![]() |
[Idee] Quote to clipbord
Ik denk dat dit wel eens handig kan zijn, vooral als je (goed) wil quoten uit een gesloten topic.
Het zou dan duz zoveel moeten doen als de quote tekst die normaal al in het reply vak komt te staan onder de wel bekende Ctrl+V komt te staan. [Ieke]: "Misschien wel een idee voor de nieuwe software..." |
Hmm, ik dacht laatst eigenlijk aan een meerdere quotes functie. Op IPB bvb kun je meerdere mensen quoten en dan reageren, dan hoef je niet eeuwig bezig te blijven met knip- en plakwerk. Dat is strontirritant namelijk.
En idd, gesloten topics zou in die wijze ook wel wat voor bedacht mogen worden :o (y) |
|
Citaat:
|
je kan toch zelf de tags erbij doen? :)
|
Wat er precies voor extraatjes in de aankomende zitten weet ik niet, maar het lijkt me niet dat je allle suggesties maar af kunt schepen met 'Dat komt wel bij de nieuwe software'. Dan komt dezelfde vraag natuurlijk net zo hard weer terug als de nieuwe software er dan wel is, en de gesuggereerde functie er alsnog niet in zit. Daar kun je iig wel op rekenen dan.
(dit nav de meeste 'Heeft nu geen nut, wacht maar wel bij de volgende versie' - reacties van oa Ieke) ;) |
Citaat:
|
We wachten met smart, meer kunnen wij als forumbazen ook niet doen.
|
Citaat:
Bovendien wordt er tot de nieuwe software niets aangepast waarschijnlijk, dus watvoor antwoord wil je dan? Wij weten ook echt niets meer. |
Haha, ik weet ook wel dat jullie fb's geen
Ik geef alleen aan dat het ook zeker niet standaard zal zijn (net als het nu niet is) bij de vernieuwing, dus dat het alsnog op het things-to-do lijstje mag komen te implementeren; vandaar niet afschepen met die specifieke uitspraak. :o |
Ik zal het doorgeven. :p;)
|
Citaat:
|
PM Jon maar voor dat soort dingen.
|
Citaat:
|
Oh, dan begreep ik je *kuch* verkeerd denk ik. :)
|
Citaat:
|
OMG
Jon ik wil graag de belastingaangifte van s.com invullen voor je maar ik bied niet mezelf aan ik wil er graag voor gevraagd worden ok? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |