet echt boeiend vinden. Het is natuurlijk wel iets ontzettend amerikaans en het hele trick or treat gebeuren vind ik ook wat overdreven, maar het is toch leuk om verkleed ergens heen te gaan. |
maar volgens mij is er weinig animo
en verkleden vind ik meer iets voor mensen onder de 10 jaar |
Ach, allerheiligenavond in een nieuw jasje.
|
Ik ben dus ook weer ruim 11 jaar jonger omdat ik 'verkleed' naar een Victoriaans Halloweenfeest ben gegaan :cool:
|
Citaat:
|
voor kalkoen zou ik alles doen(Y) kalkoen van de markt met boter in zijn reet en een takje en twee uur de oven in (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, verkleden is idd wel leuk, maar er zijn te weinig themafeestjes in mijn directe omgeving (N)
|
Ik geef komende zaterdag een verjaardagsfeestje met mijn gristen en je moet verkleed komen als piraat of zandberg. Anders mag je er niet in.
|
Zandberg. :cool:
|
ik heb over 2 weken pas een halloweenfeestje want we hebben allemaal tentamens volgende week. HOE BRAAF. :(
|
Citaat:
en velen met mij anders zouden de verkleedparijtjes allang zijn uitgestorven. ZO. DIE ZIT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |