![]() |
Boris - Holy Pleasure topic
Het is bijna zo ver.... ondergetekende is al de trotse eigenaar van het nieuwe album van Boris en dinsdag zal ik hem gaan interviewen.
Soulliefhebbers genoeg hier denk ik...dus alvast een klein voorproefje. Lees de recensie van Holy Pleasure hier... En geef je mening over het album, de singles en/ of Boris... Ik vind het album zeer de moeite waard, klein beetje wennen in het begin, maar het is een afwisselende cd geworden. Soul (uiteraard), funky, jazzy crossover...en zijn stem maken Boris tot een complete zanger... Nog meer liefhebbers? |
:(
|
En ik maar denken dat het over de drone band ging. :(
|
|
de's un schoane woageh
|
sukkel.
|
http://www.bondnet.de/galerie/movies...risnatalya.jpg
Boris und Natalya vor dem Computer.http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif |
bo-rush.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah ik hou niet van van Boris. En dat nieuwe album kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
|
Ik zag z'n optreden van ''Stupid Things'' @ Pauw & Witteman en dat vond ik echt super (y) !
|
ja ik zat maar te wachten.. maar heb maar weggezapt.. want t duurde allemaal zo lang
|
Ik heb 'm vandaag in de winkel opgezet. Ik kreeg er helaas geen harde plasser van.
|
Reclame.
Slotje + permban + euthanasie. |
Citaat:
ja soulfood zeker. |
Citaat:
|
Ik hoorde pas een nummer van Boris op TMF, en had geen idee dat hij het was. Ik moet eerlijk bekennen dat hij een goede stem heeft en zijn nummers zijn ook wel ok, alleen jammer dat het zo'n arrogante kwal is.
|
|
kip met cola light?
|
jullie moeten je niet zo aanstellen, misschien isset best een leuk album
je weet maar nooit.. |
|
Waarom krijg ik het gevoel dat men niet geheel objectief is?
|
dat overkomt iedereen wel eens, maar dat gaat wel weer over :)
|
Ik hoorde gister een stukkie bij Matthijs. Viel wel mee, maar alsno veel te arrenbie.
|
Citaat:
|
Tja Discoverme, je merkt dat hier bijna niemand is die weet wie Boris is. Ze kennen de Boris van idols en niet de Boris die hij nu geworden is. Er is een groot verschil.
|
nou als het goed is is boris alijd ' zichzelluf gebleven' dus zou hij niet ineens iemand anders moeten zijn dan drie jaar geleden.
en hij zal vast aardig zijn maar zijn muziekstijl ligt me niet en dat vind ik voldoende reden om boris kut te vinden, bij voorbaat al ja. |
Nu is hij pas zichzelf. Dat was hij ,toen hij nog midden in die hype zat , nog niet. Dat kan ook niet.
Ken jij zijn muziekstijl dan? |
Citaat:
En dan ben ik nog in een aardige bui. :) |
ik ben boris
|
trek het wel, die nieuwe nummers...al dat gezeik over boris, die boris kan best zingen en is wat mij betreft de beste zanger die dat hele Idols vehicle ooit heeft voortgebracht. Jammer dat ze zelf nooit in staat waren goede songs te schrijven voor de winnaars...haha...geen Idol zonder goede songs.
|
Boris schrijft zijn eigen nummer wel.
Hij bewandelt zijn eigen pad. Enne...mensen kopen zijn album omdat ze zijn muziek mooi vinden en niet om de persoon. Wat maakt het uit of hij zijn haren kort heeft of juist nog langer heeft laten groeien, zijn muziek wordt er niet anders van. |
Ah de onschuld. :)
|
|
http://img.photobucket.com/albums/v3...sc2871cca4.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v3...photo18av8.jpg
Zie je Discoverme? Hier vind je niet de serieuse muziekliefhebbers. Hier zitten tieners en kinderen die liever hun idool achterna lopen. En als hun idool even niet zo populair meer is zoeken ze gewoon een ander. Niet iedereen doet dat hoor, maar de meesten wel. Gaat wel over hoor. |
haha.
omg. heb je al gekeken van welke andere bands hier zoal topics staan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spring, doe eens niet zo aandoenlijk, dadelijk wil ik je nog knuffelen. :(
|
Ik hoorde het laatst en het is niet zo slecht als je zou denken.
|
Citaat:
|
Nee, ik heb geen flauw idee. Leg maar uit dan.
Ik weet bijna zeker dat jullie Boris alleen van idols kennen (uitzonderingen daargelaten) Heb ik het verkeerd? En als jullie hem alleen daar van kennen, dan kennen jullie hem niet en weten jullie niet wat voor muziek hij maakt. Dat is een feit. Dus jullie weten niet waar jullie over praten. |
Als Boris emocore gaat maken krijgt ie hier wel een kansje.
|
nou ik zag hem bij jensen en hij zag eruit als 30 (n) bovendien maakte hij lompe grapjes over die single van hem dat het over oral pleasure ging en ik vond het maar vunzig.
|
Je hebt het weer over zijn uiterlijk. Wat heeft dat met muziek te maken?
(trouwens: op de foto's die ik hierboven heb geplaatst zie ik gewoon een jongeman van 26) En zijn single Holy Pleasure, ken jij de tekst? Heb jij de clip gezien? Weet jij hoe het tot stand gekomen is? Als ik jou zo hoor praten, dan vermoed ik het niet. Ik vind het hot, gedurfd en ondeugend. |
undercover?
|
Citaat:
harm |
Zitten er hier alleen maar rock-liefhebbers?
Er zijn zoveel andere muziekstijlen die je kan ontdekken: jazz, klassiek, dance, r&b, funk, enz.) Het is de moeite waard om je kennis te verbreden. Maar smaken verschillen, gelukkig maar. |
Ik laat de kans open.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |