![]() |
wat eet je als je geen zin hebt om te koken?
voor mensen die op zichzelf wonen en/of regelmatig voor zichzelf moeten koken.
ik begin: meestal trek ik een blik soep open of gooi iets in de frituurpan, maar als zelfs dat me te veel is haal ik een pizza of een frietje :bloos: |
Blik soep, opwarmlasange, kant-en-klare pannekoeken, maatlijdsalades, chinees voor weinig geld, tortellini die je maar vier minuten hoeft te koken, enzovoorts.
|
Pizza.
Friet. Iets simpels met aardappelpuree, vlees wat 123 klaar is en blikgroente :( Soep met brood. Huzarensalade. Kant en klare lasagne. |
Brood, macaroni met kant-en-klare tomatensaus of een diepvriespizza. Maar het komt niet zo vaak voor dat ik geen zin heb om te koken.
|
Shoarma of diepvriespizza!
|
Diepvriespizza, een boterham, tosti, van die kant-en-klare pasta waar je alleen water bij hoeft te doen en vervolgens in de magnetron op kunt warmen of ik kijk mijn man lief aan of hij wil koken.
|
Restjes uit de vriezer, diepvriespizza, broodjes vegaburger, brood met 'koud' beleg, zoiets.
|
Meestal als een van ons beiden alleen moet eten, zorgen we dat we de avond ervoor iets voor twee avonden koken. Is dat niet het geval, dan is het meestal diepvriespizza.
|
niks
|
maaltijdsalade
soep |
kant en klaar, of van die pasta met kaas erin, kwestie van ff in het water doen en klaar... of wat uit de diepvries of een boterham met hamburger...
|
- maaltijdsalade
- soep met brood - afhaal (patatje, chinees) Of ik eet bij iemand anders ;) |
Omdat ik op dit moment niet op mezelf woon heb ik dit probleem niet, maar in het geval dat zou ik gewoon een broodje met een soepje eten, of een diepvriespizza in de oven gooien. En anders gewoon zin maken om te koken. ;)
|
Maaltijdsoep, tosti's met soep, roti, ciabatta met kip, loempia's, pizza en dan meestal met een kant en klare salade erbij.
|
brood :o
met huisgenoten samen eten is wel een goede manier om dit tegen te gaan :) dan word je min of meer gedwongen om fatsoenlijk te eten, en het is ook nog een stuk gezelliger :cool: |
soep, good noodles
|
Pizza of soep.
|
Ik kom langs 2 Macs als ik naar huis rij :(
Verder; soep, brood, etc. |
Wat het dan ook is waar ik zin in heb van www.thuisbezorgd.nl :o
|
Pizza of een broodje. Soms ook een opwarmmaaltijd.
|
Meestal trek ik dan iets uit de vriezer wat ik eerder al gemaakt en ingevroren heb. Vaak iets als bami, nasi of macaroni.
|
Eigenlijk altijd een ovenpizza.
|
iets uit de vriezer
soep aardappelpuree, blikgroente, vleesvervanger boterhammen |
meestal good noodles, maar het komt gelukkig niet zo vaak voor.
|
Brood.
Ik heb echt geen problemen met brood, zorg dat er altijd kaas, augurk, sla en pindakaas in huis is :o |
frietjes met een kroket oid
|
Friet
Zelfgemaakte opwarmmaaltijd (ik maak wel eens een voorraad eten die je dan later kunt opwarmen) Noodles Soep met brood (of bijvoorbeeld bapao) Een goed gevulde omelet met brood En heel soms, als ik het echt te druk heb, wil ik nog wel eens gewoon boterhammen eten. Maar dan eet ik vaak laat op de avond nog wat warms. |
Diepvriespizza, soep, huzarensalade oid, afbakbrood met slaatje, tosti's, of gewoon pasta met kant en klare saus.
|
Soep met brood
alleen brood noodles/mie spaghetteria salade gisteren: zelfgemaakte vegetarische bami (dus toch nog wel gekookt) |
Pizza halen, een maaltijdsalade, soep, of ik ga ergens eten. :o
|
Meestal gewoon een broodje. Tostie maken of een eitje bakken. Een pizza in de oven doet het ook prima. Meestal als ik alleen eet is het iets makkelijks.
|
die noodles waar alleen water bij hoeft of ik ga naar de falafel (maar meestal heb ik daar ook geen zin in, want dan moet ik weer fietsen...)
|
Iets uit de vriezer (ingevroren restjes)
Soep Friet Diepvriespizza Heeeeel soms kant en klaar maaltijd (echt heel soms) |
omelet met brood (y)
|
Fruit :bloos:
Of brood met ei ja. Altijd omelet of gebakken. gekookt moet ik niet. |
noodle soep ^^
of salade als ik sla in huis heb |
Als je geen zin hebt om te koken, heb je toch ook geen zin om een omelet te bakken? ;)
|
omelet gaat een stuk sneller dan gewoon koken :)
ontopic: pizza soep lasagna maaltijdsalade tosti omelet |
Lang leve de snackbar :D
|
Citaat:
|
opwarmen of iets uit de vriezer, maar bij voorkeur (of in combinatie met) brood of iets wat daarop lijkt. of vervangende maaltijd met fruit, koek, yoghurt oid ;) - eten wat op dat moment vindbaar is.
|
Citaat:
Aardappelen koken duurt inderdaad veeel te lang! |
Citaat:
|
Als ik echt heel erg lui ben is pizza me al teveel moeite, want dan moet ik 'helemaal' naar het winkelcentrum en daarna ook nog 'klooien met de oven' :D Dan ga ik dus voor soep.
Als ik iets meer energie heb eet ik pizza of neem ik wat van mijn noodvoorraad en maak rijst met doperwten en noten. Ik vind het altijd wel leuk om de rijst in een dekentje te wikkelen :o en doperwten zijn ook supersimpel. En ik kick er ook wel op om noten stuk te slaan met een zwaar voorwerp (I'm pathetic :( ) Of ik eet rauwe dingen, maar dan moet het wel heel erg zijn, want ik hou niet van koude avondmaaltijden (n) |
wok to go, curry to carry, soep (knorr diepvries kippensoep (Y)) met brood, pizza en dan wat verse spinazie, mozerella, tomaat en olijfolie er op
|
Er is hier niemand die voor de ongezonde zak chips gaat?
|
Citaat:
|
Een zak sla :D
|
Brood, crackers, gebakken ei. Of een blikje bruine bonen of witte bonen in tomatensaus.
|
Salade, soep met brood, heel af en toe pizza. Of ik ga bij iemand anders eten ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |