![]() |
verliefd
Ik ben verliefd en hij vind mij oowk leuk maar wil vrijgezel blijven..Wat moet ik doen zodat hij wel een relatie wil?? We hebben al wel gezoent.
|
dat heb ik ook al eens tegen een meisje gezegd. We hebben toen op zaterdagavond gekust enzo... maar toen was het 2 dagen uit met me ex en was nota bene ook nog verliefd op iemand anders.
Toen heb k gezegd dat k met haar geen relatie wilde maar vrijgezel wilde blijven. Mja na een week had k dus met degene waar k verliefd op was ( en dit vind ik zo had voor dat meisje waar k tegen zei dat ik geen relatie wilde) Mja op dit moment heb k dus nog altijd met diegene maar is die andere ook nog dol op me : dilemma: |
Citaat:
ik geloof eerlijk gezegd dat mensen die vrijgezelg willen blijven niet verliefd genoeg zijn voor een relatie.. I'm sorry! kus |
Citaat:
|
|
Zorgen dat hij ook verliefd wordt op jou - je "leuk vinden" (in mannentaal betekent dat: hij wil met je neuken maar meer niet) is dus voor jou niet voldoende. Overigens is de kans dat dat gebeurt nihil aangezien mannen hun verliefdheid doorgaans louter op uiterlijk baseren.
|
als het echt 100% zeker is dat ie niks wilt, moet je er bij neer leggen...
Vaak komt het dan voor dat je dan juist easier wordt in het omgaan met hem waardoor er ineens toch een vonk zou kunnen ontstaan.. |
Als hij niets met je wil, heb je pech gehad:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |