![]() |
vreselijk irritant probleem met forums
hoi!
ik heb een erg irritant probleem met sommige forums (niet met s.com) als ik dan een reply of new thread wil posten, dan vraagt ie of ik newreply.php op mijn computer wil opslaan ipv dat ie een reply post ik kan dan helemaal niets posten,ik gebruik FF en ik kan daarna met IE ook nergens meer op inloggen (hij doet gewoon helemaal niets dan) het rare is dat het plotseling gebeurt en dat het na een tijdje gewoon weer weg is ;x ligt het misschien aan mijn draadloze internet? heeft iemand hier problemen mee gehad? en weet iemand hier een oplossing voor(ik heb al op spyware gecheckt en op virussen met sophos en hitmanpro) mvg, marco |
Goedemorgen!
Ligt het aan je wlan >> heb je het probleem via lan ook? Klik je wel op de goede knop? (Sorry, maar als ik op de middelste knop druk, wil hij de pagina opslaan, vandaar dat bestand en de vraag.) |
Citaat:
en ja, ik klik op de linker knop :p maar bij alle andere pc's in mijn netwerkje doet hij dit niet ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ook liggen aan de webserver, die geen php parser heeft geinstalleerd en dus het bestand ter download aan de client aanbiedt. Sla het maar eens op, zie je php code dan zit de fout overduidelijk bij de webserver.
|
Citaat:
- Start > Run > firefox.exe -profilemanager (n.b. Firefox mag niet actief zijn als je dat doet) - Oude profiel verwijderen, nieuwe maken. Denk eraan om eventuele bookmarks van tevoren te exporteren, want die worden gewist. Meestal lost dat dit soort rare problemen wel op. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit je achter een proxy?
|
Citaat:
|
Citaat: