![]() |
Grey's anatomy #4
Vervolg van hier
|
Grey's Anatomy #4
Dat laatste heb ik dus echt gemist!
Dat van Christina en Burke wel, maar ik heb George geen weltrusten horen roepen. |
Was wel grappig, George op de bank met een dekentje
|
|
Ik vond die voice-over van George echt raar klinken :S
En Meredith kan niet goed nep-huilen en McDreamy niet goed neplachen :( Verder vond ik het wel een leuke ep :) |
Ik heb het niet kunnen kijken gister:(
Weet iemand waar ik 't kan dowloaden??:o |
George op de bank
En Addison met 'poison oak', wth =:D |
"I slept with Mark!"
"And he got poison oak on his eh...?" :D |
waaaarom was McSteamy er niet? (n) en ik was even bang dat Alex Denny wat aan ging doen
|
Nu zijn er twee topics,verwijder deze maar, ik kijk toch geen GA :o
|
Citaat:
|
Ik dacht heel lang dat Addison een SOA ofzo had van Mark omdat ze zei dat ze met hem naar bed was geweest. Maar nee hoor. Ze had gewoon in een gifstruik geplast :p
|
Arme George. :(
Citaat:
|
Ja, die voor Bailey's ogen steeds groter groeiden :p
|
Denny is back. :cool:
|
Eh, tsjah. Aparte aflevering. Heb wel weer gelachen af en toe. George: "Karma sucks." :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach...er is onlangs nog hier op het forum een topic geweest over emoties die los kunnen komen tijdens de sex :D
Zelfde verhaallijn ligt daar in die aflevering ;) Zij was verdrietig, had liefde nodig, kreeg die van George, en tijdens de sex komt het hele zooitje druit. Ja dat wil wel.. :p Jammer alleen van hem dat hij zoiets niet even kan opvangen, het meteen naar zichzelf toetrekt door te denken dat het aan hem ligt. Hij speelt op die manier een beetje een slachtoffer-rol, en dat vinnik af en toe wel jammer, vooral nu. Tis ook zoals Christina tegen hem zei, dat hij niet meer moet zeuren maar gewoon ervoor moet zorgen dat hij de dingen KRIJGT zoals hij ze wilt. Er gewoon achteraan gaan en niet meer jammeren en toekijken. CRISTINA: "Okay George, the pity thing? Not good. If you want crappy things to stop happening to you, then stop accepting crap and demand something more." |
Citaat:
hij zat er eerder dus ook al in? iemand zin om ff kort te vertellen wat er toen was enzo met izzy al ofzo? ik vond het trouwens wel leuk dat t wel een eenmalig iets was tussen george en meredith.. t was natuurlijk wel heel lullig enzo, maar ik had t niet echt leuk gevonden denk ik als G en M een relatie zouden krijgen ofzo.. en nu gaat george misschien ook n keer wat stoerder worden ja.. |
Het enige wat ik me nog van denny herinner is wat ze in het 'previously' stukje ook lieten zien: hij kwam in het ziekenhuis met hartklachten, en hij en izzie flirtten een beetje met elkaar. Toen was het geloof ik nog een beetje ruzie ofzo met Alex, ze waren iig niet samen. Hij vroeg toen ook of Alex haar vriend was, izzie antwoordde van niet, en hij zei toen dat hij blij was dat hij dan niet om haar hoefde te vechten.
|
Citaat:
|
uh nog bedankt voor de samenvatting van vorige week :)
en ik heb dat weltrusten stukje ook helemaal gemist.. maar ik werd gebeld dus misschien daardoor. maar verder was ie weer fijn. ik zat met 3 jongens te kijken die het allemaal kut vonden zeiden ze, en ik hoorde ze steeds lachen enzo :D (y) |
Ik vind Meredith echt alleen nog maar stommer geworden (n)
|
Citaat:
|
Van Imdb.com:
'Grey's Anatomy' Star Confirms He's Gay Grey's Anatomy star T.R. Knight has confirmed he is gay. The actor, who plays unassuming Dr. George O'Malley on the hit series, decided to go public after rumors began surfacing about his sexuality. Knight confirms to American publication People, "I guess there have been a few questions about my sexuality, and I'd like to quiet any unnecessary rumours that may be out there. While I prefer to keep my personal life private, I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me." Media reports have suggested that Knight was forced out of the closet after details of a fight between co-stars Isaiah Washington and Patrick Dempsey became public. According to the National Enquirer, the two got into a fight while Filming the show last week and Washington allegedly yelled to Dempsey, "I'm not your little faggot like (name deleted)." The publication said they withheld printing the actual name of the co-star Washington mentioned "because of the extreme nature of the slur." Zo zo..... :) |
Wow, feel the love...
|
Citaat:
DR. SHEPARD: You and I, we’ve known each other for a while now. DR. BURKE: Yes. DR. SHEPARD: We’ve done several successful surgeries together. DR. BURKE (looks confused as to where this is leading): Yes. DR. SHEPARD: Your girlfriend is my ex-girlfriend’s best friend. DR. BURKE: Yes. DR. SHEPARD (smiles): Why can’t we call each other by our first name? (Burke stares at him for a bit) DR. BURKE: I don’t think so. DR. SHEPARD: Seriously? DR. BURKE: Seriously. Dr. Shepard. DR. SHEPARD: Dr. Burke. ADDISON: Hey, Preston. DR. BURKE: Good seeing you Addison. (Derek looks amazed as Addison leaves) DR. BURKE: What? DR. SHEPARD: She gets to call you by your first name and I don’t. DR. BURKE: I like her. DR. SHEPARD: And you don’t like me? DR. BURKE: No. :D |
Citaat:
|
maar later noemen ze elkaar dan wel bij de voornaam he.
lekker gezellig trouwens daar |
Citaat:
|
Ik haal acteur en character nooit door elkaar, eigenlijk. Voor mij is George gewoon George, en valt hij op vrouwen, en Knight valt op mannen. (Wat is z'n voornaam? :bloos: )
|
Citaat:
|
en mijn theorie over homo's word wederom bewezen. Alle mooie mannen zijn homo het is gewoon een feit.
verwar dit niet met alle homo's zijn mooi maar alle echt mooie mannen zijn homo. Maar goed ik vindt george nog steeds super schattig :P en george is lekker hetero |
Dan kijk je gewoon verkeerd, ook zat mooie mannen zijn hetero.
|
Ja, ik had het ook al gelezen op imdb. Ik had het zelf nog niet bedacht, maar eigenlijk is het wel logisch. Hij ziet er te schattig uit om hetero te zijn.
|
Ik vind George (of de acteur) niet mooi. Schattig ja, aandoenlijk ja, maar niet mooi.
|
Er stond een lekkere spoiler in de Cosmo Girl :| :mad:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder ben ik het met andijvie en balance eens: er zijn genoeg mooie mannen die hetero zijn, en ik vind George of TR Knight ook geen mooie man. Schattig of aandoenlijk wel idd, maar verder niks. |
McDreamy net als homo in Will&Grace :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee, ik weet het niet :o |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
seizoen 3 ep 4 heb ik nog niet gekeken, ben zo bang dat mijn afleveringen op raken hahaha! net als met een goed boek, ook altijd zo jammer als je het uit hebt :s |
En Izzy als masseuse in Cruel Intensions 2 :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |