![]() |
Viktor & Rolf voor H&M: welke winkels?
9 november komt de collectie van V&R bij de H&M te liggen, maar ik heb geen idee in welke winkels. Heeft iemand misschien een idee? Op de site van HM kan ik ook niet echt iets vinden. Ik ben vooral geinteresseerd of Middelburg erbij zit. Ik neem aan dat het dezelfde winkels zijn die ook de Madonna en Stella McCartney collectie hadden, maar dat kan natuurlijk ook veranderd zijn. Nou ja, als iemand iets weet, hartelijk bedankt.
|
Hoezo? Wil je 's morgens voor de deur liggen bij het juiste filiaal? :s
ot: Ik denk dat je bij de H&M's die ook divided hebben liggen wel goed zit. |
je zal wel bij elke h&m drie dingen hebben hangen die constant uitverkocht zijn (n)
|
dat zal wel gewoon op de website staan?
|
Nee, het staat dus niet op de website :(
En ik wil er idd een beetje op tijd bij zijn, want ja, alles zal er wel heel vlug uit zijn. |
belachelijk concept, zo loopt iedereen alsnog in hetzelfde maar dan van V&R
|
Boeien, als het mooi is....
iemand plaatjes? |
h&m is toch kut
|
|
en het is nog lelijk en duur ook
|
pff dat ziet er niet uit nee
|
Citaat:
|
Citaat:
of nouja, ik vind 50 euro voor een 'top' ook nogal duur, jij niet? |
Citaat:
50 euro voor een designer-topje is trouwens inderdaad spotgoedkoop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan staat er misschien een 'lelijk' logo op (hoeft niet), maar dan zit er niet na 2x gedragen alweer een gat in. |
Citaat:
t-shirts, truien, hemden etc wil ik geen logo op |
Citaat:
|
die 5e set is wel kkhitsig.nl
|
Ik had eigenlijk iets mooiers verwacht, maar dit is echt lelijk.
|
dat is het gros van "design" :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij de oksels komen er heel snel gaatjes in (ja en hierover zouden echt veel leuke grappen gemaakt kunnen worden ;)) veel losse draadjes, jassen worden snel lelijk, broeken scheuren snel. |
dat van die broeken kan ik beamen. Maar ja, ze zijn ook niet prijzig ofzo.
|
Citaat:
|
who needs $15 levis!
|
wat een gezeik
|
het is beter als die rotzooi die madonna op de markt bracht via de h&m.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi, dat model van die link heeft flaporen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
And proud of it. |
Citaat:
|
in de Blend van deze maand staat een reclame voor die v&r lijn en er stond een grijze trui bij voor vrouwen die ik eigenlijk wel erg gaaf vond(Y)
|
Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik heb het idee dat heel veel van die kleding gewoon ook wel zonder dat merkje te koop is.
|
jezus wat heeft dat model een raar hoofd, of misvormd mijn PC zo?
vind er verder niet veel aan. |
wat een dieptepunt in je carriere als je als topdesigner kleding ontwerpt dat in de h&m van middelburg komt te hangen
|
Ik hoop nu alweer op leuke beelden op het journaal en in de kranten van AMFI'ers die de halve nacht gekampeerd hebben voor de H&M en om 9 uur de winkels en elkaar bestormen (y)
|
Citaat:
Btw, ik heb in de Ellegirl veel mooiere ontwerpen gezien. Daar stond een heel leuk grijs truitje met hartje op. En een leuke trenchcoat. Vind alleen die trouwjurk ontzettend lelijk. |
Ik hoop dat ik een paar leuke dingen te pakken kan krijgen.
De trouwjurk vind ik ook niet zo, maar als ik die kan krijgen neem ik hem wel, dan zet ik hem wel op ebay ofzo, er zijn er maar 1000 van. |
staat wel op de site hoor.
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam, Tilburg. |
ojeetje toch niet in arnhem he :(
|
ik ga toch voor de Jan Smit collectie van de C&A.
|
Citaat:
|
ik vind de kleding leuker dan van stella mccartney en karl lagerfeld. maar ik zou het niet voor mezelf kopen.
http://www.style.com/slideshows/part...06ROLF/34m.jpg http://www.style.com/slideshows/part...06ROLF/26m.jpg http://www.style.com/slideshows/part...06ROLF/37m.jpg |
Citaat:
|
ik vind die jas wel leuk (y) maar dan in het rood ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |