![]() |
[Sitecheck] commentaar/suggesties voor mijn site
Bezoek mijn site http://www.dmfreeware.tk en geef jullie commentaar en/of suggesties, het liefst in het forum van de site. Nieuwe leden voor het forum zijn trouwens ook welkom!
Bedankt op voorhand! ;) |
beetje simpele layout, probeer geen profi site te maken over loos onderwerp (wat gewoon overal via google al te vinden is, en niet echt nuttige programma's :))
vooral geen .tk adressen, als er iets bagger is :rolleyes: |
De lay-out is gebruiksvriendelijk en je vindt alles snel terug (dat denk ik tenminste). Het onderwerp is freeware, en in het bijzonder mijn zelfgemaakte programma's. Er zullen nog enkele DOS- en Windows-progjes volgen, maar ik ga mij vooral baseren op dmEdit, een TXT- en RTF-editor, maar die is bijlange nog niet af...
|
Nog suggesties?
|
TXT en RTF editor?
Wordpad :? |
Citaat:
|
Nog?
|
Tsja een kleine, die aanwijs effecten zijn bagger.. een groot wit vlak erom heen staat niet (lees : HELEMAAL NIET) mooi...
|
Die aanwijseffecten zijn indertijd erop geplaatst i.p.v. een java-applet die niet goed werkte... Ik zou niet weten waarom ik ze zou weg doen.
|
dmEdit 1.0 is nu beschikbaar. Er zitten wel zodanig veel bugs in dat het programma gewoon geen tekstbestanden kan bewerken, enkel RTF-bestanden. Volgende week zou dmEdit 1.5 klaar moeten zijn.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |