![]() |
uitmaken? of niet :(
Hey, ja wat zouden jullie doen, als jouw vriend, wel zegt dat hij heeeel gelukkig is met u en al, ik wete wel dat dat waar is en dat hij me zeeeer graag ziet, maar als er vriendinnen bij zijn van mij, is hij heel anders, hij doet heeltij onnozel met hen, kijkt de hele tijd naar hen, aaaaaaaaaargh ik kan er niet tegen!!!!!!
Zou hij me echt graag zien??? Of niet? :( :( :( :( :( :( :( :( Damn, i love him sooooo much!!!!!!! :( :( :( :( |
Je hebt 2 topics geopend, over hetzelfde probleem.
Dit is geen chat, maar een forum. Het is dus niet zo raar dat er nog geen reactie op is gekomen ;) Ik laat deze staan, en haal die andere weg :) |
uitmaken zou ik nou ook niet direct doen.
Praat gewoon een goed met hem, en maak hem duidelijk dat jij dat niet leuk vind en dat het je onzeker maakt. Maar ik vind niet dat je het zomaar om zo'n reden ineens moet uitmaken. Hij doet toch verder niks met ze. |
btw, ben jij trouwens een man???
|
Citaat:
Eh??????? neeeeeeeee, ik ben 17v maar dit is het adres van mijn broer. daarom dat er waarschijnlijk m staat :) |
Citaat:
|
hehehe LOL starrie :)
|
Spreek hem er gewoon op aan?
Bij het lezen van deze topic niet gedacht dat jij 17 bent.. |
mja hij houd waarschijnlijk gewoon best wel van je dus zeg tegen m dat hij wel wat minder mag "flirten of kijken" naar andere meisjes en doe vooral geen overhaaste dingen die voor jullie allebij niet leuk zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |