![]() |
Televizier-ring 2006
A.s. vrijdag alweer.
Wie moet winnen, volgens jou? Beste tv-programma: - Dancing with the stars - De Lama's - Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw - Patrick Lodiers - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand - Yvon Jaspers - Anita Witzier Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis - Jeugdjournaal - Junor Songfestival Beste radioprogramma: - Claudia d'r op - Evers staat op - Giel! Radioman van het jaar: - Giel Beelen - Edwin Evers - Ruud de Wild Radiovrouw van het jaar: - Froukje de Both - Claudia de Breij - Sophie Hillbrand Radioevenement van 2006: - 3FM Serious Request - huis op de Neude - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer - Top 2000 |
Wie moet winnen, volgens jou?
Beste tv-programma: - Dancing with the stars - De Lama's - Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw - Patrick Lodiers - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand - Yvon Jaspers - Anita Witzier Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis - Jeugdjournaal - Junor Songfestival Beste radioprogramma: - Claudia d'r op - Evers staat op - Giel! Radioman van het jaar: - Giel Beelen - Edwin Evers - Ruud de Wild Radiovrouw van het jaar: - Froukje de Both - Claudia de Breij - Sophie Hillbrand Radioevenement van 2006: - 3FM Serious Request - huis op de Neude - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer - Top 2000 |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over radio heb ik geen mening, behalve: Citaat:
|
Beste tv-programma:
- Dancing with the stars - De Lama's - Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw - Patrick Lodiers - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand - Yvon Jaspers - Anita Witzier Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis - Jeugdjournaal - Junor Songfestival Beste radioprogramma: Geen idee Radioman van het jaar: Geen idee Radiovrouw van het jaar: Geen idee Radioevenement van 2006: - 3FM Serious Request - huis op de Neude - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer - Top 2000 |
Beste tv-programma:
- Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand Beste jeugdprogramma: - Junor Songfestival Beste radioprogramma: - Evers staat op Radioman van het jaar: - Edwin Evers Radiovrouw van het jaar: - Claudia de Breij Radioevenement van 2006: - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer |
Ten eerste: dat Gooische Vrouwen en Dancing with the Stars genomineerd zijn: OMG!
Dus dat moet de Lama's worden dan. (Ook niet heel leuk, maarja, je moet wat) Ik wil dat het Sophie wordt, maar het wordt zeker weten Yvon Jaspers. Ik wil dat het Patrick wordt, maar het wordt zeker weten Paul de Leeuw. De rest: boeiuh |
Beste tv-programma:
- Dancing with the stars - De Lama's - Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw - Patrick Lodiers - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand - Yvon Jaspers - Anita Witzier Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis - Jeugdjournaal - Junor Songfestival Beste radioprogramma: - Claudia d'r op - Evers staat op - Giel! Radioman van het jaar: - Giel Beelen - Edwin Evers - Ruud de Wild Radiovrouw van het jaar: - Froukje de Both - Claudia de Breij - Sophie Hillbrand Radioevenement van 2006: - 3FM Serious Request - huis op de Neude - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer - Top 2000 |
De Lama's? Wat?
|
Beste tv-programma:
Televisie man van het jaar: - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Yvon Jaspers Beste jeugdprogramma: - Jeugdjournaal Beste radioprogramma: - Giel! Radioman van het jaar: - Giel Beelen Radioevenement van 2006: - Top 2000 |
Beste tv-programma:
- Dancing with the stars - De Lama's - Gooische Vrouwen Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw - Patrick Lodiers - Matthijs van Nieuwkerk Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand - Yvon Jaspers - Anita Witzier Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis - Jeugdjournaal - Junor Songfestival Beste radioprogramma: - Claudia d'r op - Evers staat op - Giel! Radioman van het jaar: - Giel Beelen - Edwin Evers - Ruud de Wild Radiovrouw van het jaar: - Froukje de Both - Claudia de Breij - Sophie Hillbrand Radioevenement van 2006: - 3FM Serious Request - huis op de Neude - Evers staat op vanuit de woonkamer van Frans Bauer - Top 2000 (maar geen idee) |
Beste tv-programma:
- De Lama's, omdat de andere twee nog minder soeps zijn. Televisie man van het jaar: - Paul de Leeuw Televisievrouw van het jaar: - Sophie Hillbrand Beste jeugdprogramma: - Het klokhuis En ik kijk geen radio. De Top2000 vind ik wel vermakelijk, maar te onzinnig voor deze lijst. |
Onzinnige lijstjes dit altijd. De mensen die al die programma's kijken en luisteren zijn toch te stompzinnig om kwaliteit te herkennen, en de mensen die dat wel kunnen, hebben lang niet alles gezien. :o
|
Leuke show, vond de winnaars wel terecht, alleen beetje jammer van de imitaties van Gerard Joling en Marco Borsato.
|
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Het liedje dat je hoorde tijdens de opening, waar op gedanst werd, het klonk een beetje trance-achtig... Weet iemand hoe die heet???? Want ik vond het zo gaaf! (En ja, ik ben al op dat muziek-topic geweest, maar misschien kan iemand mij hier ook helpen) |
Citaat:
|
Een evenement wat ieder jaar is, is toch geen evenement te noemen? Ik heb het over de top2000
Evers staat op bij Frans Bauer was eenmalig, maar dat was 4 uur achter elkaar schitterende radio. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat is dit dan? http://www.c6.org/archive/radio/radio.jpg |
Giel! Giel is de man, fuck alle andere dingen. :)
|
Waarom krijg ik toch altijd de rillingen als ik het woord televizier-ring lees? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |