![]() |
waar schaam je je voor wat je ooit gedaan hebt op sex.gebied? ( bijv. zusje bespiede)
ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid.
dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat? :eek: |
me zusje is 11:p die masturbeert niet:P:P
|
Citaat:
"ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid. dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat? " op internet postte en geilde op de reacties die eruit voortkwamen. |
Citaat:
|
als je zielige rukkertjes wil zien moet je eens op fok.nl kijken bij seksualiteit
|
Citaat:
|
laat hem nou even in die waan ;)
|
*kuch* ja de formulering kon beter maar denk dat de vraag wel helder is toch? Niet gaan lopen kutten nou...
OT: helemaal niks, heb nooit zo'n last van m'n hormonen dat ik ze niet in bedwang kan houden. |
ik schaam me nooit
|
Citaat:
|
( ik mocht dit posten van haar : )
een vriendin van me , heeft wel eens uit nieuwsgierigheid hoe het was als "iemand" erbij was met haar hand heeel eventjes maar aan haar doosgezeten ( via de zak van haar broek ) toen op dat moment een buurtjongetje een tekening maakte. Verder is er niks gebeurd, kind heeft niks door, en het was misschin 20 sec. Ze schaamt zich er wel voor , maar ze heeft gelukkig geen schade gemaakt. (vandaar dat ik het ff hier post ) heeft ook niks met een kind te maken ofzo, maar meer met een persoon, dat er iemand zit. het kind had niks door, (nee hoe moet je dat door hebben ) en dan is er dus NIKS aan de hand, ze heeft niemand kwaad gedaan oid, ze zou het nu niet weer doen, maar ze .. ik heb zo met haar te doen omdat ze zich helemaal opvreet om iets wat 7 jaar terug is gebeurd !! zelfde zou zijn als het kind op de grond met blokken speelde en ze even via der broekzak aan de doos zat om te kijken hoe of wat uit nieuwsgierigheid.... Als je met seks mensen maar geen kwaad of schade doet dan is er niks aan de hand. Kijk, zou ze nou gezegd hebben " zeg jongetje, ga jij ff met je handje in me doos zitten ?" dan was ze zwaar fout... (13/14 jaar was ze toen ).. maar... Godver ik wil haar zo graag helpen want ze zit in de put, weten jullie nog een pakkende zin waar ik haar mee kan opbeuren?? ( iets van " dat gebeurd ons allemaal we l s dat je iets fouts doet - maar gelukkig bij haar dat het geen gevolgen heeft gehad ) anway bedankt, en ga door met posten ! |
ps het kindje zat op haar schoot
|
:rolleyes:
|
"een vriendin" :rolleyes:
|
dat gebeurd ons allemaal we l s dat je iets fouts doet - maar gelukkig bij haar dat het geen gevolgen heeft gehad
|
Get over it !!
Je bent alleen maar jezelf gek het maken, het is gewoon een puberactie die je destijds leuk vond of spannend om eens te doen. Nu moet je er gewoon om lachen |
niets :)
|
Sex op mn werk, betrapt worden.. en vervolgens gedwongen ontslag nemen..
|
Citaat:
|
Dat ik tijdens het rukken aan m'n moeder dacht terwijl ik dat helemaal niet wilde. Maar ik moest wel constant aan haar geile kutje denken :(
|
Citaat:
|
Puur afgaande op de topictitel: louter exen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt' is trouwens wel een goeie. Zeg dat maar eens tegen haar. Of later haar de South Park aflevering 'A teacher bangs a boy' zien, daar fleurt ze vast van op want daaruit blijkt dat het helemaal niet erg is. |
Citaat:
|
Citaat:
maar toch, ze kan zich heel snel schuldig voelen om niks.. ik durf te wedden, dat als hij zag dat zij met haar hand in haar broek ging, dat ie nog zoiets had van " hmm ok!" en verder niks.. weet dat kind veel wat zij doet. Maar ze valt zichzelf aan met dingen als dat ze nu een viezerik is ofzo en dat ze moet boeten voor de rest van ´r leven. Zucht. volgens mij hebben kinderen enkel schade als ze daadwerkelijk wat moeten DOEN bij iemand, of moeten toekijken.. Anyway zij was 13/14 jochie was 7 ofzo |
Citaat:
|
Wat een gezeik hiero over dat sexueel gefrustreerd kind
on topic - op kamp zijn we gaan wadlopen en zat ik tot mijn middel in de modder... die avond in de tent met een meisje merkte ik dat ik nog stukjes modder over mijn lichaam had.... toen schaamde ik mij best wel :bloos: |
gefantaseerd over iemand waar ik niet over mag fantaseren..... :o ik treed niet in details, maar als mn vriend het zou weten zou hij het bepaald niet leuk vinden.
|
Ik heb wel is wat gedaan met een niet zo leuk meisje terwijl er iemand bij zat in de kamer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens een geit geneukt midden in de aula van mijn school. Iedereen kon het zien want het was destijds pauze.
Ik schaam me nu best wel voor :bloos: |
Citaat:
|
agrarische opleiding zeker?
|
Met je hoofd in de hormonen?
Je zusje 'bespiede' noem ik eerder ziek of retarded dan schaamtelijk, hoewel dat elkaar niet uitsluit natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
meisje. chill. en zoek een hobby ofzo :)
|
wat is er mis met fantaseren? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zit hier nog geen slotje op :o
En get over dat hele kleine kind gedoe wat een gezwets :( |
dit is eigelijk best wel een briljant topic tok? :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze komt er nu ook wel achter dat het helemaal NIKS is wat ze deed. P.s. een kind van 3/4 weet niet eens wat ze sowieso met haar hand in der broek aan het doen is .. ( mocht ie dat gezien hebben..) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |