![]() |
Wat gaan jullie doen in de herfstvakantie?
Wat gaan jullie in de herfst vkantie doen :) ?
|
Studeren, naar college, na VO, werken. Waarom? Omdat er veel mensen zijn die geen herfstvakantie hebben...
|
mijn herfstvakantie zit er alweer op. Ik heb voornamelijk veel bijgespijkerd voor de studie. Maar om te ontspannen tijdens al die stressmomenten heb ik drie dagen vakantie genomen. Ik ben met mn vriend met de trein naar antwerpen gegaan. Dag 1 hebben we dus antwerpen gezien, rondgelopen, cultureel gedaan, daar gegeten en toen zijn we in gent gaan slapen. Dag 2 hebben we Gent bekeken. En de derde dag zijn we naar Brugge gegaan vanwaar we 's avonds naar Nederland zijn gereisd. Erg leuk tripje, ik was nooit echt in die steden geweest en vond vooral de laatste twee erg mooi.
|
Ik heb in december tentamens dus had nu toch vakantie. Fijne meevaller, maar..uhm.. hij is dus nu wel afgelopen. :o
|
Studeren, want de week erna tentamens..
|
Welke herfstvakantie? ;)
Naja, de komende weken ga ik druk leren voor het laatste vak dat ik nog moet halen voor mijn opleiding. Begin november heb ik dan tentamen en daarna ga ik werken (heb inmiddels zo goed als een baan gevonden (y) ). |
Stof bestuderen, tentamens komen er weer aan. :cool:
|
Ik heb geen herfstvakantie maar tentamens, dus vooral veel studeren. Vakantie komt jammer genoeg pas met de kerst...
|
Heb ik niet hoor.
|
Lekker al die studenten op een scholierenforum. :p
|
Citaat:
|
Naar Euro Disney
|
naar new york met mn vader :o
|
weg met het vliegtuig!
|
Ik heb in de herfstvakantie huiswerk gemaakt, een beetje het huis gepoetst en 1 dag naar de dierentuin geweest. Maar nu is de herfstvakantie weer voorbij en is mijn stage en school weer begonnen vandaag.
|
Knutselen voor school en bezig met verslagen voor school. Maar ook een beetje uitslapen en luieren. Wss ook nog een dagje extra werken!
|
Mijn kamer en huis schoonmaken (is inmiddels gebeurt), naar de propedeuse-uitreiking van mijn vriend, een dagje rondtoeren door Rotterdam met het OV met vrienden en bij werken voor mijn studie want de tentamens komen er weer aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |