![]() |
[TK] Boeken, DVD's en meer...
Gerard Reve - De Avonden
F. Bordewijk - Karakter W.F. Hermans - Nooit meer slapen Jan Wolkers - Terug naar Oegstgeest Maarten 't Hart - Een vlucht regenwulpen Joost Zwagerman - Gimmick! Naima el Bezaz - De weg naar het noorden Ronald Giphart - Ik omhels je met duizend armen Herman Koch - Red ons Maria Montanelli Yvonne Keuls - De moeder van David S. Yvonne Keuls - Het verrotte leven van Floortje Bloem Boudewijn Buch - De kleine blonde dood Nicholas Evans - De paardenfluisteraar Tessa de Loo - Het rookoffer Harry Mulisch - De aanslag John Gray - Mannen komen van mars, vrouwen van Venus Franse (makkelijke) leesboekjes: Joseph Kessel - Le lion Sartre - Le mur DVD's My girl 1 + 2 Resident Evil Van Kooten en de Bie Scream The neverending story De tweeling Scary Movie 1 Donnie Darko Videobanden 102 Dalmatiers Jackass the movie Panic Room Pocahontas Babe Pearl Harbor Monsters inc. Signs Thirteen ghosts PC Theorie-examen rijbewijs B voor de computer Hotel Tycoon Rollercoaster Tycoon 2 The Sims Deluxe edition Sim City Theme Hospital Doe een mooi bod! |
Yvonne Keuls - De moeder van David S.
Yvonne Keuls - Het verrotte leven van Floortje Bloem Ronald Giphart - Ik omhels je met duizend armen passen deze boeken door de brievenbus? wat wil je ervoor? |
Als ik ze samen verstuur denk ik niet... Zullen dan twee aparte pakketjes worden.
Hoeveel wil je ervoor bieden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook interesse in
Yvonne Keuls - De moeder van David S. Yvonne Keuls - Het verrotte leven van Floortje Bloem Maarja, al vergeven denk ik? Of geld "wie het hoogste bied"? In welke staat verkeren de boeken eigenlijk? Zijn het hardcovers? |
Citaat:
Het zijn geen hardcovers en ze zijn in goede staat, maar omdat ze al zo lang liggen te wachten in mijn boekenkast heb ik besloten ze weg te doen. Ik lees heel weinig. |
Citaat:
wat kost het verzenden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb al wat rondgekeken en oa de moeder van david s is nieuw te koop voor 7.50 en de rest is ook relatief goedkoop ik bestel ze liever nieuw dan! scheelt me niet eens zo heel erg veel bedankt voor de info |
Citaat:
|
zijn dat lijster boeken?
|
Citaat:
|
Yvonne Keuls - Het verrotte leven van Floortje Bloem
Alleen deze. Inclusief verzendkosten 5 euro? |
Citaat:
|
Donnie Darko, Harry Mulisch - de aanslag enBoudewijn Buch - de kleine blonde dood, hoeveel?
|
My girl 1 + 2
Hoeveel ? |
ik heb interesse in:
boek: Sartre - Le Mur dvd: de tweeling pc: roller coaster tycoon 2 Wat voor prijs had je in gedachten (per stuk of in totaal?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pm mij even of je nog geinteresseerd bent, dan wisselen we gegevens uit:) |
Theme Hospital wil ik wel van je kopen. Hoeveel?
|
3,56 (is inclusief de 1,56 verzendkosten)
|
F. Bordewijk - Karakter
Maarten 't Hart - Een vlucht regenwulpen Jan Wolkers - Terug naar Oegstgeest 10 euro inclusief? (in welke staat zijn deze boeken trouwens?) |
Citaat:
Tien euro inclusief vind ik te weinig, aangezien de verzendkosten al zeker 3 euro bedragen. 13 euro inclusief dan? |
Citaat:
dan ga ik akkoord met 13 euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hebben we een deal. |
Citaat:
|
Citaat:
|