![]() |
Nieuwe film: 911 Mysteries (Nederlands ondertiteld)
De nieuwste 9/11 film “911 Mysteries - Part 1: Demolitions” is nu via google video Nederlands ondertiteld te zien via de volgende link: 911 Mysteries - Part 1: Demolitions
Dit eerste deel van een driedelige serie beperkt zich tot het fenomeen van het instorten van WTC1, 2 en 7. Meer informatie over de film kun je hier vinden: info Zelf heb ik hem al twee keer gekeken en vind het de beste documentaire tot nu toe! Kijk en oordeel zelf! |
*valt spontaan in slaap bij de gedachte nóg een 9/11 documentaire te moeten kijken*
|
Straks beweren ze 50 jaar later, dat de wtc ramp helemaal niet plaatsgevonden heeft :rolleyes: .
|
Ja man, allemaal opgenomen op de maan!11!
|
Citaat:
|
Is deze ook al ontkracht of moet dat nog gebeuren?
|
Kijk aan, nog meer selectieve informatie en citaten, onheilspellende muziek en gebrekkige kennis van zaken. Nu met slissende voice-over.
|
Alleen al om al die docu's en complottheoriën zou je willen dat dat hele 9/11 gezeik nooit gebeurt was :(
|
"My name is Brad and I'm a conservative republican."
Uitgezet. |
net gezien, en ik vond t op zn zachtst gezegd verontrustend....
:( |
Ik vond het vooral suggestief, maar al ben ik geen expert, het lijkt er wel op alsof er explosieven zijn gebruikt. Maar wat wil dat nou precies zeggen? Dat maken ze niet duidelijk, zoals ik al zei, het is erg suggestief.
|
Citaat:
|
Citaat:
- "Thank you, Brad." |
Conservative Republican Anonymous :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
HEt duurt sowieso langer dan 10 seconden. Het hele gebeuren begint nl. al voor het waarneembare instoren, en als alles in de rook is zie je niet wanneer iets de grond raakt ja of nee. + het feit dat je onmogelijk zoiets kan voorbereiden qua explosieven plaatsen + het feit dat een gecontroleerd opblaasbaar gebouw altijd van onder naar boven instort en nooit andersom maakt het hele filmpje waardeloos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |